لیست قیمت ، بررسی و خرید گوشی شیائومی به همراه مشخصات فنی گوشی Xiaomi | 9to5mac Farsi

شیائومی در کشور چین تولید می شود اما با اینحال برخی مدلها در سایر کشورها نظیر هند نیز تحت مالکیت این برند تولید می شوند.توجه به این نکته ضروری است که کشور ساخت ، تاثیری در کیفیت محصول ندارد. با توجه به قیمت گوشی های شیائومی ، هر روز شاهد افزایش فروش این برند محبوب در ایران هستیم. ما در بارثاشاپ تلاش می کنیم بهترین قیمت گوشی های شیائومی را به مشتریان خود ارائه دهیم.

  • همانطور که احتمالا در خبرهای روزهای گذشته شنیده‌اید شیائومی با عبور از اپل و سامسونگ به اولین تولیدکننده گوشی موبایل در جهان تبدیل شده است.
  • این در حالیست که مدل هم‌قیمت این محصول از سامسونگ یعنی A73 بدنه‌ای پلاستیکی دارد و فریم کناری آن هم حتی پلاستیکی است.
  • در سال ۲۰۱۸ سران شرکت چینی شیائومی تصمیم گرفتند سری می را به پرچمداران شیائومی اختصاص دهند؛ از این رو گوشی پوکو را با هدف عرضه گوشی پرچمدار ارزان قیمت در بازار جهانی متولد شد.
  • قبل از پرداخت هزینه، تمام قسمت های گوشی مانند کیفیت صفحه نمایش، عملکرد دوربین ها، پردازنده و موارد دیگر را به دقت بررسی کنید.

تمامی حقوق متعلق به شرکت کالا پردازش پایا (فروشگاه آنلاین کالاتیک) می باشد. گوشی های سری Mi جزء گوشی های بالا رده و پرچم داران شیائومی به حساب می آیند. برای کسانی که به رابط کاربری اندروید سامسونگ عادت دارند، شاید عادت کردن به رابط کاربری MIUI دشوار باشد. انرژی موردنیاز آن را یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5160 میلی آمپر ساعت تأمین می کند. از یک باتری عظیم 6000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژر سریع 18 نیرو می گیرد. در این صورت، شرکت ارسال کننده و مقداد آی تی هیچ مسئولیتی در قبال گم شدن یا آسیب احتمالی بسته شما نخواهد داشت.

گوشی‌های سری Poco شیائومی

اگر شما نیز قصد خرید مجله خبری محصولات اپل باقیمت مناسب رادارید بهتر است ابتدا به فروشگاه اینترنتی فرنا نگاه کنید و سپس به نکات زیر توجه کنید. تمامی موبایل شیائومی با بهترین امکانات و بالاترین کیفیت‌ها ساخته و طراحی شده اند. کیفیت بالای کاربری و قیمت مناسب محصولات این کمپانی برای خرید موبایل‌های آن کاملا قانع کننده است. البته بهترین و آسانترین راه برای خرید موبایل شیائومی این است کاملا ویژگی‌هایی که برایتان مهم‌تر است را بیشتر مدنظر داشته و وابسته به همان ویژگی‌ها خرید خود را انجام دهید. می توانید اخرین لیست قیمت گوشیهای شیائومی را در سایت بست چاینا ببینید. از گوشی شیائومی می میکس فولد نیز می توان به عنوان بهترین گوشی شیائومی نام برد.می توانید قیمت این مدل های شیائومی را نیز در بارثاشاپ مشاهده کنید.گوشی های شیائومی عرضه شده در بارثاشاپ ، از چین به آدرس کاربران ارسال خواهد شد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 10C دو سیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت

گوشی‌های بلک‌شارک ظاهر متفاوت از دیگر موبایل های شیائومی دارند و برای جلب نظر گیمرها، ویژگی‌های خاصی برای بازی دارند. بلک‌شارک به اندازه‌ی گوشی‌های میان‌رده‌ی شیائومی در بازار کشورمان محبوب نیست. موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 pro یکی از گوشی های بسیار پرطرفدار در برند شیائومی می باشد. این گوشی از پردازنده 8 هسته ایی که 2 هسته Cortex-A76 با فرکانس 2.05 و 6 هسته کم مصرف Cortex-A55 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز دارد، بهره می برد.

ممکنه فقط با پرداخت کمی پول بیشتر یک مدل با امکانات خیلی بهتر خریداری کنین و یا اینکه با چند هفته انتظار بیشتر و معرفی مدل‌های دیگه، یک گوشی خاص‌تر پیدا کنین. دو ماده اصلی که در ساخت بدنه گوشی‌ها استفاده می‌شه، فلز و پلاستیک هست. اگه جزو افرادی هستین که گوشی معمولا از دست‌تون میفته، بهتره گوشی‌هایی با بدنه فلزی خریداری کنین. کیفیت ساخت هر گوشی روی عمر مفید دستگاه تاثیر مستقیمی داره و به همین دلیل در زمان خرید یک گوشی باید به این نکته توجه کنین. شیائومی برای این کار گوشی‌های فعلی رو با تغییرات و به‌روزرسانی‌های مختلف به بازار معرفی می‌کنه. این نکته هم لازم به ذکره که سری پوکوی گوشی‌های این کمپانی به گوشی‌های گیمینگ هم شهرت دارن.

http://1gamer.ir