قیمت گوشی هواویتنوع بالا + به روزترین مدل‌ها + ارسال فوری دارسو | 9to5mac Farsi

بررسی قیمت روز گوشی هواوی نشان می‌دهد که هنوز هم خرید گوشی هواوی یک اقدام عاقلانه و اقتصادی است. قیمت گوشی هواوی با در نظر گرفتن مشخصات موبایل هواوی بسیار مناسب‌تر از اکثر رقبا به نظر می‌رسد. شاید به همین دلیل است که شرکت چینی علی‌رغم فراز و نشیب‌های زیاد در سال‌های اخیر همچنان یکی از مطرح‌ترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند در جهان است. فروشگاه اینترنتی کالاوما، با تجربه‌‌ای چندین ساله در بازارهای دیجیتال و کالاهای تکنولوژی، همواره سعی دارد تا خریدی مطمئن با قیمت مناسب برای همراهان عزیز خود فراهم نماید.

  • به عنوان مثال، با اینکه پردازنده‌ی کرین هواوی می‌تواند رقابتی شانه به شانه با پردازنده‌ی کوالکام داشته باشد، ولی معمولا پردازنده‌های کوالکام رقابت را می‌برند.
  • از آن پس، گوشی های جدید هواوی دیگر تنها در بازار چین به فروش نمی‌رسیدند و ویژگی‌های مختلف آن از جمله قیمت مناسب سبب شد تا افراد سراسر جهان در هنگام خرید گوشی موبایل یه نیم نگاهی به گوشی های هواوی نیز داشته باشند.
  • کالاتیک یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های لوازم دیجیتال است که سبدی متنوع از کالاهای پرطرفدار از برندهای معتبر را در کنار قیمت های شگفت‌انگیز به کاربران ارائه می‌دهد.
  • هواوی برای این گوشی ابعاد کاملاً ایده‌آلی در نظر گرفته که به همراه یک پنل پشتی فلزی عرضه می‌شه.
  • برخی مدل‌های این برند قیمتی بسیار مناسب نسبت به سایر برندها دارند؛ اما برخی نیز با قیمت‌های بسیار بالا در اختیار عموم قرار می‌گیرند.

پس اگه برنامه‌های گوگل براتون اهمیت نداره، بزن بریم که بهترین گوشی هواوی با قیمت مناسب رو بشناسیم. هوآوی گوشی های هوشمند زیادی را در لیست خود دارد و عمدتاً گوشی های هوشمند درجه یک را در عرضه های عظیم خود دارد. گوشی های هوشمندی که این شرکت چینی ارائه می دهد از نظر طراحی و عملکرد بادوام و قابل اعتماد هستند. دارسو لیست قیمت موبایل های هواوی را در سال 2022 با دقت ایجاد کرده است تا کاربران گوشی های هوشمند بتوانند بین ویژگی ها و قیمت گوشی های مختلف هواوی تمایز قائل شوند. همچنین می توانید به بررسی تخصصی گوشی های هواوی توسط کارشناسان دارسو دسترسی داشته باشید تا بتوانید مشخصات کامل یک گوشی هوشمند را تجزیه و تحلیل کنید.

گوشی موبایل هوآوی مدل nova 9 SE دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و 8 گیگابایت رم

در این میان فروش داخلی هوآوی سهمی ۴۵ درصدی را از بازار گوشی‌های هوشمند چین به دست آورده، همچنین آمار IDC نشان می‌دهد که عمده سود هوآوی در گروه محصولات میان‌ردهٔ رو به بالا بوده‌است. شما میتوانید برای خرید و مقایسه انواعقیمت گوشیبهفروشگاه اینترنتی مقداد آی تیمراجعه کنید. در این مطلب به معرفی کامل برند هواوی و سری‌های مختلف مجله خبری محصولات اپل پرداختیم. در مجموع می‌توان گفت که گوشی‌های هواوی دوربین‌های بسیار خوبی دارند، از نظر قابلیت‌های سخت‌افزاری حرف ندارند و قیمت آن‌ها نیز بد نیست. گوشی‌های هانر در هر محدوده‌ی قیمتی، از گوشی‌های اقتصادی تا گوشی‌های پرچمدار، موجود هستند. این گوشی‌ها همانند سری نوا هواوی دوربین‌های بسیار خوبی دارند و در رنگبندی‌ها و طراحی‌های مختلفی موجود هستند.

قیمت هندزفری

اولین تلفن همراه هوشمند این برند که در ایالات متحده‌ی آمریکا به فروش رسید، گوشی Google Nexus 6P بود. طراحی و توسعه‌ی این محصول توسط شرکت گوگل انجام شد اما شرکت هواوی آن را تولید کرد. با اینکه هواوی هرگز حضور قدرتمندی در ایالات متحده‌ی آمریکا که یکی از بازارهای اصلی فروش تلفن همراه است، نداشته اما این موضوع دلیل نمی‌شود که این شرکت چینی را یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید‌کننده‌ی تلفن همراه هوشمند ندانیم. گوشی هواوی بسیار محبوب است و از این نظر تنها می‌توان آن را با گوشی سامسونگ مقایسه کرد که پرفروش‌ترین برند گوشی در دنیا است. پرچمداران امروزی گوشی هواوی در نوزده سپتامبر 2019 در مونیخ آلمان به کاربران تلفن های هوشمند معرفی شدند، بیشترین مانور هواوی بر روی این دو مدل گوشی در بخش دوربین اصلی آن هاست که به صورت دایره ای طراحی شده اند. دوربین های چهارگانه ی میت 30 پرو همراه با صفحه نمایش خمیده و بریدگی ناچ آن می تواند یک هشدار جدی برای رقبا باشد.

اگر به دنبال بهترین گوشی هواوی هستید باید آن را در سری‌های پرچمدار P و Mate جستجو کنید. با نگاهی به لیست قیمت گوشی هواوی متوجه می‌شوید که قیمت در سری های پی و میت به حداکثر خود می‌رسد. دلیل آن استفاده از به‌روزترین فناوری‌ها در این دو سری از گوشی های هواوی است. میتوان به گوشی های سری Y، nova ، p ، mate ، honor ، enjoy نیز اشاره کرد. اولین سری گوشی هواوی y بوده که قیمت مناسبی داشته و به عنوان گوشی اقتصادی شناخته شده است. دومین گوشی هواوی سری nova می باشد ک با هدف گوشی موبایل شیک و سرگرم کننده به بازار عرضه شد.

حافظه 128 رم 8 گیگابایت ا Huawei nova 8 128/8 GB

نقطه ی عطف گوشی هواوی با معرفی نکسوس 6 پی رقم خورد، این مدل در سال 2015 و با تراشه ی اسنپدراگون طراحی و ساخته شده بود. وجود صفحه نمایش Amoled در کنار کیفیت QHD توانست کیفیت فوق العاده ای از یک گوشی هوشمند را به نمایش گذارد. تا آن زمان خرید یک گوشی تمام فلزی با این ضخامت و حس لوکس بودن در بازار محال ممکن بود، نکسوس 6پی با دوربیتی فراتر از حد تصور و اسپیکرهای قوی در یاد همه ماندگار شد.

http://1gamer.ir