لیست قیمت روز خرید گوشی موبایل امروز ۱۸ بهمن موبونیوز | 9to5mac Farsi

گوشی آیفون به دلیل طراحی فوق‌العاده شیک و ویژگی‌های فناوری کاربر پسند، یک گوشی هوشمند فوق‌العاده است. با توجه به مواد بادوام مورد استفاده در فرآیند تولید، آیفون‌ها به دلیل کیفیت بالا، عملکرد بهتر، طراحی‌های زیبایی‌شناختی عالی و موارد دیگر مورد توجه قرار می‌گیرند. قیمت گوشی آیفون نسبت به سایر برند ها بالاتر است و بسیاری از افراد نمی توانند گوشی اپل خریداری کنند.

مناسب‌‌ترین قیمت‌های گوشی موبایل در سایت کالاتیک قابل‌مشاهده هستند البته این بستگی به برند و مدل انتخابی شما هم دارد. شما می‌توانید از سایت کالاتیک به‌عنوان مرجع قیمت‌های به‌روز گوشی موبایل استفاده کنید و علاوه بر اینکه می‌توانید قیمت‌ها را مقایسه کنید می‌توانید مشخصات فنی و نقد و بررسی گوشی را هم مشاهده نمایید. باید نیازهای خود را نسبت به خرید گوشی مشخص کنید، یعنی تعیین کنید که چه انتظاراتی از یک گوشی موبایل دارید. برای مثال آیا به دنبال گزینه ای هستید که توانایی انجام بازی های مختلف و پردازش های سنگین را داشته باشد؟ آیا کیفیت دوربین های گوشی برایتان اهمیت دارد؟ یا تنها قصد خرید گوشی ارزان را دارید که فقط نیازهای روزمره شما مانند تماس های تلفنی و پیام دادن را پاسخگو باشد.

رابط کاربری سامسونگ

خرید اینترنتی موبایل بصورت ایمن همواره مورد تاکید فروشگاه اینترنتی دارسو بوده و این اصل در سیستم پرداخت دارسو لحاظ شده است. پرداخت هزینه سفارش گوشی هوشمند شما از دارسو از طریق درگاه امن شاپرک بانک مرکزی انجام می شود تا خیال شما بابت کارهای مالی راحت باشد. اکنون با رشد تکنولوژی شما مجله خبری محصولات اپل می توانید گوشی هوشمند 5G با قیمت مناسب را تهیه کنید. حتی گوشی موبایل با قیمت ارزان هم تولید شده و در بازار وجود دارد و می توانید انواع قیمت گوشی را در دارسو مشاهده بفرمایید. آیفون های اپل از نظر کیفیت دوربین و همچنین انتخاب برنامه هایی که در اپ استور ارائه می دهند، برتر هستند.

همچنین سایت کالاتیک در خیلی از مناسبت‌ها با برگزاری مسابقات و جشنواره‌های مختلف، تخفیف‌های متعددی برای خرید گوشی به مشتریان می‌دهد. کالاتیک در طی مدت زمان فعالیت خود همراه تلاش کرده است که تمام کالاهای خود را با قیمت مناسب در سایت عرضه کند تا مخاطبان و مشتریان با اطمینان خاطر خرید خود را نهایی کنند و همچنین در کالاتیک می‌توانید قیمت روز گوشی های موبایل را مشاهده کنید. در واقع گارانتی تعهدی است که یک شرکت برای اینکه بگوید محصولاتش کارکرد خوبی دارند، ارائه می‌دهد. البته خرید گوشی با گارانتی، قیمت آن را مقدار ناچیزی افزایش می‌دهد اما خیال شما را از بابت بدون ایراد بودن گوشی راحت خواهد کرد.

غیر از سه سری عمده‌ی گوشی های سامسونگ که در بالا به آن‌ها اشاره شد، این شرکت سری‌های دیگری نیز دارد که هرکدام نقشی را در بازار برعهده گرفته‌اند. سامسونگ که معمولا از نمایشگرهای امولد در گوشی‌های خود استفاده می‌کند، برای کاهش قیمت محصولات این مدل را با نمایشگرهای IPS عرضه می‌کند تا گزینه‌های میان‌رده ارزان‌تری را نیز در بازار داشته باشد. در نسل جدید تلفن‌های همراه مانند گوشی موبایل اپل و سامسونگ این قابلیت مشاهده می‌شود. سامسونگ در پایان سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ رتبه اول لیست صادرات جهانی گوشی‌های هوشمند را از آن خود کرد. این غول فناوری کره جنوبی سالانه با صادرات ۷۶.۱ میلیون کالا، به رشد ۲۹.۲ درصدی و ۲۲٪ از سهم بازار دست یافت. طبق گزارشات معرفی زودهنگام گوشی‌های هوشمند سری Galaxy S مانند سری Galaxy A رتبه اول این برند را کسب کرد.

  • کره‌ای‌ها پس از تاچ ویز در سال ۲۰۱۸ از Samsung Experience رونمایی کردند و از سال ۲۰۱۹ با کمی ارتقا رابط کاربری سامسونگ به One UI تغییر نام داد.
  • یکی از منطقی‌ترین روش‌ها در حال حاضر، استفاده از انواع سایت خرید آنلاین گوشی موبایل است که می‌تواند هم‌زمان چندین مدل مختلف را با تمام جزئیات مربوط به آن، نقد و بررسی‌های کامل و سایر اطلاعات لازم، در اختیارمان بگذارد.
  • این روزها دوربین اولتراواید برای تصویر برداری از فضای بیشتر، در اکثر گوشی‌های میان‌رده نیز وجود دارد اما هنوز علاقه‌مندان به زوم و دوربین تله‌فوتو باید در بازار گوشی‌ های بالارده به دنبال آن بگردند.
  • در فروشگاه اینترنتی مبیت شما می‌توانید قیمت روز انواع کالای دیجیتال را از محبوب‌ترین برندهای بازار با اطلاعات کامل فنی ببینید و قیمت روز انواع گوشی های سامسونگ، شیائومی، اپل، هواوی و ..
  • قیمت گوشی موبایلبه عوامل مختلفی مانند قیمت ارز، برند تولیدکننده، سخت‌افزار به‌کاررفته و…

بازار گوشی‌های هوشمند مملو از مدل‌های جدید، ویژگی‌های پیشرفته، دوربین‌های با وضوح بالا و پردازنده‌های قدرتمند است. هدف ما در برتر دیجیتال، چشاندن طعم خریدی مطمئن و در عین حال راحت به مشتریانمان است. از ابتدای تاسیس، ماموریت ما حل مشکل سردرگمی و لزوم صرف زمان و هزینه برای اطمینان از اصالت، کیفیت و قیمت مناسب کالا در روش خرید سنتی می‌باشد. کلیه اجناس ارائه شده در این فروشگاه، کالای اصل بوده و به همراه تضمین اصالت کالا و ۷ روز مهلت تست و تعویض کالا در صورت وجود هر گونه ایراد فنی، عرضه می‌شود. قیمت‌های رقابتی این فروشگاه، به دلیل عرضه مستقیم محصول از وارد کنندگان رسمی به مشتریان گرامی و کاهش هزینه‌های واسطه‌گری، امکان پذیر شده است.

mobile.ir – مرجع موبایل ایران

حتی کارهای روزمره مثل پرداخت قبوض، جابجایی پول، درخواست تاکسی و سفارش غذا هم از طریق گوشی هوشمند انجام می‌شود. اما با توجه به این‌که در سال‌های اخیر، قیمت گوشی موبایل افزایش چشمگیری داشته و دیگر نمی‌توان بهترین گوشی را به‌راحتی تهیه کرد، باید به سراغ مقایسه گوشی بروید و مدلی مناسب با بودجه خود را تهیه کنید. به همین دلیل، دسترسی به فضایی برای مشاهده عکس گوشی ، مقایسه مشخصات فنی گوشی‌ ها، مشاهده قیمت انواع گوشی و همچنین پیدا کردن ارزان ترین قیمت گوشی برای مدل موردنظرتان و در نهایت، خرید گوشی اهمیت زیادی پیدا کرده است. عوامل زیادی هستند که بر قیمت گوشی اپلتأثیر می‌گذارند، برخی از این عوامل شرایط تحریم‌ها و نوسانات قیمت ارز است.

http://1gamer.ir