لیست قیمت روز خرید گوشی موبایل امروز ۱۸ بهمن موبونیوز | 9to5mac Farsi

همچنین سایت کالاتیک در خیلی از مناسبت‌ها با برگزاری مسابقات و جشنواره‌های مختلف، تخفیف‌های متعددی برای خرید گوشی به مشتریان می‌دهد. کالاتیک در طی مدت زمان فعالیت خود همراه تلاش کرده است که تمام کالاهای خود را با قیمت مناسب در سایت عرضه کند تا مخاطبان و مشتریان با اطمینان خاطر خرید خود را نهایی کنند و همچنین در کالاتیک می‌توانید قیمت روز گوشی های موبایل را مشاهده کنید. در واقع گارانتی تعهدی است که یک شرکت برای اینکه بگوید محصولاتش کارکرد خوبی دارند، ارائه می‌دهد. البته خرید گوشی با گارانتی، قیمت آن را مقدار ناچیزی افزایش می‌دهد اما خیال شما را از بابت بدون ایراد بودن گوشی راحت خواهد کرد.

خرید موبایل و نکات مربوط به آن

در فروشگاه اینترنتی دارسو امکان مشاهده قیمت گوشی هوشمند سامسونگ با قیمت مناسب فراهم است. انواع گوشی های موبایل با برند های مختلف با کمترین قیمت در سراسر ایران به همراه گارانتی معتبر در دارسو موجود است. استفاده از هدفون و هندزفری های بلوتوثی و بیسیم در سراسر دنیا بسیار پر طرفدار شده است و کاربرد های زیادی هم دارد که میتواند به گوشی هوشمند شما متصل شوند و آهنگ مورد علاقه شما را پخش کند.

گلکسی A23، گلکسی M32 و گلکسی M12 را دیگر گوشی‌های پرفروش برند سامسونگ می‌شناسیم. گلکسی A73 نسخه سازگار با ۵G با وجود قیمت حدود ۱۲ میلیون تومانی شانس زیادی در بازار دارد. نسخه‌های سازگار با ۵G گلکسی M33 و A33 هم جزو گوشی‌های پرفروش سامسونگ هستند.

با وجود این همه مدل گوشی و فناوری‌های مختلفی که در تولید آن‌ها به کار گرفته می‌شود، خرید گوشی سامسونگ و تصمیم‌گیری در رابطه با اینکه کدام گوشی در واقع مناسب‌ترین گوشی برای شما است، کار بسیار دشواری است. استفاده از گوشی موبایل دیگر به کارهای اولیه هم‌چون تماس، پیام و برقراری ارتباط محدود نمی‌شود و در واقع هرکسی با خرید گوشی هوشمند به دریایی از امکانات و اطلاعات دست پیدا می‌کند. اگر شما نیز قصد تعویض گوشی موبایل و خرید یک مدل دیگر را دارید، همراه ما باشید تا مهم‌ترین مجله خبری محصولات اپل نکات مربوط به خرید گوشی هوشمند را با هم بررسی کنیم. کالاتیک در برنامه‌های منظم یا مناسبت‌های خاص اقدام به فروش گوشی، تبلت، ساعت هوشمند، هندزفری یا سایر محصولات با تخفیف استثنایی می‌کند. شما می‌توانید از شبکه‌های اجتماعی کالاتیک نسبت به دریافت کد تخفیف یا مطلع شدن از جشنواره‌های فروش ویژه مطلع شوید. همچنین آخرین تخفیفات کالاتیک در صفحه اصلی سایت به‌صورت بنری، اطلاع‌رسانی می‌شود یا می‌توانید از صفحه مخصوص تخفیف‌های روز نسبت به آخرین تغییرات در قیمت کالاها مطلع شوید.

قیمت گوشی آیفون

غیر از سه سری عمده‌ی گوشی های سامسونگ که در بالا به آن‌ها اشاره شد، این شرکت سری‌های دیگری نیز دارد که هرکدام نقشی را در بازار برعهده گرفته‌اند. سامسونگ که معمولا از نمایشگرهای امولد در گوشی‌های خود استفاده می‌کند، برای کاهش قیمت محصولات این مدل را با نمایشگرهای IPS عرضه می‌کند تا گزینه‌های میان‌رده ارزان‌تری را نیز در بازار داشته باشد. در نسل جدید تلفن‌های همراه مانند گوشی موبایل اپل و سامسونگ این قابلیت مشاهده می‌شود. سامسونگ در پایان سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ رتبه اول لیست صادرات جهانی گوشی‌های هوشمند را از آن خود کرد. این غول فناوری کره جنوبی سالانه با صادرات ۷۶.۱ میلیون کالا، به رشد ۲۹.۲ درصدی و ۲۲٪ از سهم بازار دست یافت. طبق گزارشات معرفی زودهنگام گوشی‌های هوشمند سری Galaxy S مانند سری Galaxy A رتبه اول این برند را کسب کرد.

گوشی موبایل Huawei Nova 9 ظرفیت 128 گیگابایت – رم 8 گیگابایت

گوشی آیفون به دلیل طراحی فوق‌العاده شیک و ویژگی‌های فناوری کاربر پسند، یک گوشی هوشمند فوق‌العاده است. با توجه به مواد بادوام مورد استفاده در فرآیند تولید، آیفون‌ها به دلیل کیفیت بالا، عملکرد بهتر، طراحی‌های زیبایی‌شناختی عالی و موارد دیگر مورد توجه قرار می‌گیرند. قیمت گوشی آیفون نسبت به سایر برند ها بالاتر است و بسیاری از افراد نمی توانند گوشی اپل خریداری کنند.

  • از یک طرف تنوع بسیار زیاد مدل‌ها و قیمت گوشی‌ها حق انتخاب گسترده‌ای به خریدار می‌دهد و از سویی دیگر موجب سر درگمی کاربران می‌شود.
  • ما به عنوان یک مرجع موبایل شناخته شده در سطح کشور در این مطلب سعی کرده‌ایم به طور خلاصه شما را با مدل‌های مختلف و ویژگی‌های این محصولات بیشتر آشنا کنیم تا در هنگام خرید گوشی بتوانید تصمیم درست‌تری بگیرید.
  • فروشگاه اینترنتی دارسو اکثریت گوشی های هوشمند خود را تضمین می کنند و آنها را بصورت کاملا نو و آکبند به فروش می رساند.
  • گوشی موبایل اپل که به خاطر فناوری نوآورانه و طراحی‌های ظریفش شناخته می‌شود، مورد علاقه حرفه‌ای‌ها، کارآفرینان و تجار است.

بنابراین، اگر به وجود منوهای فارسی در گوشی سامسونگ اهمیت می‌دهید، باید یکی از رام‌های ایران، امارات، هند یا عربستان را روی گوشی فلش کنید. بهترین گوشی های سامسونگ از لحاظ کیفیت را معمولا در سری اس، سری نوت و سری زد می‌توان جستجو کرد. از آن‌جایی که بازار هدف این محصولات کاربران متمول و طرفداران آخرین فناوری‌های روز است، قیمت گوشی سامسونگ در سری‌های مذکور نسبتا بالا بوده و امکان خرید آن‌ها برای بسیاری از اقشار جامعه وجود ندارد. کالاتیک همواره مشتری‌مداری را الگوی خود قرار می‌دهد تا اجناس اصل در اختیار کاربران قرار گیرد و از فروش گوشی یا هر محصول دیگری که به‌صورت های‌کپی باشد، خودداری می‌کند. به این نکته باید اشاره کرد که پایین‌تر بودن قیمت گوشی یا اقلام دیگر مانند تبلت، ساعت هوشمند، هندزفری یا لپ تاپ به معنی تقلبی یا های‌کپی بودنشان نیست؛‌ بلکه قیمت گذاری کالاها به سیاست کالاتیک بازمی‌گردد که محصولات از برچسب قیمت منصفانه برخوردار باشند.

http://1gamer.irسایت کالاتیک به‌جز گارانتی که خود محصول دارد، یک هفته تا 10 روز مهلت تست هم به خریداران می‌دهد. همه ما می دانیم که اپل همواره گوشی هایی را به بازار ارائه می دهد که حرفی برای گفتن داشته باشند و از همه نظر حرف اول را بزنند. تمام گوشی هایی که تاکنون اپل معرفی کرده است در رده پرچم داران قرار دارند و افراد زیادی از آن ها استقبال کرده اند. مشخصات سخت افزاری و کیفیت ساخت بالای گوشی های اپل باعث شد تا در بین کاربران محبوب شود.