لامپ‌های جدید Philips Hue ‘Lightguide’ با طراحی هوشمند به سبک چراغ‌دان نشت می‌کنند

حداقل بر اساس آخرین اطلاعات فاش شده، Philips Hue در حال گسترش دامنه لوازم جانبی مجهز به HomeKit است. به نظر می رسد این شرکت در حال آماده سازی سه چراغ هوشمند جدید است که آنها را با نام “Philips Hue Lightguide” معرفی می کند و به عنوان “اشکال منحصر به فرد برای مطابقت با سبک شما” توصیف می شود. اگرچه آنها فوق العاده شیک به نظر می رسند، اما قیمت بالایی دارند.

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

طراحی محصولات Lightguide شامل بدنه شیشه ای شفاف با لامپ داخل آن می باشد. این لامپ ها از نور سفید و همچنین محیط رنگی با حداکثر روشنایی 500 لومن در 2700 کلوین پشتیبانی می کنند. لیست آمازون سه اندازه و شکل مختلف را برای لامپ های Lightguide نشان می دهد.

لامپ‌های ال‌ای‌دی Philips Hue Lightguide نور روشن و رنگارنگی را منتشر می‌کنند که می‌توانید آن را تا حد عالی در میلیون‌ها سایه رنگ و سفید کم کنید تا حال و هوای مناسبی را در هر اتاقی از خانه خود ایجاد کنید. لامپ های LED Philips Hue Lightguide دارای یک لوله داخلی متمایز و یک پوشش بازتابنده و براق هستند که به آنها نور خاصی می بخشد.

نظر شما در مورد این چراغ های هوشمند جدید Philips Hue چیست؟ وضعیت فعلی راه اندازی خانه هوشمند شما چگونه است؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

Philips Hue هنوز این چراغ‌های هوشمند جدید را معرفی نکرده است، اما آنها زودتر از موعد از طریق آمازون در آلمان ظاهر شدند و اولین بار توسط Hublog.com. در اینجا نحوه توصیف Philips Hue طیف جدید راهنماهای نور E27 است:

از نظر فناوری هوشمند داخلی، این لامپ ها با بلوتوث و Zigbee متصل می شوند. اگر یکی از افزونه‌های Philips Hue Smart Bridge را دارید، می‌توانید آن‌ها را با برنامه Home، HomeKit و Siri اپل نیز کنترل کنید.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


تاریخ عرضه ای برای چراغ های هوشمند Lightguide مشخص نشده است، اما وبلاگ حدس می زنند که آنها می توانند در ماه سپتامبر آزاد شوند. انتظار می‌رود این چراغ‌ها جزو گران‌ترین چراغ‌های هوشمند Philips Hue باشند و آمازون اعلام کرده است که قیمت آنها از 75 پوند شروع می‌شود.