لکسوس CarPlay را در جدیدترین سدان ES، اختیاری 12.3 اینچی بدون لمس صفحه نمایش عریض راه اندازی کرد.

[ad_2]

Source link

بخش کارپلی 9to5mac فارسی داستان های مرتبط:


مدل 2019 لکسوس ES با یک صفحه‌نمایش استاندارد (اما هنوز بزرگ) 8 اینچی در سطح پایه عرضه می‌شود، اما در مدل‌هایی که دارای ناوبری هستند، گزینه صفحه عریض نیز وجود دارد.

CarPlay برای ناوبری به نقشه های اپل و GPS آیفون شما متکی است، بنابراین ناوبری داخلی تنها گزینه دوم است، اما صفحه عریض یک ویژگی جدید است.

برای اخبار بیشتر اپل در 9to5Mac در YouTube مشترک شوید:

Wi-Fi داخل خودرو مجهز به Verizon نیز در ES به عنوان بخشی از یک سیستم ناوبری اختیاری که شامل صفحه نمایش داشبورد 12.3 اینچی با خوانایی آسان است، موجود است. سیستم ناوبری علاوه بر مجموعه داده‌های درون‌برد خود، همچنین قادر به دریافت به‌روزرسانی‌های زنده برای بهترین مسیر و آخرین نقاط مورد علاقه (POI) است. مدل‌های بدون ناوبری از صفحه نمایش 8 اینچی استفاده می‌کنند و تمام تعاملات از طریق پد لمسی از راه دور (RTI) کنترل می‌شود.

ES همچنین با Amazon Alexa® سازگار است، بنابراین رانندگان می توانند از دستورات زبان طبیعی برای کنترل عملکردهای مختلف استفاده کنند. این ویژگی شامل کنترل‌های ماشین به خانه و خانه به ماشین می‌شود، بنابراین مالکانی که دستگاه‌های دارای الکسا را ​​در خانه خود دارند، می‌توانند قبل از اینکه پشت فرمان بنشینند با ES خود تعامل داشته باشند.

لکسوس امروز اعلام کرد که نسل هفتم سدان لوکس ES اولین مدل آن خواهد بود که شامل CarPlay می شود و مشتریان گزینه ای برای نمایشگر 12.3 اینچی با صفحه نمایش عریض دارند که فضایی را برای دو برنامه اضافی در صفحه اصلی باز می کند.

سالی است که تویوتا و لکسوس – در میان آخرین انبارهای بزرگ CarPlay – بالاخره خودروهای جدیدی را عرضه می کنند که با سیستم اطلاعات سرگرمی اپل کار می کنند.

لکسوس ES 2019 در ماه سپتامبر به فروش می رسد. مشخصات فنی لکسوس را در زیر بخوانید:

متصل ماندن هرگز برای دارندگان ES مهم نبوده است، بنابراین اکنون راه های متعددی برای استفاده ایمن و راحت از فناوری وجود دارد. برای مثال، نسل هفتم ES اولین محصول لکسوس است که عملکرد تلفن Apple CarPlay™ را ارائه می‌کند و به رانندگان این امکان را می‌دهد تا iPhone® خود را از طریق صفحه نمایش داخل داشبورد یا با کنترل صوتی Siri Eyes کنترل کنند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

جنبه دیگر CarPlay لکسوس این است که نه صفحه نمایش 8 اینچی و نه 12.3 اینچی قابل لمس هستند. هر دو برای کنترل به ترک پد رابط لمسی از راه دور خودرو متکی هستند (به همین دلیل است که برچسب برنامه تلفن دارای یک کادر آبی عجیب در اطراف آن در عکس تبلیغاتی است). CarPlay همچنین دارای سیم سخت است، شما همیشه می خواهید BMW (یا مرسدس بنز) را انتخاب کنید در پاییز) اگر با Wireless CarPlay ماشین جدیدی می خرید.

CarPlay از زمان iOS 9 در سال 2015 از صفحه‌نمایش‌هایی با نسبت ابعاد گسترده پشتیبانی می‌کند، اما Lexus اولین نمونه‌ای را که تا به حال در یک راه‌حل استوک یا پس از فروش دیده‌ام عرضه می‌کند. [Update 4/27: One reader reports CarPlay working on their 2017 Mercedes E300 with widescreen as well. Good to know!]

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.