لپ تاپ خرید و قیمت روز لپ تاپ 23 آبان

لپ تاپ خرید و قیمت روز لپ تاپ 23 آبان

اگر نیاز به قدرت گرافیکی دارید لپ تاپ ThinkBook 15-KC بهترین انتخاب با بودجه 20 میلیون تومان است. در جایگاه دوم بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون، لپ تاپ IdeaPad 3 14IML05-AB قرار گرفته که مشابه لپ تاپ شماره یک فهرست، مجهز به کارت گرافیک مستقل و صفحه نمایش فول اچ دی است ولی حافظه پرسرعت SSD ندارد. البته جایگاه خالی SSD از نوع M.2 را دارد و به راحتی در آینده هم می‌توانید SSD را به لپ تاپ اضافه کنید. اگر نیاز به قدرت گرافیکی دارید لپ تاپ Lenovo V15-RE بهترین انتخاب با بودجه 15 میلیون تومان است. پردازنده به گونه‌ای انتخاب شده که برای کارت گرافیک توصیه شده گلوگاه نشود یا کمترین تاثیر را در نرخ فریمِ خروجی آن در آزمون‌ها داشته باشد. البته پردازنده در لپ تاپ های گیمینگ معمولا از سری‌های قوی انتخاب می‌شوند و کمتر مدل گیمینگی را می‌توان پیدا کرد که پردازنده‌ی ضعیفی در آن بکار رفته باشد.

  • این شرکت یکی از بهترین تولیدکنندگان ماوس، کیبورد و هدست مخصوص بازی هم محسوب می‌شود.
  • تنوع در این بازه زیاد است اما معمولا بیشتر آنها شبیه به هم هستند.
  • این لپ تاپ تنها 1.2 کیلوگرم وزن دارد و این یعنی به راحتی می‌توانید آن را به دنبال خود داشته باشید و حمل کنید.
  • Google با سازندگان محبوب همکاری نزدیکی دارد تا اطمینان حاصل کند که هر Chromebook دارای امنیت داخلی است، راه‌اندازی می‌شود و سریع کار می‌کند، و با به‌روزرسانی‌های خودکار، استفاده از آن آسان است.

برای آگاهی از قدرت پردازنده مرکزی باید به تعداد هسته‌های آن و همچنین نسل پردازنده توجه داشته باشید. متاسفانه روی این لپ تاپ از حافظه SSD خبری نیست و تنها یک ترابایت حافظه HDD دارد که فضای بسیار خوبی برای ذخیره کردن اطلاعات در اختیار کاربران قرار می‌دهد. روی این لپ‌تاپ از پردازنده Core i3 نسل ۱۱ مدل 1115G4 استفاده شده که محدوده فرکانس آن بین ۳ تا ۴٫۱ گیگاهرتز قرار گرفته است.

لپ‌ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل Asus ROG Strix G15 G513RW-HF155 ryzen9-16-1SSD-8

بهترین لپ تاپ هایی که برای عمر باتری استثنایی طراحی شده‌اند، اغلب دارای یک نسخه ولتاژ فوق‌العاده کم از پردازنده ذکر شده هستند که معمولاً برخی از آن ها سرعت پردازش را قربانی می‌کند. مک بوک ایر با پردازنده M1، شاید قویترین لپتاپ دنیا نباشد و مدل جدیدتر آن از هر لحاظ ارزش خرید بالاتری داشته باشد، اما هنوز هم یکی از بهترین‌های بازار است. مدل 2020، دارای پورت Thunderbolt 3 و جک هدفون 3.5 میلی متری، تاچ آیدی، وبکم 720p، سنسور اثر انگشت و صفحه کلید scissor-switch است. به علاوه، مک بوک ایر 2020 با پردازنده M1 از عهده ادیت‌های سنگین ویدیو و تصویر برمی‌آید. این لپ‌تاپ با وجود اینکه جزو گزینه‌های میان‌رده است و قطعا بهترین مدل لپ تاپ در جهان نیست، اما هواوی توانسته تا جای ممکن آن را به مدل‌های گران‌قیمت و رده‌بالا نزدیک کند.

این لپ تاپ ها در واقع حد واسط بین لپ تاپ پایین رده و لپ تاپ بالارده هستند. یکی دیگر از لپ تاپ های خوب از برند ایسوس که در این دسته بندی می‌توانید خریداری کید، لپ تاپ R465FA است. اگر کاربری شما همان چیزی است که در دسته بندی پایین رده توضیح دادیم یا نزدیک به آن است. مهمترین ضعف این لپ تاپ این است که هارد دیسک ندارد و فقط مجهز به 512 گیگابایت حافظه پرسرعت SSD است.

مهمترین موارد در انتخاب لپ‌تاپ تا 20 میلیون:

همچنین با فراهم کردن بودجه 30 میلیونی می‌توانید چیپ‌های گرافیکی RTX نسل سوم را به دست بیاورید. البته دقت داشته باشید که گرافیک‌هایی مانند RTX 3050 از نوع میان رده بوده و توانایی اجرای بازی با رزولوشن 4k و فریم ریت لپ تاپ مناسب کارهای گرافیکی بالا را ندارد. اگر به دنبال خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ با ابعاد 15.6 اینچی و برند ایسوس هستید، بهتر است به مدل TUF Gaming F15 FX506LH-US53 نگاهی بیاندازید. این مدل یکی از بهترین گزینه‌های خرید در محدوده قیمت لپ تاپ‌های گیمینگ زیر 30 میلیون است که پردازنده نسل دهم Core i H دارد. این پردازنده دارای 4 هسته پردازشی است و می‌تواند تا فرکانس کاری 4.5 گیگاهرتز کار کند.