لیست قیمت روز گوشی موبایل 9to5mac Farsi

جالبه بدونید که در سال 2000 یکی از اولین گوشی های لمسی دنیا توسط HTC ساخته شد . اگر قصد خرید از مجموعه گوشی HTC دارید،می توانید انتخاب های زیادی داشته باشید.گوشی های HTC از میان رده تا گران قیمت در بازار موجودهستند. در مورد تفاوت گوشیهای هوشمند شیائومی با دیگر برندهای پر قدرت، میتوان گفت زمانی که تمام شرکتهای تولید اسمارتفون، گوشیهای خود را نهایتاً با لنز 16 مگاپیکسل تولید میکردند این شرکت، اولین گوشی میان رده جهان را با لنز 48 مگاپیکسلی معرفی کرد و یک سال بعد با بکارگیری لنزهای 64 و 108 مگاپیکسلی در گوشیهای خود، بازهم برای اولین بار در جهان توانست سهم بزرگی از فروش این نوع کالا را از آن خود کند. تیم لیست ابزار سعی میکند این مقاله را با هر محصول جدیدی که سامسونگ ارائه میدهد، به روزرسانی کرده و شما را با جدیدترین محصولات سامسونگ آشنا کند.

شرکت جاهطلب چینی خیلی زود تصمیم به حضور در بازار بینالمللی گرفت و در همین راستا در سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷ یکی از کارمندان اسبق گوگل با نام Hugo Barra را به خدمت گرفت.با عرضهی Mi 3 محبوبیت شیائومی در چین به اوج خود رسید و این شرکت توانست ۱۸.۷ میلیون گوشی شیائومی می ۳ را به فروش برساند. سونی در این گوشی تصمیم گرفته از صفحه نمایش OLED استفاده کند و هیچ گونه بریدگی و یا حفره ای برای این گوشی در نظر نگرفته است و به جای این موضوع از حاشیه در قسمت پایین و بالای گوشی استفاده کرده است. روش تعویض باتری گوشی به این صورت است که تکنسین پس از جداسازی رم و سیمکارت، درب پشتی گوشی را باز می کند. اما امروزه پس از گذشت حدود 12 سال از آغاز فعالیت، این مجموعه در بسیاری از کشورهای جهان، از جمله هند، از سردمداران بازار موبایل مانند سامسونگ و آیفون، پیشی گرفته و سهم بسیار بزرگی از بازار را از آن خود کرده است. Xperia 1 III که یکی از بهترین گوشی های هوشمند سونی در بازار است، در زمینهی عمر باتری نیز عملکرد بینظیری را ارائه کرده و با ظرفیت ۴۵۰۰ میلیآمپرساعت از اکثر پرچمداران پیشی گرفته است.

و پس از آن پیشرفتی دیگر با عنوان MI 11 که به تازگی معرفی شده نیز به دور از نگاهها باقی نخواهد ماند. علاوه بر این که این شرکت به عنوان توسعه دهنده گوشیهای هوشمند رده بالا و تلویزیونهای اینترنتی شناخته میشود، بنیانی برای زنجیره زیست محیطی است. در ابتدای صحبتمان گفتیم که قیمت گوشی شیائومی به گونهای تنظیم میشود که بتواند دسته گوشیهای میان رده و اقتصادی را مورد هدف قرار دهد. پس از توضیحات مختصری راجع به زیر مجموعههایی از شیائومی، جای آن است که توضیحات مختصر، یا به عبارت دیگر تنها گوشهای از اطلاعات گوشیهای هوشمند شیائومی را به اختصار بیان کنیم. استفادهی شیائومی از سختافزارهای باکیفیت، از جمله ماژول دوربین، یکی نمونههای نشان دهنده آن است؛ همه گوشیهای هوشمند شیائومی، از جمله ردههای پایین آن، همیشه از یک دوربین عالی برخوردار هستند. Huawei P50 Pro عالی به نظر می رسد و اندازه ایده آلی دارد دارای حسگر اثرانگشت اپتیکال است یعنی زیر صفحه نمایش قرار دارد. ناگفته نماند که بازار موبایل اکنون روزهای انقلابی را تجربه میکند و شرکتهای سازنده هم تنوع محصولات خود را بالا بردهاند و هم اینکه قابلیتهای بسیار عالی و کاربردی را به کابران وفادار خود ارائه میدهند.

شیائومی در مارس 2010 به عنوان شرکتی دارای تخصص در توسعه و عرضه محصولات الکترونیکی و سخت افزارهای هوشمند، در پکن تاسیس شد. MIUI در واقع یک فریمور بر مبنای سیستم عامل اندروید است که توسط شیائومی و به صورت تخصصی برای موبایلها و تبلتها توسعه داده شده است. در کنار اندروید نوقا، سونی انواع و اقسام برنامه های اختصاصی خود را برای این گوشی هوشمند نیز در دسترس کاربران قرار داده است، تا کاربران این گوشی هوشمند کمبودی از لحاظ نرم افزاری احساس نکنند. البته اگر وجود زبان فارسی در منوها برایتان اهمیت دارد، باید بدانید که رام چین فاقد هر زبانی غیر از چینی و انگلیسی است.شیائومی در پک گلوبال که تقریبا تمامی زبانهای رایج جهان را پشتیبانی میکند، سرویسهای گوگل را به صورت کامل قرار داده و اپلیکیشنهای چینی را حذف کرده است. اولین گوشی سال ۲۰۲۲ اچ تی سی ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ارتقاپذیر از طریق کارت microSD را در اختیار کاربرانش میگذارد.

اولین گوشی هوشمند ارائه شده توسط شیائومی، MI One نام داشت و از آنجایی که با وجود قیمت پایین دارای کیفیت بالایی بود، مسیر بیبدیل این شرکت سایت 9to5mac را مشخص کرد. بنابراین شیائومی با اختلاف نسبتا بالایی رکورد خود را در گینس ثبت کرد. همانطور که در جریان هستید در سالهای اخیر شاهد ورود گوشیهای هوشمند به بازار فروش کشورمان بوده ایم و پس از ورود موبایل محصولات جانبی مانند دماسنج برای گوشی شیائومی هم هستیم زیرا این تلفنهای هوشمند قادر هستند تا هر کاری را با استفاده از وای فای و یا بلوتوث به انجام برسانند و این دو مورد را می توان در تمامی مدلهای این برند مشاهده نمود این اپلیکیشن را می توانید از منابع معتبر دریافت نمایید و ر روی گوشی نصب کنید و کار با آن بسیار آسان است زیرا از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند و شما کافی است اعداد لاتین را بلد باشید تا بتوانید دما را بخوانید و مورد بررسی قرار دهید و این گونه اگر منزل شما سرد و یا گرم بود در ادامه می توانید از وسایل گرمایشی و سرمایشی استفاده کنید. شیائومی توانسب برای اولین بار محصولی تمامصفحه را رونمایی کند که شبیه هیچ یک از محصولات شرکتهای رقیب نبود.

چیپ مورد استفاده در این گوشی Kirin 820E است که در کنار ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی توان کافی برای اجرای تمام بازیها و برنامهها را دارند. گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 9T دو سیم کارته با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت از سری گوشیهای باکیفیت این برند است که به فناوری ۵G مجهز شده است. استفاده دائمی از پاور بانک ها باعث از بین رفتن باتری اچ تی سی شما خواهد شد. گوشی سامسونگ با استفاده از تکنولوژی روز و ساختاری متفاوت در کنار قیمت رقابتی جای خود را در میان کاربران باز کرده است. دوربینهای سامسونگ و شیائومی با یکدیگر رقابت تنگاتنگی دارند اما به عقیده بسیاری از کارشناسان کفه کمپانی چینی Xiaomi کمی از سامسونگ سنگینتر است. این فروشگاهها در هر استانی از این کشور وجود دارند.

واژهی سومین شرکت، آن هم برای شیائومی که تنها حدود ده سال است که پا به عرصهی نوآوری و خلق محصولات متنوع گذاشته، بسیار ارزشمند و مستحق تقدیر است. شاید در نگاه اول این طور تصور میشد که دلیل کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب محصولات شیائومی، تازه قدم گذاشتن این شرکت بر عرصهی تولید است. شاید برای برخی، هنوز مفهوم زنجیرهی زیست محیطی شیائومی ناشناخته باشد و یا افرادی معانی و مفهوم متفاوتی از مفهوم واقعی آن در ذهن خود داشته باشند و تصور شود که برخی برندها و محصولات تقلبی، خود را جزئی از برند شیائومی معرفی میکنند تا به گونهای جایگاه بالاتر و در نتیجه فروش بیشتری بدست آورند، ولی واقعیت این نیست. این لوگو معانی مخفی دیگری نیز دارد که از جمله آن میتوان ماموریت غیر ممکن را نام برد که به چالش هایی که این شرکت در حال دست و پنجه نرم کردن با آنهاست، اشاره دارد.

از جمله تفاوتهای فروش محصولات شیائومی با سایر برندها در این است که حاشیهی سود حاصل از فروش مصولات این برند بر طبق قانون مشخص شده و حدود ۵ درصد است؛ بنابراین طبق این روند، سود حاصل از فروش گوشیهای هوشمند و انواع محصولات دیگر شیائومی، هر سال دچار روند افزایشی نمیشود و مدیر عامل شیائومی اعلام کرده است که این قانون برای همیشه خواهد بود و همه انواع محصولات را در بر میگیرد؛ این موضوع خبر بسیار خوبی برای طرفداران شیائومی است. یه اتفاق خوبی که توی پنل جلویی افتاده، اینه که فاصله های حاشیه نمایشگر تا لبه پنل جلویی از تمامی جهات با هم یکیه که باعث میشه هم ظاهر پنل جلویی شکیل تر باشه، هم احتمال لمس ناخواسته صفحه نمایش موقع بازی کردن خیلی کمتر بشه. اگر شما هم یکی از طرفداران پر و پا قرص این برند چینی هستید، ادامه این مطلب میتواند اطلاعات بسیار خوبی در مورد گوشی شیائومی در اختیار شما قرار دهد. شیائومی بر خلاف تمام برندها توانست دو ویژگی قیمت پایین و کیفیت بالا را که تاکنون، برندی قادر به کنار هم قرار دادن آنها به طور قابل ملاحظهای نبوده، کنار هم بگنجاند. زیرا سامسونگ تنوع بالایی در میان محصولات میان رده، بالا رده و حتی پایین رده خود دارد.

امکانات زیادی از قبیل قابلیت شخصی سازی تم، فونت و پشتیبانی از سوپروالپیپر در سالهای اخیر به رابط کاربری گوشی های شیائومی اضافه شده است.رابط کاربری MIUI بر پایهی اندروید است؛ با این وجود، آپدیت اندروید و MIUI وابسته به یکدیگر نیستند. در پی این روند، معاون گروه شیائومی، در سال گذشته اظهار داشته که در سال آینده هر کشور یک فروشگاه Mi خواهد داشت تا هر یک از طرفداران در نزدیکی خود یک خانه شیائومی داشته باشند. گوشی A52 از تراشههای قدرتمندی ساخته شده است که موجب افزایش توان سختافزاری آن شده است، این گوشی بیشتر بهعنوان یک گوشی گیمینگ نیز شناخته میشود و در بین گیمرهای موبایل طرفداران زیادی دارد، همچنین این گوشی از مجوز ip67 نیز برخوردار است که سامسونگ بیشتر برای گوشیهای پرچمدار خود از آن استفاده میکند. از بارزترین ویژگیها میتوان به حسگر اثر انگشت، پردازندههای فوق سریع، صفحه نمایش AMOLED ، تکنولوژی شارژ سریع کوآلکام و فیسلاک اشاره کرد.

همچنین میتوانید از نمایشگر لمسی گوشی خود به عنوان یک تاچپد برای نمایشگر بزرگتر استفاده کنید یا بدون اینکه اختلالی در حالت نمایشی پروژکتور ایجاد شود، از گوشی خود استفاده کنید. عدم استفاده از سرویسهای گوگل باعث کاهش قیمت تمامشدهی محصول میشود. در نهایت درآمد شیائومی از این فروش فوقالعاده و رکورد شکن که پیشرفت این شرکت را دو چندان کرد، حدود 420 میلیون دلار سود بود. این گوشی که کار خود را با نام مستعار اپل چینی آغاز کرد، در ابتدای فعالیت خد تنها در کشور چین فروش داشت. در همان ابتدا بسیار قدرتمند ظاهر شد و با معرفی و عرضه گوشی Mi 3 سر و صدای زیادی بلند کرد، زیرا در آن زمان قوی ترین گوشی جهان شناخته شد و خرید گوشی شیائومی توجه بسیاری را به خود معطوف کرد. پس از این مرحله قادر خواهید بود رام گلوبال را روی گوشی شیائومی پک چین خود را از طریق Mi Flash فلش کنید. با توجه به اهمیت تحقیقات در خرید بهترین گوشی های میان رده و اقتصادی، اگر قصد خرید گوشی شیائومی را دارید، بهتر است پیش از هرگونه اقدامی، در مورد برند گوشی، عوامل تاثیر گذار بر قیمت گوشی شیائومی، بهترین مدلهای موجود در بازار، طول عمر باطری و موارد مشابه دیگر، اطلاعات کاملی کسب کنید.

اما باز هم قیمتی مناسبتر در مقایسه با گوشیهای هوشمند هم رده دارند و از آن جمله میتوان به MI Note10 که بالاترین رده گوشیهای هوشمند شیائومی در سال 2020 بود، اشاره کرد. یک باتری 4000 میلیآمپر ساعتی که با توان 40 واتی به سرعت شارژ میشود هم در زیر قاب این گوشی حضور دارد. این گوشی لیز میباشد ولی حضور گوریلا گلس یکی از امکانات خوب این گوشی به حساب میآید و تا حدودی آن را ایمن میکند. گوشی هواوی سری میت چه مدلهایی دارد و چه ویژگیهایی از آنها میتوان انتظار داشت؟ کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت را میتوان یک تئوری در نظر گرفت زیرا طرفداران و مخالفان زیادی را دارد. سامسونگ سعی دارد با اضافه کردن لمس زاویهدار و رنگ و لعابهای هیجانانگیز به گوشیهای قدیمیتر خود، ظاهر کلی آنها را به محصولات سطح یک نزدیک کند. امکان شخصی سازی رنگ قاب این گوشی در نسخه Bespoke Edition نیز مانند سال گذشته در نظر گرفته شده است و 75 ترکیب رنگی در انتظار خریداران این دستگاه خواهد بود.

شایان ذکر است که گوشی های خوش قیمت شیائومی همواره در بین پربازدیدترین گوشیهای ماه زومیت قرار دارند. کمپانی میجیا شیائومی یکی دیگر از زیر مجموعههای شرکت شیائومی است که تخصص آن در تولید انواع محصولات هوشمند خانگی، لوازم خانگی و سنسورهای خانه هوشمند است که قابلیت پشتیبانی از اینترنت IOT و متصل شدن به اپلیکیشن را دارند که ازین طریق به راحتی میتوانید دیوایس خود را تحت کنترل قرار دهید. گوشی هواوی سری P یکی از بهترین سریهایی است که چشم بادامیها به مارکت جهانی روانه کردند. در حالی که این گوشی برای بازار چین از تراشه کرین ۹۰۰۰ با مودم ۵G بهره میبرد، نسخه جهانی آن از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ با مودم ۴G عرضه خواهد شد. معمولا برای ساخت اکثر گوشیهای هوشمند با قیمت پایین، از پردازندههایی با کیفیت پایین استفاده میشود، اما تقریبا هر گوشی هوشمند شیائومی مجهز به پردازندههای اسنپدراگون میباشد که در حال حاضر بهترین پردازندههای گوشی هوشمند در بازار جهانی است. ردمی K50 گیمینگ تقریبا 10 ماه بعد از Redmi K40 Gaming با دوتا آپدیت سخت افزاری بزرگ، معرفی و وارد بازار شد: پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 و حافظه LPDDR5. یکی از پیشرفتهای بسیار چشمگیر این شرکتها، تولید گوشیهای ضد آب و ضد رطوبت بودهاست که با قیمت بسیار مناسبی به بازار فروش عرضه گردیدهاست.

گوشی شیائومی، یکی از پرفروشترین گوشیهای میان رده و اقتصادی است که در چین تولید شده و به سراسر جهان صادر میشود. در ادامه میخواهیم گوشهای از فعالیتها و محصولات شرکت معتبر شیائومی را معرفی کنیم. باید بگوییم که هیچ برند و محصولی، هر چند با کیفیت بالا، در مدت زمان کوتاهی صاحب شهرت نمیشود مگر اینکه مشتریان و علاقهمندان آن برند، با استفادههای مکرر از محصولات آن و رضایتمندیهای پیوسته، برند مورد نظر را بالا ببرند. علاوه بر این، با رفتن به قسمت تصاویر میتوانید عکس گوشی شیائومی مورد نظر خود را از زوایای مختلف مشاهده کنید. تعداد لنزها، قابلیت زوم اپتیکال، حسگر ثبت عمق تصاویر و تکنولوژی HDR دست به دست هم دادهاند تا گوشیهای جدید، هیولاهای عکاسی باشند. البته ناگفته نماند که دوربین گوشی سونی اکسپریا 1 ، تصاویر فوقالعاده باکیفیتی را ثبت میکند. رقابت شدیدی بین شیائومی و سامسونگ در بازار کشورمان وجود دارد شما میتوانید قیمت گوشی های سامسونگ را با محصولات شیائومی به راحتی در این بخش مقایسه کنید. اگر به دنبال یک گوشی مناسب و مقرون بهصرفه هستید که پاسخگوی نیازهای روزمره شما باشد، حتماً به لیست گوشی های هواوی سری بزنید.

در این نوشتار به برخی از سری گوشیهای هواوی پرداختیم و اطلاعات دیگری نظری نحوه استفاده از گوشی بدون گوگل را ذکر کردیم که امیدواریم برای شما همراهان مفید واقع شده باشد. چینیها بخش زیادی از این رابط کاربری را با پیشنهاد گرفتن از کاربران طراحی کردهاند. بدون شک در جایگاه یک گوشی میانرده، حضور چنین سنسور دوربین قدرتمندی، توقعات شما را برآورده میکند. سامسونگ بدون شک بزرگترین نام در دنیای اندروید است و اگر قصد خرید یک گوشی جدید را دارید، مطمئنا به سراغ گوشیهای این برند میروید. با گذر زمان کمپانیهای نوپایی مانند شیائومی نیز به بازار وارد شدند و طرفداران خود را پیدا کردند.

به طور مثال برای برخی از خریداران، صفحه نمایش بزرگ و مناسب دارای بازدهی رنگی و نوری بالا اهمیت دارد و برخی دیگر به دنبال این هستند که سیستم عامل قویتری داشته باشند. در کل، متریال مورد استفاده برای ساخت اجزای داخلی و خارجی گوشیهای شیائومی از کیفیت بالایی برخوردار میباشند. رابط کاربری MIUI که از بسیاری جهات از جمله نداشتن منوی برنامهها و پنل نوتیفیکیشن شباهت زیادی به رابط کاربری آیفونها دارد، سرعت اجرای بالایی داشته و رنگها و افکتهای به کاررفته در آن بسیار چشمنواز هستند. باتری گوشی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. زومیت قیمت گوشی های شیائومی را از فروشگاههای اینترنتی معتبر کشور جمعآوری میکند و بصورت یکجا در اختیار شما قرار میدهد تا با یک نگاه قیمت موبایل را در تمام فروشگاهها مشاهده کنید و ارزانترین فروشنده اینترنتی را بیابید. تغییر عمده دیگر مقاومت در برابر آب IPX8 است که به شما آرامش خاطر را در هنگام باز و بسته شدن در آب و هوا میدهد. قیمت گوشی شیائومی به گونهای تنظیم شده است که دسته اقتصادی را به عنوان بازار هدف خود در نظر بگیرد.