لامپ سازگار LIFX Mini White HomeKit

مانند اکثر محصولات دارای HomeKit، راه اندازی ساده و شهودی است. می توانید از برنامه Home استفاده کنید یا LIFX Mini White خود را با استفاده از برنامه LIFX پیکربندی کنید. اگر ترجیح می‌دهید به هیچ‌یک از این دو مزاحم نباشید، می‌توانید این لامپ را از طریق سیری با نامگذاری چیزی مانند «نور آشپزخانه» یا «نور اتاق خواب» برای فرمان‌های صوتی آسان کنترل کنید. به محض اینکه آن را نصب کردم، برنامه Home به من از بروز رسانی سیستم عامل اطلاع داد و شما باید آن را از طریق برنامه LIFX نصب کنید. این به‌روزرسانی میان‌افزار بدون درد بود و دقیقاً در برنامه Home نشان داده شد. ادغام با برنامه Home به آسانی قرار دادن آن در یک لامپ، روشن کردن آن، و سپس اسکن کد برنامه Home که در دستورالعمل ها گنجانده شده بود، بود. حتماً یک کپی از این کد را در یک Apple Note یا در برنامه‌ای مانند Homepass ایجاد کنید. اگر این کد را گم کنید، در صورت نیاز به بازنشانی برنامه Home خود در آینده، نمی‌توانید آن را دوباره اضافه کنید.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

LIFX محصولات نورپردازی هوشمند فوق‌العاده‌ای تولید می‌کند، اما گاهی اوقات انتخاب رنگ‌های آن محدود می‌شود، به خصوص اگر به جای رنگ‌های سفید روشن، رنگ‌های سفید ملایم‌تری می‌خواهید که خانه‌تان را مانند مجموعه‌ای از اتاق‌ها حس می‌کند. هتل لوکس در وگاس. Mini White بدون به خطر انداختن روشنایی یا گزینه های اتصال، گزینه ظریف تری را به مجموعه های LIFX شما اضافه می کند.

بد: سفید LIFX Mini نمی تواند مانند سایر لامپ های LIFX تغییر رنگ دهد

اگر از من بخواهید لامپ LIFX Mini White را در یک جمله به شما بفروشم، می گویم: این لامپ از HomeKit بدون نیاز به هاب شخص ثالث با قیمت کمتر از 20 دلار پشتیبانی می کند. دلیلش همین است. اگر این چیزی است که به دنبال آن هستید، می توانید مطالعه را متوقف کنید و آن را بخرید. یک چیز برای روشن شدن – وقتی می‌گویم hubless، منظورم یک مرکز شخص ثالث است که آن را به HomeKit پیوند دهد. اگر می‌خواهید از راه دور به لامپ دسترسی داشته باشید، همچنان به Home Hub نیاز دارید. برای کنترل لوازم جانبی HomeKit خود در زمانی که خارج از خانه هستید، کنترل آن دستگاه ها را با دیگران به اشتراک بگذارید (اگر برنامه Home اپل را نیز نصب کرده باشند)، و کارکرد این دستگاه ها را خودکار کنید، به یک هاب خانگی نیاز دارید. می توانید از HomePod mini یا Apple TV به عنوان Home Hub استفاده کنید. نسخه‌های قبلی iOS امکان استفاده از iPad را می‌داد، اما این مورد با iOS 16 حذف شد. همچنان کار می‌کند، اما برخی از آخرین ویژگی‌ها را از دست خواهید داد.

اگر به دنبال لامپ هوشمندی هستید که با HomeKit کار کند، تنظیم و کنترل آن آسان باشد و با کارکرد با وات کم در هزینه صرفه جویی کند، Lifx Mini White یک انتخاب عالی است. من لامپ های بسیاری را از سازندگان مختلف آزمایش کردم، و LIFX Mini یکی از موارد مورد علاقه من بود زیرا نصب آن آسان بود، بدون نیاز به هاب شخص ثالث، HomeKit و Siri قابل اعتمادی داشت. می توانید آن را در آمازون یا مستقیماً در LIFX خریداری کنید. اگر به دنبال گزینه های همراه هستید، فروشگاه LIFX گزینه های عالی دارد.

هنگامی که اندازه این لامپ را می بینید، به راحتی می توانید متوجه شوید که چرا این برچسب قیمت ممکن است: عرض آن فقط حدود نیم اینچ و ارتفاع آن یک هشتم اینچ است که آن را حدود 40٪ کوچکتر از سایر لامپ های هوشمند می کند. همچنین انرژی کمتری مصرف می کند: 10 وات در مقایسه با لامپ های معمولی رشته ای 60 وات یا LED های 13 وات.

پس از ورود به برنامه Home، می توانید فعال/غیرفعال کنید، صحنه های HomeKit را اضافه کنید یا اتوماسیون ایجاد کنید. اگر این اولین لامپ HomeKit شما است، با حسگر حرکت HomeKit عالی می شود تا اتوماسیون هایی ایجاد کند که در آن نور بر اساس حرکت در اتاق روشن و خاموش شود.

خلاصه روی LIFX Mini White

HomeKit هفتگی مجموعه‌ای است که بر لوازم جانبی خانه هوشمند، نکات و ترفندهای اتوماسیون و همه چیز مربوط به چارچوب خانه هوشمند اپل تمرکز دارد.


خوبی: این یک لامپ HomeKit بدون هاب است

LIFX Mini White یک گزینه اقتصادی عالی برای لامپ HomeKit بدون هاب است. این لامپ به خوبی لامپ های LIFX با قابلیت تغییر رنگ نیست، اما قیمت آن خوب است. این قطعا به اندازه کافی خوب است و قطعا بهتر از بسیاری از لامپ های هوشمند دیگری است که من امتحان کرده ام. با توجه به قیمت، این یک راه حل مناسب برای روشنایی خانه شما است و از نظر ویژگی ها و عملکرد بسیار بهتر از لامپ های سنتی است. خروجی آن 800 لومن است که معادل یک لامپ معمولی رشته ای 60 واتی است، اما تنها 9 وات انرژی مصرف می کند.

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

LIFX Mini White یکی از ارزان‌ترین لامپ‌های HomeKit موجود در بازار امروز است که قیمتی کمتر از 20 دلار دارد. با HomeKit اپل سازگار است و برای اتصال به شبکه وای فای شما نیازی به هاب ندارد. با این قیمت، اگر به دنبال راهی ارزان برای امتحان اتصال به اینترنت هستید، سخت است که از این نور هوشمند غافل نشوید. روشنایی در خانه شما اما مانند هر محصول مقرون به صرفه ای، برای دستیابی به چنین قیمت پایینی، به ویژه در مورد گزینه های رنگ، فداکاری هایی انجام می شود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


LIFX Mini White نمی تواند مانند سایر لامپ های LIFX تغییر رنگ دهد. این فقط یک لامپ سفید است، بنابراین اگر به دنبال یک لامپ هوشمند هستید که بتواند بیشتر از این کار کند، این لامپ نیست. فقدان گزینه‌های سفارشی‌سازی ناامیدکننده است زیرا LIFX در گذشته به خاطر لامپ‌های RGBW خود شناخته می‌شد و حتی بدون برنامه نیز بسیار قابل تنظیم بودند، اما این چیزی است که هنگام در نظر گرفتن یک گزینه بودجه به دست می‌آورید. اگر لامپ LIFX می‌خواهید که با HomeKit کار کند و از گزینه‌های رنگی پشتیبانی کند، LIFX Color A19 را بررسی کنید.

با این اوصاف، دلایل زیادی وجود دارد که من فکر می‌کنم فاکتور فرم سفید کوچک اینجا منطقی است: فضای زیادی را در یک آباژور اشغال نمی‌کند، مرکزی برای مدیریت ندارد و نیازی به آن ندارد. تجهیزات اضافی فراتر از آنچه در بسته آن گنجانده شده است. LIFX Mini White کاملاً مستقل است و آماده خروج از جعبه با فرض داشتن یک محیط HomeKit موجود است.

راه اندازی با برنامه Home و از طریق HomeKit اپل آسان بود

LIFX Mini White در برنامه Home