لویتون کلید، دیمر و پل هوشمند Decora را با قابلیت HomeKit برای خانه های قدیمی راه اندازی کرد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

جدیدترین دستگاه‌ها امکانات کنترل روشنایی هوشمند را برای مشتریان Leviton گسترش می‌دهند، از جمله سوئیچ و دیمر جدید بدون خنثی برای کسانی که در خانه‌های قدیمی‌تر زندگی می‌کنند و همچنین دو دستگاه نسل دوم جدید سازگار با Amazon Alexa™، Hey Google™ و HomeKit™ /Siri. تنظیمات دستیار صوتی کاربر را پردازش و پشتیبانی می کند.

در همین حال، خروجی مقاوم در برابر دستکاری با بارهای تا 15 آمپر کار می کند و برای لامپ ها، فن ها، روشنایی تعطیلات، لوازم خانگی کوچک و موارد دیگر ایده آل است. این یک دوشاخه هوشمند داخلی مناسب به جای بیرون زدن چیزی از دیوار ارائه می دهد و با مقاومت داخلی در برابر سارق همراه است. مدل نسل 2 است قیمت 34.99 دلار.

یک پل وای فای هوشمند Decora تا 25 دستگاه غیر خنثی را پشتیبانی می کند و 2500 فوت مربع را پوشش می دهد.

خروجی دیمر هوشمند و مقاوم در برابر دستکاری Decora با سنسور حرکت (نسل دوم)

جدید سوئیچ بدون نول + پل با قیمت 64.98 دلار در دسترس است دیمر + پل 69.98 دلار است، با بسته های دیگر موجود است شامل سوئیچ بی سیم که در هر مکانی قابل نصب است. هنگامی که شما موارد لازم را دارید 19.99 دلار پلسوئیچ به فروش می رسد 44.99 دلار و دیمر می رود برای 49.99 دلار توسط خودشان.

علاوه بر محصولات No-Neutral، Leviton خود را تازه کرده است دیمر هوشمند حسگر حرکت و سوکت ضد دستکاریکه هر دو از HomeKit پشتیبانی می کنند اما به سیم کشی خنثی نیاز دارند.

برای دیمر حسگر حرکت، حسگر نور محیط، تنظیمات از پیش تنظیم شده در شب، راهنمای نور داخلی، چرت زدن حرکت، به علاوه امکان استفاده از آن به عنوان مکانیزم کنترل برای دیگران، سوئیچ های هوشمند و اتوماسیون های HomeKit را دریافت می کنید.

این بدان معناست که مشتریان می توانند از لامپ های موجود خود استفاده کنند و بدون نیاز به سیم کشی مجدد وسایل، روشنایی هوشمند را به هر خانه ای بیاورند.

دیمر هوشمند حرکتی Decora نسل دوم است اکنون با قیمت 49.99 دلار در دسترس است.

یکی از جنبه های دشوار مقاوم سازی خانه های قدیمی با روشنایی هوشمند، نداشتن سیم کشی خنثی است. لویتون جدید برد غیر خنثی با ارائه یک سوئیچ، یک دیمر و یک همراه (سوئیچ دیواری) که از طریق یک پل کوچک Wi-Fi کار می کنند، این مشکل را حل می کند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


Leviton امروز با پنج محصول جدید خانه هوشمند در خط Decora خود عرضه کرد. نسخه هدلاینر روشی عالی برای آوردن روشنایی هوشمند مجهز به HomeKit به خانه های قدیمی با کلید هوشمند غیر خنثی دکورا، کم نورو وای فای مورد نیاز است پل.

Leviton راه اندازی محصولات جدید با پشتیبانی HomeKit را در یک توضیح داد بیانیه مطبوعاتی امروز:

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی