لوازم جانبی Mophie MagSafe برای هر آیفون – بررسی

[ad_1]

Mophie با سری لوازم جانبی آیفون 12 مجهز به MagSafe وارد بازار شد. اما با ساخت آداپتورهای Snap فراتر از آن رفت تا عملکرد MagSafe را به همه آیفون‌ها (و حتی تلفن‌های هوشمند اندرویدی) ارائه دهد. در اینجا بررسی کامل ما از اسنپ و لوازم جانبی Snap+ Mophie MagSafe.

با این طیف جدید، Mophie طراحی و کیفیت عالی را ارائه می دهد که باعث شهرت آن شده است. و از عملکرد دوگانه پایه هواکش بی‌سیم Snap+ گرفته تا پارچه نرم Snap+ Juice Pack Mini تا آداپتورهای Snap که دنیای MagSafe را به روی همه دارندگان آیفون باز می‌کند، واضح است که تفکر و توجه زیادی به جزئیات انجام شده است. سری اسنپ

بیایید با گزینه ای برای آوردن راحتی MagSafe به هر دستگاهی شروع کنیم. اگرچه می توانید آداپتورهای اسنپ را به تنهایی خریداری کنید، اما تمام لوازم جانبی Mophie Snap دارای یک آداپتور اسنپ نیز هستند.

بررسی Mophie MagSafe Range

آداپتورهای Snap-in

لوازم جانبی Mophie MagSafe - آداپتورهای Snap

در حالی که موفی آداپتورهای Snap-in با هر تلفن هوشمندی کار کنید، ممکن است برای iPhone 8/X و نسخه‌های جدیدتر قانع‌کننده‌تر باشند زیرا شارژ بی‌سیم دارند.

من آداپتور Snap را روی iPhone X قدیمی خود آزمایش کردم و راه حل Mophie یک راهنمای نصب آسان برای اطمینان از قرار گرفتن حلقه مغناطیسی در پشت دستگاه شما دارد. Mophie از چسب 3M برای چسبندگی قوی استفاده می کند. مهم است که برای نصب وقت خود را صرف کنید زیرا این یک برنامه یک بار مصرف است (و فراموش نکنید که ابتدا پشت تلفن هوشمند خود را تمیز کنید).

آداپتور MagSafe Snap بسیار نازک است و تقریباً دقیقاً به همان ضخامت برآمدگی دوربین در گوشی آیفون X است. این بدان معناست که هنگام دراز کشیدن دیگر نوسانی وجود ندارد.

نکته ای را که باید در نظر داشته باشید، این است که اگر از قاب برای آیفون 11 یا قبل از آن یا سایر گوشی های هوشمند خود استفاده نکنید، این لوازم جانبی بهترین عملکرد را دارد. من بعد از نصب آداپتور snap یک قاب (چرمی از اپل) گذاشتم و آنقدر نازک است که زیاد برآمده نشود. با این حال، اتصال مغناطیسی از طریق یک کیس قوی نیست، بنابراین این چیزی است که باید در نظر داشت. اما هنگام استفاده از آداپتور اسنپ و یک کیس، شارژ بی سیم هنوز برای من کار می کند.

آداپتورهای اسنپ در یک بسته 2 عددی به قیمت 19.95 دلار توسط خودشان. اما آداپتور اسنپ نیز به همراه لوازم جانبی اسنپ در زیر موجود است.

Snap+ Mini Juice Pack

لوازم جانبی Mophie MagSafe - Snap+ Juice Pack Mini

من هیجان زده بودم که آن را امتحان کنم Snap+ Mini Juice Pack پس از دیدن آن رونمایی شد و ناامید نشد. این تا حد زیادی بهترین باتری قابل حمل سازگار MagSafe است که من به دلایل مختلف استفاده کرده ام.

اول از همه، واقعاً خوب است که Mophie از روکش پارچه ای نرم و بادوام استفاده می کند. این به آن احساس راحتی در دست می دهد (بیشتر گزینه های موجود در بازار از روکش پلاستیکی سخت استفاده می کنند). این پارچه همچنین در پشت Snap+ Juice Pack Mini استفاده می‌شود تا آیفون شما را خراش ندهد.

یکی دیگر از پیروزی های بزرگ این است که چگونه موفی لاغر توانست این کار را انجام دهد. در حالی که برخی از باتری‌های سازگار با MagSafe شبیه یک آجر کوچک در پشت آیفون شما به نظر می‌رسند، Mophie توانست همان ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعتی را که در قاب‌هایی نزدیک به عمق 7.4 میلی‌متری آیفون استاندارد شده است، بسته بندی کند. iPhone 12.

Mophie MagSafe Accessories - Snap+ Juice Pack Mini Slimming

قسمت پایینی Snap+ Juice Pack Mini دارای یک درگاه USB-C برای شارژ، یک دکمه روشن/خاموش و چهار LED برای وضعیت باتری است.

با iPhone 12 Pro خود، یک شارژ کامل و مقداری Snap + Juice Pack Mini دیگر دریافت کردم و با کابل USB-C همراه در حدود دو ساعت از خالی شارژ می شود. حداکثر توان خروجی آن 7.5 وات است، بنابراین شما یک خروجی رسمی کامل MagSafe 15 واتی دریافت نمی‌کنید، اما فکر نمی‌کنم ما شاهد عرضه یک باتری قابل حمل سازگار با MagSafe باشیم که بتواند آن را ارائه دهد.

من فکر می‌کنم باطری 5000 میلی‌آمپر ساعتی سازگار با MagSafe، طراحی ممتاز و نازک‌ترین ساختاری را ارائه می‌کند که من دیده‌ام. 49.95 دلار قیمت بسیار خوبی است برای این لوازم جانبی مفید و با آداپتور اسنپ برای کسانی که آیفون 12 ندارند عرضه می شود.

پایه فن بی سیم Snap+ و پشتیبانی از دریچه فشار

دو پایه ماشین در محدوده سازگار با Mophie MagSafe وجود دارد. بیایید ابتدا به پایه فن بی سیم Snap+ نگاهی بیندازیم.

Mophie به جای اینکه فقط در ماشین خود کار کند، از یک طراحی مناسب دو عملکردی استفاده کرده است که در آن از قابلیت جابجایی استفاده می کند. شارژر بی سیم Snap+ برای پریدن به داخل قفسه هواکش این بدان معنی است که می توانید از آن در ماشین و همچنین در خانه، اداره و غیره استفاده کنید.

لوازم جانبی Mophie MagSafe - پایه هواکش بی سیم Snap+

هم پایه دریچه هوای بی سیم و هم پایه دریچه هوا دارای یک اتصال توپی انعطاف پذیر و در عین حال قوی هستند که تنظیم و کارکردن آنها را تقریباً در هر وسیله نقلیه ای آسان می کند. و گیره فنری در پشت با هر دو دریچه افقی و عمودی مناسب است.

را پایه فن بی سیم Snap+ همراه با پایه فن، شارژر بی سیم Snap+، انتقال برق USB-C به 12 ولت و آداپتور اسنپ با قیمت 49.95 دلار. را پشتیبانی از دریچه فشار (بدون بار) است قیمت 29.95 دلار.

شارژر بی سیم Snap+

همانطور که در بالا نشان داده شد، موفی یک طرح تمیز و تمام مشکی را برای خود انتخاب کرد شارژر بی سیم Snap+ (34.95 دلار). این با MagSafe سازگار است و شارژ 7.5 واتی را برای آیفون و حداکثر 15 وات را برای دستگاه های اندرویدی ارائه می دهد.

اتصال USB-C با طول کابل 3.4 فوت (1.05 متر) دارد.

اگر آن را به تنهایی بخرید، مزیت اصلی زیبایی مشکی آن در مقایسه با طرح سفیدی است که با اپل و دیگر شارژرهای رسمی MagSafe دریافت می کنید. جایگزینی شارژ 7.5 واتی در مقابل شارژ رسمی 15 واتی MagSafe وجود دارد، اما از مزایای کار با پایه فن بی سیم Snap+ نیز بهره مند می شوید.

لوازم جانبی Mophie MagSafe به زودی

همچنین به زودی به محدوده MagSafe Mophie خواهد پیوست پایه بی سیم Snap+ و پایه نیروگاه Snap+. پایه بی سیم دارای زیبایی رنگ مشکی/خاکستری تمیز است که با MagSafe در حالت عمودی یا افقی کار می کند.

در همین حال، Snap+ Powerstation Mount ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی، اتصال MagSafe، پایه مناسب و حتی یک رزوه سه پایه 1/4 – 20 را ارائه می دهد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی