لیست قیمت به روز و آنلاین فروشندگان گوشی موبايل | 9to5mac Farsi

اگر اهل بازی کردن با گوشی هستید یا کارهای سنگین‌تری از کارهای روزمره با گوشی موبایل انجام می‌دهید بهتر است در انتخاب گوشی به پردازنده توجه ویژه‌ای داشته باشید. در اولین گام لازم است که شما مقدار پولی که برای خرید گوشی در نظر گرفته اید را مشخص کنید. مجله خبری محصولات اپل با انجام این کار گزینه های شما برای انتخاب مشخص می شود.به چه دلیل قصد خرید یک گوشی جدید را دارید. اگر تا امروز از 19کالا به عنوان سایت موبایل ایران ، خرید کرده‌اید، حتماً کامنت بنویسید و تجربیات خرید خود را با دیگر دوستان به اشتراک بگذارید.

آشنایی با سری‌های مختلف گوشی سامسونگ

مانند دوربین‌های گوشی‌های هوشمند، سر و صدای زیادی در مورد پردازنده‌هایی با اصطلاحاتی مانند چهار هسته‌ای، هشت هسته‌ای، اسنپدراگون، مدیاتک و غیره وجود دارد. موبایل یک ابزار ارتباطی برای برقراری ارتباط با دیگران با استفاده از رسانه‌های اجتماعی است. این همچنین به این معنی است که شما معادل یک کامپیوتر بسیار کوچک را حمل خواهید کرد که به شما امکان می دهد حتی زمانی که خارج از خانه هستید، کار کنید یا خود را سرگرم کنید. با توجه به این موضوع که دارسو یکی از به روز ترین فروشگاه های اینترنتی کالای دیجیتال است، در این راستا همواره تلاش نموده تا با خدماتی همچون خوش قیمتی، تخفیفات شگفت انگیز و خدماتی ویژه در کنار همراهان و اعضای خانواده بزرگ دارسو، به خدمات رسانی خود ادامه دهد. برخی از موبایل های هواوی مجهز به جلوه صوتی DTS هستند، بنابراین می توانید آهنگ های مورد علاقه خود را با وضوح بسیار بالا گوش دهید. برخی از تلفن‌ها حتی با رابط کاربری EMUI عرضه می‌شوند که تجربه‌ای راحت از گوشی‌های هوشمند را برای شما به ارمغان می‌آورد.

چطور مشخصات و قیمت گوشی‌ ها را با هم مقایسه کنیم؟

گوشی هوشمند با گارانتی معتبر از دیگر دغدغه های مشتریان ما بوده که در فروشگاه اینترنتی دارسو همواره محصولات با گارانتی معتبر شرکتی ارائه می شود. می توانید مجموعه گوشی های سامسونگ را بسته به رم، حافظه داخلی، اندازه صفحه نمایش، تک سیم کارت یا دو سیم کارت و اندازه دوربین به صورت آنلاین مرور کنید. گوشی موبایل اپل که به خاطر فناوری نوآورانه و طراحی‌های ظریفش شناخته می‌شود، مورد علاقه حرفه‌ای‌ها، کارآفرینان و تجار است.

مزیت‌های خرید آنلاین گوشی موبایل

به‌طورکلی هیچ‌وقت نمی‌توانیم بگوییم کدام گوشی بهتر است یا بدتر چون اگر بخواهیم بهترین را انتخاب کنیم می‌شود گران‌ترین و پرچم دار ها، اما انتخاب و خرید گوشی موبایل باید باتوجه‌به نیاز فردی ما باشد. پس همواره سعی کنید که باتوجه‌به نیاز و بودجه خود بهترین گوشی موبایل را خرید کنید، تا هم از هزینه بیهوده جلوگیری کنید و هم بتوانید از تمام کارایی و قابلیت‌های گوشی هوشمند خود نهایت استفاده را کنید. یکی از مهم‌ترین دلایلی که اعتمادها نسبت به خرید اینترنتی بیشتر شده رصد وضعیت سفارش است. قیمت گوشی ‌های موبایل به‌گونه‌ای است که جزو کالاهای باارزش محسوب می‌شود پس نگرانی از اینکه آیا گوشی فرستاده می‌شود یا فروشگاه مطمئن است، در بین خریداران وجود دارد اما بررسی مجوز‌های اخذ شده و امکان رصد مرسوله با کد پیگیری و… کالاتیک این امکان را وجود آورده تا کاربران بتوانند از وضعیت سفارش خود مطلع شوند. شیائومی از برندهای تازه‌وارد به دنیای تکنولوژی است که نسبت به سامسونگ یا اپل قدمت چندانی ندارد، اما گوشی‌های این برند در مدت زمان کوتاهی محبوبیت زیادی پیدا کردند؛ زیرا قیمت گوشی شیائومی نسبت به مدل‌های هم‌رده خود در بین سایر برند‌ها، مناسب‌تر است.

http://1gamer.ir

این اطلاعات به ترتیب از ارقام آخر سریال گوشی و مدل نامبر قابل استخراج هستند؛ اما برای راحتی کار می‌توانید به سایت imei.info مراجعه کنید. با ورود به بخش Check IMEI در این سایت و وارد کردن سریال گوشی سامسونگ می‌توانید به راحتی اطلاعات دقیقی از جمله کشور سازنده، بازار عرضه و حتی تاریخ تولید دستگاه را به دست بیاورید. سامسونگ در سال‌های اخیر همواره در بالای جدول برترین تولیدکنندگان گوشی موبایل بوده است. دلیل این موضوع شاید این باشد که سامسونگ برای ساخت گوشی کمترین وابستگی را به سایر شرکت‌ها دارد. پردازنده‌های اکزینوس این شرکت در بسیاری شاخصه‌ها مثل فناوری ساخت با پردازنده‌های شرکت‌های رقیب برابری می‌کند. در بخش دوربین، حسگرهای سامسونگ از قوی‌ترین و پیشرفته‌ترین حسگرهای موبایل هستند و در گوشی‌های سایر برندها نیز از آن‌ها استفاده می‌شود.

  • به طوری که در حال حاضر برای خرید یک گوشی پرچم دار از کمپانی سامسونگ یا اپل شما باید هزینه ای بین 30 تا 40 میلیون تومان و حتی بیشتر پرداخت کنید.
  • بنابراین، منطقی است که گوشی‌هایی که رم بالاتری دارند، سریع‌تر خواهند بود و آن‌هایی که رام بالاتری دارند، فضای ذخیره‌سازی بیشتری خواهند داشت.
  • بنابراین برای اطلاع از قیمت روز گوشی موبایل می‌توانید همواره روی این مرجع قیمت انلاین گوشی حساب کنید.
  • اگر بگوییم که امروزه بدون گوشی موبایل نمی‌توان زندگی کرد، چندان اغراق نکرده‌ایم.
  • کالاتیک این امکان را وجود آورده تا کاربران بتوانند از وضعیت سفارش خود مطلع شوند.
  • گوشی های اپل همواره قیمت بالایی داشتند، از نسل‌های قبل مثل آیفون 6، آیفون 7 و آیفون 8 گرفته تا iPhone SE و آیفون 12 پرو مکس، برای مثال قیمت آیفون 12 پرو مکس زمانی که تازه‌وارد بازار ایران شد حدود 50 میلیون تومان بود که رفته‌رفته ارزان‌تر شد.