لیست قیمت و خرید گوشی موبایل 18 بهمن 1401 گوشی شاپ | 9to5mac Farsi

فروشگاه اینترنتی مبیت به عنوان مرجع تخصصی نقد و بررسی گوشی از جهات مختلف و همچنین به عنوان یک مرجع کامل قیمتی می‌تواند به شما در انتخاب و خرید آنلاین موبایل کمک کند. گوشی موبایل یا همان گوشی هوشمند امروزه تبدیل به یکی از مهم‌ترین لوازم در زندگی شده است. با یک نگاه اجمالی به زندگی خود و اطرافیان متوجه خواهیم شد که گوشی‌های هوشمند یکی از مهم‌ترین وسایل ارتباطی در زندگی هستند؛ از‌این‌رو خرید گوشیجزئی از نیازهای ضروری زندگی امروز شده است. از سوی دیگر نیز گسترش برندهای گوشی سازی مختلف در عین حالی که قدرت انتخاب را بسیار افزایش داده است، می‌تواند خرید گوشی موبایل را کاملا سخت و حتی طاقت‌فرسا کند.

برای مثال سامسونگ بیشترین تمرکز خود را روی تولید گوشی های میان رده ای گذاشت که به دلیل داشتن قیمت مناسب و امکانات فوق العاده موردتوجه کاربران قرار گرفت. قیمت مناسب این گوشی ها به دلیل وجود سخت افزار قدرتمند، در یک بدنه پلاستیکی است. نکته مهمی که باید در رابطه با قیمت انواع گوشی موبایل در نظر داشته باشید این است که با توجه به نوسانات بازار، سیاست‌های شرکت‌های تولید کننده و وارد‌کننده می‌تواند متغیر باشد. در 19کالا همواره در تلاشیم ارزانترین قیمت گوشی موبایل را برای تمامی برندها را ارائه دهیم و همواره در تلاشیم لیست قیمت موبایل های موجود در سایت را با تخفیف، پایین تر از قیمت‌های بازار موبایل به خریداران خود ارائه دهیم. 19کالا مرجع موبایل ایران یک آنلاین شاپ در بازار موبایل ایران است که محصولات زیادی را به مشتریان خود عرضه می‌کند و به صورت تخصصی در زمینه موبایل فعالیت دارد. علاوه بر لیست قیمت گوشی مجوزهای لازمه را نیز مورد بررسی قرار دهید، در درجه دوم بررسی کنید که آن قیمت در قبال چه خدماتی ارائه شده و یا کالا بیمه، گارانتی دارد یا خیر و اینکه در مشخصات گوشی حتماً رجیستری ذکر شده باشد.

  • به همین دلیل، دسترسی به فضایی برای مشاهده عکس گوشی ، مقایسه مشخصات فنی گوشی‌ ها، مشاهده قیمت انواع گوشی و همچنین پیدا کردن ارزان ترین قیمت گوشی برای مدل موردنظرتان و در نهایت، خرید گوشی اهمیت زیادی پیدا کرده است.
  • از آن‌جایی که بازار هدف این محصولات کاربران متمول و طرفداران آخرین فناوری‌های روز است، قیمت گوشی سامسونگ در سری‌های مذکور نسبتا بالا بوده و امکان خرید آن‌ها برای بسیاری از اقشار جامعه وجود ندارد.
  • پرداخت هزینه سفارش گوشی هوشمند شما از دارسو از طریق درگاه امن شاپرک بانک مرکزی انجام می شود تا خیال شما بابت کارهای مالی راحت باشد.
  • اگر هم جزو کسانی هستید که زود به زود گوشی موبایل خود را عوض می‌کنند، باید به دنبال گوشی موبایلی باشید که با نیازهای فعلی شما مطابقت داشته باشد.

خلاصه اینکه اگر به دنبال بهترین گوشی‌های اندرویدی هستید، نمی‌توانید گوشی‌های زیادی پیدا کنید که از گوشی‌های سامسونگ سری Galaxy S بهتر باشند. شرکت هوآوی در سال ۲۰۲۰، تنها مدت کوتاهی توانست عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند را از سامسونگ بگیرد ولی این برتری هوآوی خیلی دوام نداشت. در حال حاضر، وقتی صحبت از گوشی‌های اندرویدی باشد، گوشی سامسونگ را می‌توان پادشاه گوشی‌ها دانست.

فروشگاه اینترنتی کالاتیک همواره سعی داشته تا تمامی کالاهای خود را با قیمت مناسب و ارسال سریع به دست مشتریان برساند. قیمت‌گذاری انواع گوشی‌های بالا رده از جمله پرچمداران اپل، بهترین گوشی سامسونگ، پرچمداران شیائومی و پرچمداران هوآوی بر اساس قابلیت‌ها و ویژگی‌های این گوشی‌ها صورت می‌گیرد و به همین دلیل است که یک مدل مشابه ممکن است قیمت‌های متفاوتی داشته باشد. گوشی های میان رده و گوشی های پایین رده نیز به همین ترتیب قیمت‌گذاری می‌شوند. بسیار دیده شده است که دو برند مختلف با ارائه طراحی‌های شبیه به یکدیگر با امکاناتی مشابه، قیمت‌های مختلفی برای گوشی هوشمند خود در نظر گرفته‌اند.

http://1gamer.irدر هر کشوری برخی سیاست گذاری ها درزمینه واردات و تعرفه گمرکی و موارد دیگر از مهم ترین عواملی هستند که باعث تغییر قیمت روزانه گوشی ها می شوند. هنگامی که فروشنده، گوشی را به شما تحویل داد، تمام قسمت های آن را بررسی کنید تا در صورت وجود مشکل آن را برای شما تعویض کنند. الزاما بالاتر بودن رزولوشن سنسور دلیلی بر کیفیت بالاتر نیست و دوربین‌ها باید علاوه بر مشخصات و اعداد در عمل مقایسه شوند. منظور از دوربین ماکرو،‌ دوربینی برای عکاسی از سوژه‌های کوچک از فواصل کم است و منظور از سنسور تشخیص عمق نیز سنسوری برای کمک به دوربین‌های اصلی برای ایجاد بهتر افکت بوکه و تشخیص عمق سوژه است.

کیفیت دوربین

صفحه نمایش با حداقل ابعاد 5.9inch پیشنهاد ما به شما است اما تمام موارد مانند بودجه، کاربری گوشی و نیاز خود را در نظر بگیرد. در وصف کیفیت گوشی‌های موبایل سامسونگ همین بس که شرکت‌هایی مانند گوگل و اپل در بسیاری مجله خبری محصولات اپل از محصولات خود از نمایشگرهای شرکت سامسونگ استفاده کرده‌اند. حسگرهای ۴۸، ۶۴ و ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ در بسیاری از پرچمداران سایر برندها به کار رفته است و این خود نشان از تأثیر شگرف سامسونگ در صنعت موبایل دارد.

علاوه بر موارد گفته شده سیستم خدمات مشتریان به صورت 24 ساعته در اختیار شماست و می‌توانید جهت خرید و تصمیم‌گیری درباره محصولات و خدمات از مشاوره‌ی 24 ساعته این سایت هم بهره‌مند شوید. ارسال سریع و تضمین سلامت کالا طبق قوانین سازمان صنعت معدن و تجارت، مهر تاییدی بر اصالت و اعتبار این سایت به حساب می‌آید. از آنجایی که 19کالا یک فروشنده بزرگ در این مورد محسوب می‌شود، تمامی گوشی های جدید از هر برندی را در دسترس خود دارد؛ از‌این‌رو برای شناخت بهتر شما خریداران تجربه خود را از کار با این گوشی‌ ها در اختیار شما قرار داده است. معمولاً گوشی‌ها را جعبه گشایی کرده و مدل‌هایی که از نظر سخت‌افزاری به یکدیگر شباهت دارند را کنار هم قرار می‌دهد و به دور از هر تعصبی آنها را از جهات مختلف باهم مقایسه می‌کند. سیاست فروش و قیمت‌گذاری شرکت‌ها چه قدر بر قیمت موبایل تاثیرگذارست؟ یکی از مواردی که در قیمت تمام شده محصول هر کمپانی تاثیرگذارست سیاست قیمت‌گذاری آنست.

گوشی های این دو سری، خانواده پرچم داران سامسونگ را تشکیل می دهند که برای خرید یکی از آن ها باید پول زیادی را کنار گذاشته باشید. ناگفته نماند که بازار موبایل اکنون روزهای انقلابی را تجربه می‌کند و شرکت‌های سازنده هم تنوع محصولات خود را بالا برده‌اند و هم اینکه قابلیت‌های بسیار عالی و کاربردی را به کابران وفادار خود ارائه می‌دهند. جدیدترین گوشی از برندهای مختلف به همراه نقد و بررسی را هم علاوه مواردی که در بالا به آن اشاره شد می‌توانید درسایت ببینید.

به همین جهت خرید گوشی هوشمند اپل یا همان آیفون می تواند انتخاب عقلانی باشد. ضمنا کیفیت ساخت و سیستم عامل گوشی های آیفون قابل قیاس با سایر برند ها نیست. امروزه گوشی‌های هوشمند با یک ویژگی بسیار مهم به بازار عرضه می‌شوند که نوید دهنده سرعت شارژ سریع در مقایسه با گوشی‌های نسل قدیمی است.

گوشی آیفون SE اپل نسخه 2020

ما در اینجا هر چیزی را که لازم است در رابطه با گوشی‌های سامسونگ بدانید، برای شما توضیح خواهیم داد. با خواندن این مطلب تا تصمیم‌گیری در رابطه با خرید گوشی سامسونگ برای شما راحت‌تر خواهد شد. مهم‌ترین مشخصات گوشی‌های موبایل با توجه به انگیزه شما برای خرید گوشی می‌تواند متفاوت باشد. اگر دوربین گوشی برای شما مهم است مسلما انتخاب شما با کسی که سخت افزار برایش اهمیت بیشتری دارد متفاوت است. هدف ما در این‌جا بهبود تجربه مشتری از خرید آنلاین گوشی موبایل است و تمام توان خود را برای انجام این ماموریت به کار می‌گیریم.