لامپ های هوشمند Wiz عرضه Matter را آغاز کردند و در نهایت پشتیبانی رسمی را برای برنامه Apple Home به ارمغان آوردند

با این حال، این هفته، Wiz پشتیبانی از Matter را برای بسیاری از مدل‌های لامپ جدید خود (از طریق The Verge) ارائه می‌کند. این برای اولین بار پشتیبانی رسمی از این لوازم جانبی را برای Apple Home به ارمغان می آورد.

Wiz subreddit جزئیات بیشتری در مورد مدل های پشتیبانی شده دارد. عرضه اولیه از حدود 135 مدل پشتیبانی می کند که بسیاری از مدل های دیگر در ماه مه عرضه می شوند.

اگر از قبل لامپ های Wiz سازگار دارید، مطمئن شوید که آخرین نسخه برنامه Wiz را از App Store دارید و سیستم عامل لامپ به روز است. سپس در برنامه Wiz به Settings -> Integrations -> Matter بروید و مراحل را برای جفت کردن لامپ دنبال کنید.

Matter یک استاندارد خانه هوشمند باز است که توسط آمازون الکسا، گوگل هوم و اپل پشتیبانی می‌شود و به سازندگان لوازم جانبی اجازه می‌دهد با یک استاندارد واحد (به جای سه استاندارد اختصاصی جداگانه) سازگار باشند و در محصولات خانه‌های هوشمند اکوسیستم از همه فروشندگان اصلی ادغام شوند.

محصولات Wiz به عنوان یک گزینه ارزان‌تر در حوزه لامپ‌های هوشمند، نسبتاً محبوب هستند. با این حال، آنها از HomeKit (فقط میانبرهای سیری) پشتیبانی نمی کردند و برای کاربران در اکوسیستم Apple Home گزینه ای کمتر ایده آل بودند. پشتیبانی غیر رسمی قبلاً از طریق Homebridge امکان پذیر شده بود.

اپل در خط مقدم پشتیبانی از Matter بوده است. در واقع، کاربران اپل می توانند دستگاه های Matter را از iOS 16 به برنامه Home اضافه کنند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

Matter واقعاً هیچ قابلیت و ویژگی جدیدی را نسبت به HomeKit ارائه نمی دهد، فقط به این معنی است که لوازم جانبی بسیار بیشتری باید (در نهایت پس از ورود به بازار) با Apple Home سازگار باشند.