لامپ YEELIGHT با HomeKit

چراغ YEELIGHT با شارژر بی سیم یک چراغ هوشمند HomeKit عالی است که قیمت رقابتی با سایر گزینه های موجود در بازار دارد. قیمت آن 50 دلار است (اگر در فروش نباشد) و می توانید آن را از آمازون یا مستقیماً از وب سایت YEELIGHT خریداری کنید. اگر لامپ و همچنین شارژر آیفون می خواهید، این یک گزینه عالی است زیرا کاملاً روی میز کنار تخت آنها قرار می گیرد و فضای زیادی را اشغال نمی کند. طراحی این لامپ ساده و مدرن است و آن را به یک مکمل جذاب برای هر اتاق خواب، اتاق بازی یا اتاق خواب تبدیل می کند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

شارژر بی سیم در پایه چراغ تعبیه شده است، بنابراین نیازی نیست مانند برخی دیگر از محصولات موجود در بازار امروز، آن را جداگانه بخرید، و این باعث می شود که این مجموعه ارزش پولی را حتی بهتر از قبل کنید. با توجه به اینکه دو محصول در یک است، فضای کمتری را اشغال می کند.

کیفیت ساخت و طراحی

اگر به نظر چیزی است که می خواهید، این لامپ را دوست خواهید داشت.

YEELIGHT با ادغام HomeKit خود برای اتاق کودک یا اتاق بازی مناسب است. لامپ را می توان به گونه ای تنظیم کرد که بر اساس ساعت روز به طور خودکار روشن و خاموش شود و دارای یک ویژگی کم نور خودکار است که در هنگام تاریک شدن اتاق فعال می شود.

لامپ YEELIGHT عالی است زیرا تعادل کاملی بین عملکرد و قیمت برقرار می کند. دارای یک شارژر بی سیم داخلی است که می تواند گوشی شما را در حین کار شارژ کند. اگر از آن در اتاق کودک استفاده می کنید، آنها نگران فراموش کردن شارژر خود نیستند. آنها فقط گوشی خود را بالای لامپ قرار می دهند و یک شبه شارژ می شود.

اگر واقعا هوم کیت را برای میز خود دوست دارید، این لامپ گزینه خوبی خواهد بود. می‌توان آن را از طریق اتوماسیون HomeKit با حسگر حرکت پیکربندی کرد تا وقتی حرکت را تشخیص می‌دهد روشن شود و وقتی تشخیص حرکت را متوقف می‌کند خاموش شود. همچنین می توانید به راحتی آن را طوری تنظیم کنید که وقتی می خواهید هر روز صبح پشت میز خود باشید روشن شود. برنامه Home دارای کنترل کامل روشنایی و همچنین HomePod Mini با استفاده از سیری است.

خود را روی لامپ YEELIGHT بپیچید

من چند هفته است که از لامپ با شارژ بی سیم استفاده می کنم و این یک افزودنی عالی برای میز من است. قوی و محکم است، اما سنگین نیست. پوسته پلاستیکی آن در لمس نرم است و در هنگام لمس اثر انگشت باقی نمی‌گذارد. من عاشق ادغام HomeKit هستم. می توانید آن را از فروشگاه آمازون یا YEELIGHT خریداری کنید.

رابط کاربری گرافیکی، وب سایت


HomeKit Weekly مجموعه‌ای است که بر لوازم جانبی خانه هوشمند، نکات و ترفندهای اتوماسیون و هر چیزی که به چارچوب خانه هوشمند اپل مربوط می‌شود تمرکز دارد.


قیمت لامپ YEELIGHT

لامپ YEELIGHT با شارژ بی سیم گزینه مناسبی برای اتاق کودک است. در یک طراحی ساده که شامل حسگر لمسی و پشتیبانی از HomeKit است، تعادل کاملی بین فرم و عملکرد برقرار می کند. بانک را هم خراب نمی کند! اگر خواندن اینجا را متوقف کنید، باید دو چیز در مورد آن بدانید:

  1. از HomeKit پشتیبانی می کند
  2. این شامل یک شارژر بی سیم داخلی است
  3. بسته به اینکه در فروش باشد یا نه، فقط حدود 50 دلار است.

لامپ YEELIGHT یک طراحی زیبا و مدرن است. دارای نور سفید گرم است که برای خواندن یا انجام تکالیف در شب عالی است. شارژر بی سیم داخلی است و می تواند هر دو دستگاه آیفون و اندروید را از طریق شارژ بی سیم شارژ کند و طراحی آن به خوبی طراحی شده است. همانطور که گفتم، مدرن است، بنابراین بسته به سبک اتاق شما، ممکن است مناسب باشد یا نباشد. من همچنین دوست دارم که چگونه یک گزینه تک لمسی برای فعال کردن آن از دستگاه واقعی دارد. در حالی که من عاشق دسترسی به خانه هوشمند هستم، همچنین می خواهم گزینه ای را برای فعال کردن آن در نیمه شب با یک دکمه داشته باشم.

HomeKit

برنامه Yeelight Lamp HomeKit

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

اگر در مورد HomeKit صحبت نمی‌کردیم، هفته‌نامه HomeKit نمی‌شد، که دقیقاً همان چیزی است که در اینجا انتظار دارید. یک کد HomeKit در پایین وجود دارد – آن را اسکن کنید و در محیط شما ادغام خواهد شد. چند رنگ نیست اما دارای محدوده دمای رنگ متفاوت و همچنین کنترل کامل روشنایی است.