لیست قیمت گوشیهای هواوی در بازار ایران 9to5mac Farsi

اگر عضو سایت نیستید، باید شماره تماس خود را نیز وارد کنید. با این حال باید توجه داشته باشیم این سری از گوشیها بیشتر مناسب افرادیست که نیاز به طراحی یا یادداشتبرداریهای مدام با گوشیشان دارند. بصورت کلی با در دست گرفتن این گوشی با توجه به کیفیت مطلوب ساخت و ترکیب فلز و شیشه در طراحی حس خیلی خوبی به کاربر منتقل میشود. شاید خیلی از کاربران با موضوع رم، هسته و حافظه بهینه برای دستگاه آشنایی نداشته باشند؛ پس حتما ادامه این مطلب را بخوانید. پردازنده ی آن هشت هسته ای با فرکانس 2.2 و 1.5 گیگاهرتز است. پی 8 صفحه نمایش 5.2 دارد.همچنین این گوشی به چیسپت HiSilicon Kirin 930 مجهز شده ، پردازنده آن هشت هسته ای با فرکانس 1.5 و 2 گیگاهرتز میباشد و نوع آن 64 بیتی است. سیستم عامل اندروید ۱۲ روی آن نصب است و یک باتری ۴۵۲۰ میلیآمپر ساعتی با پشتیبانی شارژ سریع سیمی ۱۸ وات، شارژ بیسیم ۱۵ وات و شارژ بیسیم معکوس زیر قاب آن نهفته است. در این زمینه قصد داریم که به یکسری ترفند های گوشی هواوی اشاره داشته باشیم تا با استفاده از انها بتوانید به ویژگی های جدیدی دسترسی داشته باشید که شمارا از نصب برنامه های مشابه بی نیاز خواهد ساخت.

بدون شک یکی از جذابترین ویژگی های این گوشی میان رده در بخش دوربین این محصول میباشد. ین صفحهنمایش توانایی نمایش ۴۰۰ پیکسل در هر اینچ را دارد که بدون شک با توجه به مشخصات در نظر گرفته شده و در جایگاه یک گوشی هوشمند میانرده، این صفحهنمایش عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی ارائه میکند. باتری آن 3600 میلی آمپری میباشد و با اندروید پیش فرض 5 لالی پاپ عرضه میشود. سامسونگ توانست به خوبی با غولهای آن دوره یعنی نوکیا و موتورولا به خوبی رقابت کند. هواوی با استراتژی امکانات بالا در ازای قیمت توانست به این موفقیت دست یابد. این مسئله را دقیقا زمانی لمس میکنید که مشغول یک کار مهم و ضروری با امکانات گوشی هستید، اما هشدار کمبود باتری تمرکز شما را بر هم میریزد. برای خرید گوشی مناسب، امکانات آن نظیر عمر باتری، کیفیت دوربین و قیمت را با سایر برندها مقایسه کنید. به این صورت که خود گوشی هوشمند تا 4 سال عمر مفید باتری را تضمین میکند. در سال ۲۰۰۰ ، اولین تلفن هوشمند اچ تی سی عرضه شد . اچ تی سی در سال 2002 اولین گوشی دنیا با سیستم عامل ویندوز 7 را با نام HTC 7Trophy تولید و روانه بازار کرد.

از دیگر امکانات گوشی هواوی P50 Pro میتوان به اسپیکرهای سهگانه، باتری 4360 میلیآمپر ساعتی با شارژ سریع سیمی 66 وات و شارژ بیسیم 50 وات، نمایشگر 6.6 اینچی OLED با نرخ رفرش 120 هرتزی و رزولوشن فول اچدی و همچنین بدنهای کاملاً مقاوم در برابر نفوذ آب با گواهی IP68 اشاره کرد. حتی اگر پردازشگر قوی و خوبی روی گوشی پیاده شده باشد، در صورتی که باتری عمر مفیدی نداشته باشد نمیتوانید از امکانات گوشی لذت ببرید. علاوه بر این باتری های اصلی شیائومی عمر طولانی تری نسبت به باتری های تقلبی و یا کپی دارند. تمامی این موارد دست به دست هم میدهند و قیمت گوشی هواوی رو تعیین میکنند. تصاویر سه بعدی، اطلاعات فنی و نقد و بررسی های دقیق و به روز از جمله این موارد محسوب میشوند. علاوه بر موارد گفته شده سیستم خدمات مشتریان به صورت 24 ساعته در اختیار شماست و میتوانید جهت خرید و تصمیمگیری درباره محصولات و خدمات از مشاورهی 24 ساعته این سایت هم بهرهمند شوید. برای اطلاع دقیق از قیمت موبایل هواوی در سایت ژابیت بمانید تا از اخرین قیمت گوشی هواوی y9 2019، قیمت گوشی هواوی y7، قیمت گوشی هواوی p8، قیمت گوشی هواوی p30 lite و دیگر برندها اطلاع یابید.

با وجود این، همچنان امکان نصب سرویسهای گوگل در گوشی های هواوی توسط کاربر نیز وجود دارد؛ البته این کار نیاز به انجام کارهای اضافی دارد و شاید برای کاربران عادی چالشبرانگیر باشد. با این حال، پی 30 لایت هم مانند مدلهای گران قیمتتر این سری از بدنهای شیشهای و صفحه نمایشی باکیفیت برخوردار است که میتواند نقطه قوت بزرگی برای آن باشد. قاب شیشهای پشت گوشی حالا با گوریلا گلس ویکتوس پلاس محافظت میشود، اما فریم دور دستگاه همچنان از جنس Armor Aluminum است. با مراجعه به بخش معرفی گوشی موبایل اچ تی سی دیزایر 22 پرو می توانید اطلاعات اولیه مناسبی را جهت آشنایی با این گوشی موبایل بدست آورید. در این بخش نظرات کارشناسان زومیت را در مورد محصولات مختلف از جمله موبایل های هواوی محبوب بازار را مشاهده خواهید کرد. دومین گوشی هواوی سری nova می باشد ک با هدف گوشی موبایل شیک و سرگرم کننده به بازار عرضه شد. بنابراین در خرید گوشی موبایل هوشمند باید تمام امکانات آخرین نسخه سیستم عامل را با سیستم عاملهای دیگر سبک سنگین و مقایسه کنید. میان رده های سامسونگ از جمله گوشی هایی است که قیمت آن اقتصادی بوده و امکانات مورد قبولی به شما ارائه می دهند.

هرچند این تحریم برای کاربرانی که از قبل انواع گوشی هواوی را داشتند مشکلی به وجود نیاورد؛ باعث شد شرکت چینی نتواند در مدلهای جدید خود از سرویسهای گوگل نظیر پلی استور، گوگل سرچ و قابلیت سینک مخاطبین و تقویم بهره بگیرد.چشمبادامیها همانند گذشته به AOSP یا پروژهی متنباز اندروید دسترسی داشتند؛ اما باید فکری برای جای خالی اپلیکیشنهای گوگل میکردند. فرق نمیکند که چه چیزی را نگاه میکنید، در هر صورت تصاویر دقیقا در چارچوب خودشان جای میگیرند. در سوی دیگر، سری پایینرده و میانردهی آنر که پرفروشترین گوشی های هواوی را در خود جای داده بود، در سال ۲۰۲۰ توسط هواوی مستقل اعلام شد. هواوی پی 8 رعنا تمام عیار هواوی در سال 2015 است. این مدل از هواوی، بدنهای تمام فلز داشته و با نمایشگر 6 اینچی آن، میتوانید کارهای بسیاری از جمله تماشای فیلم انجام دهید. زیرا به راحتی با یک گشت ساده در محیط سایت می توان با مقایسه قیمت موبایل هواوی مناسب ترین مدل موبایل هوآوی از نظر قیمت و البته کیفیت را خریداری نمایید. اگر به دنبال یک معیار مشخص برای تایید قدرت دوربین در خرید گوشی موبایل هوشمند هستید، از رزولوشن غافل نشوید.

در بخش نرم افزار نیز، هر دو گوشی A13 5G با A22 در زمان عرضه خودشان، مبتنی بر رابط کاربری OneUI 3.1 بر اندروید 11 عرضه شده اند و تفاوتی از این نظر نخواهند داشت و در آینده یک یا دو بروزرسانی دیگر نیز دریافت می کنند. اکنون رزولوشن استاندارد گوشیها 4K و با قابلیت ثبت 60 فریم در ثانیه است. شرکت سینا اوایل سال جاری قرارداد میزبانی ابری را با بانک خلق چین امضا کرده بود و بنظر میرسد که توانسته قابلیت پرداخت الکترونیک ارز دیجیتال (DCEP) را درون یک والت سخت افزاری ادغام کند. بود. در سال 2004 اولین گوشی هواوی با نام C300 وارد بازار شد.

دوربین گوشی معیار مشترک همه خریداران گوشی هوشمند است که میخواهند تمام ابزارهای مورد نیازشان را در جعبه گوشی همراه خود داشته باشند. اما این سیستم عامل طرفداران خاص خود را در دنیا دارد که همواره به امنیت گوشی خود میبالند. ما نیز در این صفحه قیمت روز گوشی موبایل را بصورت روزانه آپدیت میکنیم تا شما از بهترین و آخرین قیمت محصولات مختلف آگاه باشد. بخش موبایل هواوی که از سال ۲۰۰۴ تولید گوشی را آغاز کرده بود، در سال ۲۰۰۹ با یک گوشی مبتنی بر اندروید ۱.۵ (U8220) پا به عرصهی رقابت گوشیهای هوشمند گذاشت. هواوی نام شرکتی است تا چند سال پیش کمتر کسی از وجود آن خبر داشت.

گوشی سامسونگ (Samsung) یکی از صدها محصول تولید شده توسط شرکت چندملیتی و چند خوشهای سامسونگ است. هر کمپانی و تولیدکننده گوشی همراه تلاش دارد که گوشیهای خود را نسبت به سایر رقبا خاصتر جلوه دهد و یکی از روشهای انجام این کار، معرفی رابط کاربری اختصاصی است. با این حال، اگر از این نقطه ضعف بسیار بزرگ صرف نظر کنیم، گوشیهای هواوی از سه وجه میتوانند با دیگر غولهای فناوری حاضر در بازار گوشیهای هوشمند، رقابت کنند. هواوی به عنوان یک از موفقترین برندهای چینی در بازار جهانی شناخته میشود. دستهی اول گوشیهای پایین رده یا گوشی های ارزان هواوی هستند که تحت عنوان سری Y به فروش میرسند.

در این قسمت از مقاله به مقایسه A13 با A22 از نظر دوربین و کیفیت آن می پردازیم، بنابراین اگر به عکاسی علاقه مند هستید و زیاد از دوربین موبایل استفاده می کنید، با مطالعه این قسمت می توانید گوشی مناسبی را برای این کار پیدا کنید. زومیت امکان مقایسهٔ قیمت و مشخصات سختافزاری گوشی های هواوی با محصولات دیگر را در اختیارتان قرار داده که امکان بررسی ویژگیهای ظاهری و سختافزاری گوشیها را فراهم میسازد تا بتوانید بهترین گوشی هواوی با توجه به سختافزار مدنظرتان را انتخاب کنید. تصاویر مذکور از زوایای مختلف قرار داده شدهاند تا امکان بررسی جزئیات مختلف طراحی ظاهری محصول مدنظرتان را داشته باشید. رقابت گوشی شیائومی و سامسونگ بیشتر بر روی طراحی ساده و کاربردی، و در عین حال پیشرفته و جذاب متمرکز شده است. باید اعتراف نمود که ترکیب فلز و شیشه و استفاده هواوی از رنگهای جذاب در این مدل برای ما تجربه حس فوق العادهای راه به همراه داشت. گوشی هواوی سری میت چه مدلهایی دارد و چه ویژگیهایی از آنها میتوان انتظار داشت؟

در ویدیوی زیر هواوی نووا ۸ را معرفی کرده و نگاهی به محتویات جعبه آن خواهیم داشت. حافظه داخلی 4 گیگابایت به همراه یک رم 512 مگابایتی برای این گوشی در نظر گرفته شده است و قابلیت ارتقاء حافظه توسط کارت حافظه جانبی تا ظرفیت 32 گیگابایت برای آن وجود دارد. این مدل گوشی دارای قابلیت های زیر می باشد. حالا ممکن است از خودتان بپرسید که بود و نبود این تراشهها چه تاثیری روی اجرا یا قدرت و در نهایت خرید گوشی موبایل هوشمند دارد؟ قیمت روز گوشی هواوی و مشخصات موبایل هواوی را چطور مقایسه کنیم؟ با توجه به پایین بودن قیمت گوشی های هواوی، برند چینی خیلی زود به سایر بازارها از جمله ایران راه پیدا کرد. صفحه نمایش تمام صفحه و با کیفیت Y9s را میتوان یکی از مزیتهای چشمگیر این گوشی برشمرد که در هنگام مشاهده فیلم و یا بازی کردن حس خوبی را برای کاربر فراهم میسازد.

برای مقایسه بهتر این موضوع بهتر است قبل خرید یک گوشی با سیستم عامل IOS مقاله مربوط به بهترین گوشی سایت 9to5mac اپل رامطالعه کنید. در گوشیهای iOS به سبب سیستم مدیریت حافظه متفاوتی که دارند رم اهمیت زیادی ندارد. بر خلاف گذشته، مفهوم تعداد و شمارش پیکسلها در عکاسی با گوشی آنقدر اهمیت ندارد. فروشگاه اینترنتی 19کالا مفتخرست که به عنوان یک فروشگاه اینترنتی بزرگ و گسترده در سطح کشور توانسته به صورت تخصصی در زمینه فروش گوشی موبایل و ارایه بهترین خرید گوشی و سایر محصولات و همچنین شناخت همه جانبه این محصولات بهترین خدمات را برای مشتریان خود به ارمغان آورد و بهترین تجربه و رضایت از خرید را برای مشتریان خود فراهم کند، خصوصاً آن دسته از افرادی که زمان برایشان از اهمیت زیادی برخوردارست. به عنوان مثال تعداد پیکسلها در برخی از گوشیها با به کارگیری همزمان چند لنز به 108 مگاپیکسل ( گلکسی اس 11 پلاس) هم رسیده است! گوشی های سری Y هواوی، ارزان ترین محصولات این برند را شامل می شوند؛ هرچند سری گوشی های هوشمند Y9 قیمت بالاتری در مقایسه با گوشی های این سری هواوی دارند.

گوشی هواوی در سال های اخیر توانسته است موفق عمل کند و بخش عمده ای از بازار موبایل ایران را به خود اختصاص داده است. شرکت هواوی در سال 2016 یکی از برترین گوشی های هوشمند خود را روانه بازار کرد ، هواوی پی 9 نام این گوشی شاهکار هواوی است . این کمپانی بزرگ کرهای همواره در زمینه نوآوری پیشرو بوده است تا جاییکه در سال 2019 تصمیم گرفت اولین گوشی هوشمند دنیا با با صفحه نمایش تاشو را به بازار عرضه کند. همچنین سال تولید، بر روی قیمت گوشی هواوی تاثیر گذار است. با نگاهی به لیست قیمت گوشی هواوی متوجه میشوید که قیمت در سری های پی و میت به حداکثر خود میرسد.

گوشی Y9a یکی از بهترین گوشی های اقتصادی هواوی و با طراحی بسیار زیبا است که توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کرده است. دوربین این دستگاه بسیار قدرتمند طراحی شده ، در پشت دوربین 13 مگاپیکسلی قرار گرفته و در جلو هم دوربین 8 مگاپیکسلی وجود دارد. زومیت قیمت گوشی های هواوی را از فروشگاههای اینترنتی معتبر کشور جمعآوری میکند و بصورت یکجا در اختیار شما قرار میدهد تا با یک نگاه قیمت موبایل را در تمام فروشگاهها مشاهده کنید و ارزانترین فروشنده اینترنتی را بیابید. گاهی برای تعمیر موبایل اچ تی سی و سایر برندها، مین برد ترمیم شده یا تعویض می گردد. اگر مشکل اصلی گوشی از باتری باشد، باید نسبت به تعویض آن اقدام کرد. سعی کنید از مراکز معتبر، اقدام به خرید گوشی کنید. این که بهترین گوشی هواوی برای شما کدام مدل است، بستگی به موارد زیادی از جمله سلیقهی شخصی شما دارد؛ اما با نگاه به مشخصات گوشی هواوی و قیمت آنها میتوان به طور کلی یک دسته بندی با توجه به نیازهای خود انجام بدهید.

اما به طور کلی قیمت گوشیهای سامسونگ را میتوان از روی سری آن متوجه شد و مناسبترین محصول را بر حسب بودجه خود خریداری کرد. حافظه داخلی آخرین تلفنهای هوشمند سامسونگ تا 256 یا 512 گیگابایت قابل ارتقا هستند. راحتی کار با تلفنهای سامسونگ باعث شده تا تقریبا کابران با هر سنی هم که باشند پس از مدتی به طور کامل کار با این گوشی را یاد بگیرند. این گوشی با این مشخصات به راحتی از پس کارهای روزمره برآمده و در اجرای برنامه های سنگین نیز روان و بدون مشکل عمل میکند. پردازنده گرافیکی قرار گرفته بر روی Y9s مدل Mali-G51 میباشد که از قدرت پردازش خوب و مناسبی برخوردار است و در اجرای بازیهای سنگینی همچون اسفالت 9 بدون افت کیفیت و با سرعت مناسب عمل میکند. سرعت انجام و پردازش عملیاتهای مختلف بیانگر ظرفیت تراشه به کار برده شده در گوشی شما خواهد بود.

به لطف رقابت بزرگی که در بازار موبایل و گوشیهای هوشمند به وجود آمده است، مجموعهای بزرگ از انتخابها در مقابل شماست. پیش از این که برای خرید گوشی موبایل هوشمند از بستگان و اطرافیان خود مشورت بگیرید بودجه و انتظاراتتان را تعیین کنید. به نظر میرسد این تلفن همراه در سه ماهه اول سال 2019 به بازار عرضه شود. گوشی Y9s از سری محصولات جدید و میانرده شرکت هوآوی محسوب میشود که به تازگی معرفی و روانه بازار شده است. بهتر است برای انتخاب نهایی، توقعاتتان از خرید گوشی هوشمند، نوع استفاده، سلیقه و توان مالی خود را در نظر بگیرید. که با یک مقایسه سرانگشتی به قیمت موبایل هواوی از لحاظ مناسب بودن برای طرفداران این نوع گوشی پی خواهید برد.