لیست قیمت موبایل خرید گوشی موبایل سامسونگ اپل و . | 9to5mac Farsi

زمانی که همه ما نام برند اپل را می شنویم، یک گوشی همه چی تمام با قیمت بسیار بالا در ذهنمان نقش می بندد. همیشه گوشی های این برند در صدر لیست قیمت گوشی ها قرار دارند و قیمت آن ها در برابر پرچم داران سامسونگ و شیائومی بسیار بالاتر است. برخی از مشتریان چنان به گوشی های آیفون علاقه مند هستند که حاضرند حتی به سراغ خرید مدل دست دوم آن بروند. در کشور ما افزایش دلار، بیشترین تأثیر را بر قیمت این گوشی های لوکس و گران قیمت دارد. در این چند سال اخیر، عوامل مختلفی مانند تحریم ها و ویروس کرونا بر اقتصاد ایران تأثیر گذاشته است و همین موضوع باعث شده تا قیمت گوشی های موبایل به خصوص گوشی های تولید برندهای معروفی مانند سامسونگ و اپل افزایش پیدا کند. البته این مسئله به این معنا نیست که دیگر در دنیای امروز امکان خرید گوشی ارزان برای کاربران وجود نداشته باشد، زیرا نه تنها اقتصاد ایران بلکه اقتصاد تمام دنیا با بحران روبه رو شده است و درنتیجه شرکت های تولید موبایل به فکر راهکارهایی برای کاهش قیمت محصولات خود افتادند.

Samsung Galaxy A03 4/64GB Mobile Phone

پس اگر گوشی قیمت مناسب را برای خرید مدنظر دارید می توانید از تخفیفات مناسبتی و جشنواره‌ها استفاده کنید یا محصول را با بهترین قیمت نسبت به دیگر جاها خریداری کنید. اگر می‌خواهید تعداد زیادی ویرایش عکس و فیلم انجام دهید یا بازی‌های آنلاین انجام دهید و ویدیوها را پخش کنید، پردازنده سریع‌تری را انتخاب کنید. مجله خبری محصولات اپل آیا امکانات و قابلیت‌های مدل پرچمدار برایتان ضروری است؟ اگر بله پس پرداخت قیمت بالای مدل پرچمدار منطقی است. با این حال، گوشی های هوشمند موبایل بسیار بیشتر از یک ابزار ساده هستند. گوشی‌های هوشمند و موبایل‌های امروزی همه‌کاره هستند و می‌توانند جایگزینی برای چند ابزار مورد استفاده در روزمره شما باشند.

این روزها بسیاری از کاربران به دنبال بازی با گوشی هستند بنابراین انتخاب گوشی مناسب با پردازنده قابل‌قبول باید در بین معیارهای مهم آن‌ها قرار گیرد. پردازنده‌‌‌های استفاده شده در گوشی های پرچمدار عموما به راحتی از پس نیازهای تمام کاربران بر خواهند آمد. در بازار میان‌رده‌ها و گوشی‌ های ارزان باید دقت بیشتری کرد؛ عموما پردازنده‌های اسنپدراگون در بازی‌‌ها نسبت به نمونه‌های مدیاتک و اکسینوس هم رده عملکرد بهتری دارند؛ حتما برای مقایسه بهتر به بررسی‌های گوشی مراجعه شود. یک گوشی با صفحه نمایش 5.5 تا 6 اینچی HD یا QHD معمولا گزینه ایده آلی است. این به شما امکان می دهد از یک تجربه رسانه ای غنی لذت ببرید در حالی که حمل آن در جیب یا کیف شما آسان است.

http://1gamer.irاز جمله برندهایی هستند که نه‌تنها در ایران بلکه در تمام دنیا به عنوان برندهای مطرح طراحی و تولید گوشی هوشمند شناخته شده‌اند. اگر شما تنها به دنبال خرید گوشی هستید که نیازهای ساده شما را برآورده کند، می توانید به سراغ خرید گوشی های سری M سامسونگ بروید که قیمت پایینی دارند. درصورتی که یک گوشی فوق العاده می خواهید، اما توانایی پرداخت هزینه های بالا را ندارید، باید از بین گوشی های سری A یکی را انتخاب کنید و اما برای داشتن یک گزینه چشمگیر و همه چی تمام از این کمپانی باید به سراغ گوشی های سری S و سری Z بروید.

Apple iPhone 13 Pro Max 1T Mobile Phone

برای افزایش رام خود می‌توانید از کارت حافظه micro SD نیز استفاده کنید، اما به یاد داشته باشید، برنامه هایی که از کارت حافظه ذخیره می‌شوند و اجرا می‌شوند کندتر هستند. برندهای موبایل هر سال قدرتمندترین مدل‌های خود را که دوربین و امکانات قوی دارد، با عنوان مدل‌های پرچمدار راهی بازار می‌کنند که قیمت‌های بالایی دارد و مدل‌های معمولی‌ترعنوان میان‌رده را دارند. روزی روزگاری، گوشی‌های هوشمند دستگاه‌های ارتباطی پیشرفته‌ای محسوب می‌شدند که هزینه زیادی داشتند. با این حال، این سناریو به شدت تغییر کرده است و اکنون گوشی‌های هوشمند یک ضرورت هستند که در رنج‌های قیمتی مختلف در دسترس هستند. اگر به دنبال یک گوشی هوشمند برای خود یا هدیه دادن به کسی هستید، در اینجا جدیدترین مدل های برتر تلفن های همراه موجود است.

مقاومت در برابر آب در چند سال گذشته تقریبا به یکی از ویژگی های اصلی هر گوشی هوشمند تبدیل شده است و به عنوان یکی از شاخص‌های برتر گوشی محسوب می‌شود. کمپانی سازنده گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی با مدل اس ۱۰ به بالا، دارای خاصیت ضد آب و گردوغبار به داخل گوشی هستند. یکی از مهم‌ترین دلایل نوسانات قیمت ارز است و باتوجه‌به اینکه گوشی موبایل کالایی وارداتی است و قیمت آن با ارز تعیین می‌شود، نوسانات در قیمت ارز تأثیر زیادی روی قیمت گوشی دارند. قیمت گوشی‌های پایین رده نیز تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند، پایین رده های هوآوی، گوشی های پایین رده سامسونگ و شیائومی همگی یک هدف را دنبال می کنند و آن ارائه خدمات مناسب با کمترین قیمت است. گوشی های میان رده شیائومی، میان رده های هوآوی، سامسونگ و سایر برند‌ها نیز بر اساس مدل و قابلیت‌های خود قیمت‌گذاری می‌شوند؛ هرچقدر که قابلیت‌های این سری گوشی‌ها به پرچمداران نزدیک‌تر باشد، قیمت بالاتری خواهند داشت. برخی دیگر از مخاطبان دوست دارند که بهترین گوشی هوشمند موجود در بازار را داشته باشند؛ بنابراین می توان گفت که انتخاب یک گوشی پرچمدار سامسونگیا پرچمدار آیفون می‌تواند انتخاب مناسبی برای این افراد باشد.

پنج سری گوشی سامسونگ که در بالا در رابطه با آن‌ها صحبت کردیم، نشان می‌دهند که قیمت گوشی سامسونگ بسیار متنوع است. اگر می‌خواهید تنها ۴ میلیون تومان روی خرید یک گوشی جدید با مشخصات نسبتا خوب، هزینه کنید، سامسونگ محصولی برای فروش به شما دارد. در مقابل، اگر مایل هستید بیش از ۴۰ میلیون تومان برای خرید گوشی هزینه کنید، گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با ویژگی‌های خارق‌العاده‌ی خود در بازار موجود هستند. تقریبا می‌توان گفت که هیچ برند دیگری در بازار گوشی‌های هوشمند، این میزان تنوع قیمتی را در پیش روی مشتریانش نمی‌گذارد.

  • یکی دیگر از موارد این است که در زمان شیوع ویروس کرونا اغلب کشورها اقدام به بستن مرزهای خود کردند و در نتیجه واردات و صادرات گوشی و خیلی از کالاهای دیگر به‌سختی و با هزینه بیشتری انجام می‌شد که این خود عاملی تأثیرگذار بر قیمت گوشی موبایل است.
  • در این فروشگاه شما می‌توانید جدیدترین مدل‌ها را از برندهای مطرح بازار به همراه اطلاعات کامل فنی ببینید، قیمت گوشی سامسونگ ، اپل، نوکیا، هوآوی کاملاً به روز بوده و خصوصاً اینکه بهترین قیمت گوشی شیائومی را همواره ارائه می‌دهد.
  • اما در اکثر تلفن‌های همراه امکان استفاده از کارت حافظه در کنار حافظه داخلی وجود دارد پس نیازی نیست نگران این موضوع باشید.
  • گوشی سامسونگ Galaxy S معمولا هر سال اولین گوشی دارای تراشه‌ی کوالکام است که وارد بازار می‌شود.
  • در مقابل برندی دیگر تبلیغات ندارد و همین مورد تفاوت قیمت بین دو برند را به وجود می‌آورد حتی اگر دو محصول مشخصات نزدیک به همی داشته باشند.