لیست قیمت دستگاه تصفیه آب 12 شهریور ایمالز

بعد از آشنایی با انواع دستگاه تصفیه آب، لازم است از انواع فناوری و فیلترهای به کار رفته در آنها اطلاع داشت. دستگاه‌های تصفیه آب از 3 مرحله‌ای تا 10 مرحله وجود دارند که رایج‌ترین و بهترین دستگاه تصفیه آب مناسب برای مصارف خانگی، دستگاه آب تصفیه کن 6 مرحله‌ای می‌باشد. فیلترها پس از مدتی قدرت جذب خود را از دست می‌دهند و لازم است هر چند وقت یک بار تعویض شوند. اما خوشبختانه علم و تکنولوژی بار دیگر به کمک انسان آمده است و با استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی می توان آبی سالم و گوارا در دسترس داشت. اما کدام دستگاه تصفیه آب مناسب است؟ دستگاه تصفیه آب را از کجا خرید کنیم؟ در این صفحه لیستی از بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی را مشاهده می کنید و قبل از خرید نیز می توانید از کارشناسان فروش آبینو مشاوره رایگان بگیرید. یکی دیگر از برند های معتبر تایوانی دستگاه تصفیه آب در جهان، سی سی کی می باشد که سهم بزرگی از بازار بزرگ دستگه تصفیه آب جهان با به خود اختصاص دهد.

خرید دستگاه تصفیه آب، از بررسی قیمت تا انتخاب

حسن مهم خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از جنبه زیست محیطی، حذف بطری های آب معدنی است. جمع آوری و دورریز این بطری های پلاستیکی علاوه بر زحمت و سختی زیادی که دارد، از جنبه عدم امکان بازیافت این مواد در چرخه طبیعت، دچار ایراد و محدودیت جدی است. اصلی ترین مرحله فیلتراسیون در یک دستگاه تصفیه آب خانگی، در ممبران صورت می گیرد. غشای نیمه تراوای استفاده شده در ممبران، دارای حفره هایی با سایز بسیار ریزی است که اجازه عبور مولکولهای آب خالص را از داخل خود داده اما به سایر مولکولها و یونهای موجود در آب اجازه عبور از خود را نمی دهد. جهت دریافت مشاوره و راهنمایی خرید دستگاه تصفیه آب خانگی و یا خرید فیلتر های آکواجوی کانادا میتوانید از طریق شماره های زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دستگاه تصفیه آب مدل LINE L900

یکی از امتیازهای این محصول نسبت به سایر مدل ها استفاده از هوزینگ های مجهز به اورینگ دوبل و گیج کوچک با کیفیت بالا و ظاهری بسیار شیک و جذاب است. میتونید به صورت آنلاین از سایت و یا با تماس تلفنی سفارش بدید و یا اطلاعات بیشتری کسب کنید. یکی از مشخصه‌های زمان تعویض فیلتر pp ، تغییر رنگ آن به رنگ قهوه ای است. برای اینکه بتوانیم تغییر رنگ را در این محصول به خوبی ببینیم آن را در محفظه ی شیشه ای تعبیه می کنند.

شیر برقی و شیر چهار طرفه، وظیفه ای مشابه با هم دارند، بعضا شنیده می شود که شیر برقی بهتر از شیر چهار راه می باشد، در اینجا به طور خلاصه به بررسی این دو قطعه در دستگاه تصفیه آب خانگی می پردازیم. چهار راهی و شیر برقی هر دو، قطعه کنترلی در مدار دستگاه تصفیه آب هستند، در شیر چهار راهی، در زمانی که مخزن پر باشد، این شیر، با بستن جریان یک طرفه آب ورودی، عبور آب به مخزن را متوقف می کند. در زمان نصب دستگاه تصفیه آب خانگی، حتما از تکنسین با تجربه کمک بخواهید.

لازم به ذکر است کارشناسان و متخصصین شرکت هیراب سان ، آماده ارایه هرگونه مشاوره تلفنی و یا حضوری در این خصوص می باشند. اینها مسایلی هستند که قبل از خرید دستگاه باید به آنها توجه کنید تا در زمان تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی ، به مشکلی برخورد نکنید. آیا ترتیب قرارگیری فیلترهای مرحله 5 به بعد (که به گفته شما نقشی در تصفیه آب ندارند و فقط باعث افزایش کیفت می شوند) مهم است؟ اگر جواب مثبت است لطفا اولویت های قرارگیری را توضیح دهید. بنده یک دستگاه تصفیه آب (آکوا 3800) خریداری کردم و برای صرفه جویی در هزینه، خودم نصبش کردم که 6 عدد فیلتر (ممبران و غیره) روی خود دستگاه نصب بود. علاوه بر آن ها، 3 فیلتر دیگر وجود داشت که با توضیحات شما کاربرد 2 عدد از آن ها رو متوجه شدم (قلیایی و مینرال) ولی متوجه کاربرد و محل قرار گیری فیلتر سوم با نام ultrafiltration نشدم. همانطور که پیش تر گفته شد در آب، مواد معدنی و غیر معدنی محلول بسیاری وجود دارد.

  • خرید آب تصفیه کن تایوانی نیازمند بررسی نکات و راهنمایی هایی قبل از خرید میباشد که به آن میپردازیم.
  • یکی از روش های فیلتراسیون، استفاده از مواد شیمیایی گندزدا می باشد که از این روش بیشتر در سیستم های تصفیه آب صنعتی بزرگ مانند تصفیه خانه های شهری آب و فاضلاب و یا تصفیه خانه آب استخر ها استفاده می شود.
  • استفاده از فیلتر الترا فیلتراسیون در دستگاه تصفیه آب خانگی یا دستگاه آب شیرین کن خانگی سبب حذف ویروس ها و انگل ها می شود و مقدار املاح موجود در آب را کاهش نمی دهد.
  • هر چند برخی افراد به علت کمبود جا و یا دیگر موارد آن را در پاسیو، بالکن و یا کنار یخچال ساید بای ساید قرار میدهند.

لیست قیمت دستگاه تصفیه آب 12 شهریور ایمالز

لوو پرشر یا سوییچ فشار پایین جهت قطع و وصل اتوماتیک برق دستگاه در موقع قطع شدن جریان آب ورودی و یا کاهش فشار آب خام به کار می‌رود. توجه شود که سوئیچ در فشار بالاتر از ۵ psi روشن و در پایین تر از این فشار پمپ دستگاه را خاموش میکند. ۱.ابتدا تهیه دستگاه با توجه میزان گالن مصرف مورد نیاز در منزل یا محل کار و کارگاه و… که برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوان از کارشناسان تصفیه کده و همکاران در این حوزه مشاوره گرفت. البته باید اشاره کنیم که کیفیت فیلترهای تایوانی قطعا از نمونه های تولیده شده در ایران بهتر است. زمانی که فشار آب دریافتی در دستگاه از حد تعیین شده بالاتر باشد، سوییچ‌های پرشر یا سنسور فشار بالا فرمان قطع جریان برق به شیر برقی میدهد. شیر برقی نیز به پمپ فشار دستور قطع فشار را میدهد و در نتیجه جریان آب ورودی به دستگاه قطع میشود.

بهترین میزان تی دی اس بین 45 تا 90 PPM می باشد که برای بدن بسیار مفید است. باکتری ها، یکی از بیماری زا ترین موجودات در آب ها باکتری ها هستند، به طور معمول کلری که به آب شهری اضافه می شود، این باکتری ها را تا حدودی از بین می برد. البته کلر، در صورتی که به میزان بیش از اندازه در آب باشد، خود برای بدن انسان مضر است. پاسخ این است که آب تصفیه شده سالم‌تر است و از مزایای استفاده از تصفیه آب در خانه کاهش هر گونه آلودگی‌های سربی، باکتری‌ها، آلاینده‌ها و جیوه است.

فیلتر های فیتینگی قیمت بالاتری نسب به فیلتر های هوزینگی دارند، در فیلتر های هوزینگی هنگام تعویض فیلتر احتمال وجود میکروب و باکتری در هوزینگ ها وجود دارد اما در فیلتر های فیتینگی این مشکل رفع شده است. فیلتر های فیتینگی با نام فیلتر های تعویض سریع یا فیلتر Quick Change نیز شناخته می شوند و با چرخاندن تنها 45 درجه، فیلتر تعویض می شود. نحوه نصب این فیلتر ها به قدری آسان است که حتی توسط یک خانم خانه دار نیز به راحتی قابل انجام است. از معایب این دستگاه، اشغال فضای زیاد است و همین طور فیلتر های آن به نسبت انواع دیگر دارای هزینه بالاتری در زمان تعویض است.

در فروشگاه تصفیه آب پاکاب گستر انواع محصولات تصفیه آب چه ایرانی، چه چینی و تایوانی موجود هستند. علاوه بر آن پاکاب گستر اقدام به تولید تصفیه کننده آب نیمه صنعتی میکند. سفارشات ساخت دستگاه آب تصفیه کن نیمه صنعتی با انواع کیفیت ها و قطعات توسط کارشناسان پاکاب گستر خرید دستگاه تصفیه آب خانگی بررسی خواهد شد. در صورتی که قصد خرید دستگاه تصفیه آب را دارید، با توجه به کاربری مورد نظرتان میتوان به انتخاب آب تصفیه کن مورد نظر بپردازید. به طور کلی همه دستگاه های تصفیه آب در سه دسته اصلی از نظر ظرفیت تصفیه شبانه روز قرار میگیرند. دستگاه تصفیه خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی از انواع مختلف و اصلی هستند که در ادامه به بررسی کاربرد های هر یک خواهیم پرداخت.