لیست قیمت گوشی موبایل + مشاوره تخصصی رایگان خرید 9to5mac Farsi

این اطلاعاتی شدن سوداگرانه و شرکتی شدن جامعه بر بنیادهای ماشینی به سمت توجیهسازی اطلاعاتی جامعه در حرکت است و بهنحو گسترده و پیچیده در حال انجام است. تعریف تکنولوژی؛ دانستن مهارتی و کاربردی یک ساحت شناختِ کاربردی که جنبه مهارتی و معرفتی دارد، است که بر ساخته بشر است. گاهی اوقات با پاکسازی حافظهی کش نیز ممکن است مشکل یاد شده برطرف شود. مزایای آیفون 8 پلاس با صفحه نمایش بزرگتر برای تماشای فیلم و انجام بازیهای مختلف مناسب است. کمپانی سامسونگ یک شرکت چندملیتی بوده که از بزرگترین شرکت های کره جنوبی محسوب شده و در صنایع مختلف مانند کالای دیجیتال، لوزام خانگی، صوتی و تصویری فعالیت میکند. شما میتوانید بر اساس اندازه صفحه نمایش، وضوح دوربین، RAM، حافظه داخلی، نوع سیم کارت و تنظیمات مختلف دیگر، گوشی موبایل خود را انتخاب کنید. پیش از آنکه به موضوع اصلی سخنرانی که «تأثیر علوم و فناوریهای جدید بر فرهنگ» است بپردازم، لازم میبینم که نخست کلید واژههایی را که در این سخنرانی وجود دارد، توضیح بدهم. کشور تایوان رو اگه توی نقشه جهان ببینید شاید باور نکنید که همچین کشوری در جنوب شرق آسیا می تونه برند معتبری مثل اچ تی سی متولد کنه اونم از چند سال پیش .

این گوشی ابعاد بزرگی دارد و با صفحه نمایش 6.5 اینچی ارائه میشود. این گوشی مجهز به نمایشگر تمام صفحه، حاشیه ها و لبه های باریک تر از iPhone XR و دوربین دوگانه فوق العاده است ابعاد این گوشی از دو مدل XR و XS Max کوچکتر بوده و استفاده از آن نیز آسانتر است. این دوربین ها با ظرافت اپل طراحی و اجرا شدن و امکان تصویر برداری با حالت Portrait رو برای شما میسر میکنند. مثلا اگر موبایل ضدآب شما خیس شده باشد و با آن موزیک پخش کنید به مرور زمان اسپیکر خراب میشود. برای پخش فیلم و یا بازی کردن XS Max با صفحه نمایش بزرگ خود عالی به نظر میرسد. با استفاده از این دوربین حتی کاربران معمولی نیز قادر به گرفتن تصاویر خیره کننده خواهند بود. جلوه خیره کننده تمام صفحه، ظاهری کاملاً متفاوت به iPhone X نسبت به مدل های قبلی iPhone دارد. مدل جدید iPhone 12 دارای صفحه نمایش خیره کننده Super Retina XDR است که رنگها را روشن و جزئیات را به وضوح نمایش میدهد. دوربین تعبیه شده در این گوشی تنها یک لنز دارد و صفحه نمایش نیز روشنایی کافی ندارد. سه لنز در پشت گوشی به شما امکان می دهد عکسهایی را که قبلاً گرفته اید بزرگ و کوچک کنید، فوکوس را تغییر دهید یا محیط بیشتری را به زمینه عکس اضافه کنید.

این دستگاه با داشتن تراشه سریع و قدرتمند A14 Bionic عملکردی روان و فوقالعاده دارد. با وجود لنزهای عریض و فوق عریض در پشت گوشی میتوانید عکسهای با کیفیت فوق العاده ثبت کنید. بنابراین میتوانید با هزینه کمتر گوشیهایی با مشخصات بهتر تهیه کنید. این مدل از گوشی اپل با صفحه نمایش بی نظیر و بزرگ، باتری با دوام و دوربین فوقالعاده از بهترین محصولات اپل است. این مدل از گوشی اپل با بهره گیری از امکانات فوقالعاده بهترین گوشی اپل است. هر دو گوشی دارای دوربین تک لنز عالی و صفحه نمایش LCD با کیفیت هستند. دوربین پشتی با سه لنز متفاوت و پیشرفتهتر فرصت خوبی برای گرفتن عکسهای بینظیر در اختیار شما قرار میدهد. ادر این حالت شما میتوانید پس زمینه را محو کرده و سوژه خود را در فوکوس فوق العاده واضح قرار دهید. به احتمال زیاد این مورد، زیاد به گوش شما برخورد کرده است، اما تعداد زیادی از اپلیکیشنها وجود دارند که در محیط پس زمینه گوشی میتوانند منجر به کند شدن گوشی شوند.

آیفون X یکی از بهترین و پرطرفدارترین محصولات اپل بود که در سال 2017 رونمایی شد. سالهاست که کیفیت دوربین عقب در گوشیهای سری P از بهترین موارد این سری است. به گفته فعالان، بازار قیمت گوشیهای برند سامسونگ دست کم ۵۰۰ هزار تومان ارزانتر شده و در برخی از مدلها این افت قیمت به یکمیلیون تومان هم میرسد. در نور شب هم باید بدانید که سامسونگ Galaxy A13 عملکرد مناسب و قابل قبولی دارد. اگر شما هم جزء افرادی باشید که از گوشی اچ تی سی استفاده میکنند. همانطور که گفتیم این گوشی در ابعاد کوچک ارائه میشود بنابراین افرادی که ترجیح میدهند محتوای مورد نظر خود را در نمایشگر بزرگ ببینند ممکن است کمی ناامید شوند. برای افرادی که دوست دارند با نمایشگرهای بزرگ کار کنند آیفون 6 پلاس توصیه میشود. اکنون برخی فرودگاه ها، رستوران های زنجیره ای بزرگ، این شارژرها را در اختیار کاربران گذاشته و اجازه می دهند زمانی که کاربران در آن محل حضور دارند، به سادگی موبایل خود را نیز شارژ کنند.

فره در فصل دوم کتاب حود یعنی تعریف فناوری ، تعریف کاملا مختصری از آن را ارائه میکند:پیاده سازی عملی اطلاعات. باتری گوشی اپل آیفون 10 (ایکس) Apple iPhone X را میتوانید با نازلترین قیمت و به صورت کاملا اورجینال از دکترباتری تهیه کنید. گوشیهای هوشمند به یکی از نیازهای اصلی و اساسی برای زندگیهای امروزه تبدیل شدهاند که خرید آن با حساسیت و ریزبینی دقیقی انجام میشود. بعد از دیدن قیمت گوشی و انتخاب، با یک ثبت نام ساده در سایت میتوانید اقدام به خرید گوشی کرده و فرآیند خرید خود را تکمیل کنید و قبل از اینکه موبایل به دست شما برسد، آن را از طریق سایت به صورت لحظهای پیگیری کنید. علاوه بر این دو لنز دوربین تعبیه شده در قسمت پشتی فرصت مناسبی برای گرفتن عکسهای با کیفیت فراهم میکند. تیم وو، نیویورکر- تصور کنید دو نفر در آنِ واحد در حال کندهکاری بر روی یک کُندهٔ چوبی هستند. یعنی با استفاده از این گوشی میتوانید عکسهای پرتره فوقالعاده بگیرید و یا در نور کم بهترین تصاویر را ثبت کنید. این دستگاه با داشتن ویژگیهای فوقالعاده مثل صفحه نمایش روشن و واضح، بدنه سرامیکی مستحکم و فوق العاده، تراشه سریع A14 Bionic و …

این تکنولوژی در بین فشار های شما به صفحه نمایش تفاوت قائل میشود و به وسیله اعمال سایت 9to5mac متفاوتی انجام میدهد. در این نمایشگر تفاوت قسمتهای روشن و تاریک تصویر به مراتب آشکارتر است. با این وجود دوربین و صفحه نمایش هر دو به خوبی کار میکنند و تنها کاربران حرفهای متوجه تفاوت آن میشوند. یعنی اگر مشخصات فنی و قابلیتهای گوشی شیائومی را با برند دیگری مقایسه کنید متوجه پایینتر بودن قیمت گوشی های شیائومی خواهید شد. با این حال، بیشتر وسایل الکترونیکی مدرن به باتریهای لیتیوم-یونی مجهز بوده و فاقد این مشکل هستند. شیائومی Mi 1 از همان ابتدا با استقبال بسیار خوبی روبهرو شد، آمار موفق خرید گوشی شیائومی با قیمتی که این گوشی (1999 یوآن، حدود 300 دلار به پول امروز) داشت قطعاً در این موفقیت تأثیر به سزایی داشته است. برای خرید گوشی های سامسونگ به صفحه خرید گوشی سامسونگ مراجعه کنید. بهترین گوشی سامسونگ یعنی گلگسی s22 و بهترین گوشی شیائومی یعنی شیائومی 11 تی پرو از رقبای گوشی های پرچمدار شرکت اپل هستند. درواقع گوشی پرچمدار هواوی توانسته بود به سطح پرچمداران روز دنیا برسد و از نظر طراحی، کیفیت ساخت و توان نرمافزاری نیز رقبای خود را به چالش بکشد.هواوی در سال ۲۰۱۴ برای ارتقاء تجربهی عکاسی با موبایل هواوی سراغ شرکت لایکا رفت.

در آن زمان اکثر عکسها و تلویزیونها سیاهوسفید بودند، اینترنت و تلفن همراهی وجود نداشت و شاید جذابترین تکنولوژی آن زمان داشتن تلویزیون رنگی بود، افرادی که در سال 1350 میتوانستند بازیهای المپیک مونیخ 1972 را به صورت رنگی تماشا کنند، بسیار محدود بودند و چشمها با دیدن یک تلویزیون رنگی گرد میشد. پس از فعال شدن این قابلیت پیشرفته، گوشی هوشمند موردنظر، وایفای مشترک برای اتصال به تلویزیون را پیدا میکند. این دوربین با داشتن portrait mode بینظیر به شما کمک میکند که حتی با دانش کم راجع به عکاسی، تصاویری بینظیر و شگفتانگیز بگیرید. حالت عمودی (Portrait mode) نسبت به آیفون X بهبود یافته و عکسهای گرفته شده در نور کم به طرز شگفت انگیزی واضح و با جزئیات هستند. صفحه نمایش این گوشی با نرخ تازه سازی 120 هرتزی تجربهای لذت بخش هنگام بازی برای شما فراهم می کند. همچنین دارای ویژگیهای جدید هوشمندانهای است که به سادگی در iPhone های قدیمی وجود ندارد، مانند Animoji که به شما امکان میدهد ایموجیها را شخصی سازی کنید تا شبیه شما باشد و حرکات صورت را تقلید کند.

به لطف وجود پردازنده A13 Bionic، این گوشی عملکردی سریع و روان ارائه میدهد. در سال ۲۰۰۸، این شرکت اولین استقرار خود در فناوری UMTS/ HSPA را در مقیاس بزرگ جهانی در آمریکای شمالی برای ارائه نسل بعدی شبکههای وایرلس TELUS جدید و در بل کانادا با دسترسی سرعت بالای تلفن همراه ایجاد کرد. دوربینهای فوقالعاده این گوشی در زمینه تصویربرداری و زوم فضایی 120 برابری حتی از رقیب سرسختی همچون S21 Ultra در تستهای انجام شده، پیشی گرفته و توانسته رضایتمندی بسیاری از کاربران را بههمراه داشته باشد.گوشیهای موبایل شیائومی در دو نسخه رام گلوبال و چین عرضه میشوند که رام چین مختص به کشور چین و رام گلوبال برای عرضه جهانی است. این بدان معناست که قسمتهای روشن واقعاً از روی صفحه نمایش ظاهر میشوند، در حالی که قسمتهای تیرهتر سیاه رنگ میشوند.

هرچند این تحریم برای کاربرانی که از قبل انواع گوشی هواوی را داشتند مشکلی به وجود نیاورد؛ باعث شد شرکت چینی نتواند در مدلهای جدید خود از سرویسهای گوگل نظیر پلی استور، گوگل سرچ و قابلیت سینک مخاطبین و تقویم بهره بگیرد.چشمبادامیها همانند گذشته به AOSP یا پروژهی متنباز اندروید دسترسی داشتند؛ اما باید فکری برای جای خالی اپلیکیشنهای گوگل میکردند. نام شرکت بر اساس نام ارزن در زبان چینی نام گذاری گردیده است. قیمت گوشی آیفون بر اساس فاکتورهای بسیاری مشخص میشود. این مدل از گوشی اپل در سال 2016 معرفی شد و ویژگیهایی مشابه آیفون 8 دارد اما قیمت آن کمتر از آیفون 8 است. سونی اعلام کرد در سال ۲۰۰۸ تلویزیون او.ال.ای.

به لطف پوشش سرامیکی تعبیه شده این گوشی مقاومت و استحکام فوقالعادهای دارد. Galaxy Z Fold 2 2020 سامسونگ پشتیبانی از S Pen و مقاومت IPX8 در برابر آب را ارائه میکند. گوشیهای هوشمند تاشو است که توسط سامسونگ الکترونیک تولید شده؛ نمونههای تولید شده این گوشی سامسونگ گلکسی فولد( Samsung Galaxy Fold)، سامسونگ گلکسی زد فلیپ( Samsung Galaxy Z Flip) و سامسونگ گلکسی زد فولد ۲( Samsung Galaxy Z Fold 2) که همه این گوشیها قابلیت تاشو و ظاهری متفاوت دارند. گوشیهای اپل با قدرت هستند و کیفیت بالا و محبوبیت زیادی در بین کاربران دارند. این مدل از گوشی اپل بزرگترین ابعاد را در بین محصولات اپل دارد. این گوشی ابعاد کوچکی دارد و اندازه آن 4.7 اینچ است. انتخاب مواد باکیفیت عالی و سبکوزن باعث شده است که این گوشی بهعنوان یک گوشی شگفتانگیز به کاربران اطمینان خاطر دهد. اگر میخواهید تعداد زیادی ویرایش عکس و فیلم انجام دهید یا بازیهای آنلاین انجام دهید و ویدیوها را پخش کنید، پردازنده سریعتری را انتخاب کنید. این گوشی در ویژگیها شباهت زیادی به گوشی iPhone XS دارد اما در اندازه قدری بزرگ است.

البته این گوشی صفحه نمایش کوچکتر و اندکی کیفیت پایینتری دارد. این مدل از گوشی اپل همان مشخصات آیفون 12 را دارد اما در ابعادی کوچکتر ارائه میشود. پردازنده A13 Bionic تعبیه شده در این گوشی عملکردی سریع و روان ارائه می دهد. دستگاه نیز عملکردی سریع و روان دارد و از این نظر مشکلی برای کاربر ایجاد نمی کند. در این مطالعه مشخص شد استفاده از اینترنت برای ۴ درصد از شرکتکنندگان مشکلاتی را ایجاد کرده است. شرکت تسلا در سال 2008 ایجاد شد، و در سال ۲۰۱۶ اولین مدل از اتومبیلهای خودران خود را رونمایی کرد. در سال 2019 پرچمداری جدید و قدرتمند توسط اپل به نام Iphone11، 11پرو و 11پرومکس معرفی شد.نسخه 11 با دوربینی 2 لنزی و نسخه های 11پرو و 11پرومکس مجهز به دوربین های سه گانه میباشند. آیفون ۱۳ جدیدترین گوشی اپل در سال ۲۰۲۱ است. این دو مدل از گوشی اپل هنوز هم وجود دارند و به صورت دست دوم می توانید آنها را خریداری کنید. همچنین جک 3.5 میلیمتری برای هدفون وجود ندارد و برای استفاده از هدفون باید از آداپتور مخصوص استفاده کنید. همچنین برای آپدیت میبایست حتماً به وای فای متصل باشید و شارژ گوشی بالای 50 درصد باشد. این گوشی از یک نمایشگر اولد 6.53 اینچی استفاده کرده است که بیش از 94 درصد فضای جلوی گوشی را پوشانده است که عدد بسیار خوبی است.

وقتی نام اسنپ دراگون را میشنویم، قدرت پردازندگی بالا به یادمان خواهد آمد، چون این پردازنده قوی از پس تمامی کارها برمیآید، مخصوصا اگر یک پردازندهی 8 هستهای باشد. پس اگر حمل گوشیهای بزرگ برای شما سخت است توصیه میکنیم از خرید این محصول صرف نظر کنید. ضمن اینکه قیمت گوشی های اپل با ارزش دلار محاسبه میشود و همگام با نوسان ارز تغییر پیدا میکند؛ بنابراین تنها در هنگام خرید میتوان از قیمت iPhone مطلع شد. علاوه بر آن، این رابط کاربری به لحاظ جذابیتهای بصری نیز بسیار موفق عمل کرده است که از جمله ویژگیهای آن میتوان به تطابق رنگ رابط کاربری با رنگ بکگراند انتخاب شده توسط کاربر اشاره کرد. آیفون 8 همان طراحی آشنا، قدیمی و ساده را دارد یعنی یک دکمه فیزیکی Touch ID بر روی آن دیده میشود. علاوه بر قیمت بالا، دوربین نیز نسبت به مدل قبلی یعنی آیفون 7 پلاس فرق چندانی نکرده است. با این حال بر اساس ارزش پول رایج، هزینه های واردات، و مالیات فروش در کشورهای مختلف، قیمت نهایی این گوشی بیشتر از ۱۰۰۰ دلار نیز برای کاربران بیرون خواهد آمد. به همین دلیل این دستگاه عملکردی سریع و روان داشته و میتوانید با آن چند کار را به طور همزمان انجام دهید.

غیر از صفحه نمایش بزرگتر و دوربین ارتقا یافته، هیچ تفاوتی زیادی بین این گوشی و iPhone X دیده نمیشود. این دستگاه دارای بهترین فناوری صفحه نمایش OLED، دوربین دو لنز و Face ID و امنیت قفل صورت اپل بود و به همین دلیل نیز در بین محصولاتی که در سال 2017 معرفی شد، محبوبیت فراوانی داشت. این گوشی در رنگ های جذاب و با یک دوربین تک لنز عرضه بازار شد. بدنۀ این گوشی از طلای زرد، سفید و صورتی با عیار ۱۸ ساخته شده و تعداد ۱۳۸ قطعه الماس در آن به کار رفته است. چرا به انواع گوشی موبایل نیاز داریم؟ برای نگهداری این باتری موبایل توصیه می شود که دمای آن همواره در حالت تعادل نگه داشته شده و از پوشش هایی که باعث افزایش دمای آن می گردند، استفاده نشود.

اچ تی سی گوشیهای زیادی تولید کرد که در بیشتر آنها از فلز استفاده میشد؛ اما در سال 2012 رویکرد جدیدی در پیش گرفت و از پلیکربنات در ساخت گوشیهای سری وان بهره گرفت، درحالی که باز هم بعد از مدتی این شرکت به رویکرد سابق خود در استفاده از آلومینیوم در ساختن گوشیهایش بازگشت. با توجه به این که این مدل گزینه 64 گیگابایتی ندارد باید هزینه زیادی برای خرید مدلهای 256 گیگابایتی پرداخت کنید. برای خرید گوشی مناسب، امکانات آن نظیر عمر باتری، کیفیت دوربین و قیمت را با سایر برندها مقایسه کنید. آیفون SE یک گوشی تقریبا قدیمی به حساب میآید به همین دلیل با به روز رسانی سرعت آن کند میشود. همه افراد تقریبا با مزایای بینظیر گوشیهای شرکت اپل آشنا هستند. این گوشی با قیمت کمتر و امکانات فوقالعاده نیاز شما را برای داشتن گوشی آیفون برطرف میکند. مهمتر اینکه، اپل با به روز رسانی iOS، این مدلهای قدیمی را کند میکند. باقیماندهی چسب را با پنس جدا کنید. بنابراین احتمالاً باید از برنامه تعویض باتری آیفون استفاده کنید.

یعنی اگر گوشی خود را از 50% درصد ظرفیت باتری، به طور کامل شارژ کنید، این فقط نیمچرخه به حساب میآید. اما آیا هر چیزی که نیازی را برآورده ساخت، یعنی طبیعی (به معنای درست و منطقی) و پذیرفتنی است؟ چه چیزی باعث شده تا این ابزار بیشتر از گذشته سرزبانها بیفتد و در بخشهای متنوعتری نفوذ کند؟ برای ما سوال است که چگونه گوشی موبایل مناسب خود را انتخاب کنیم و چه هزینهای برای آن درنظر بگیریم. پیامی که هواوی برای شما میفرستد را باز کنید و verify را انتخاب کنید. دوربین دو لنز آیفون X دارای ویژگیهای فوقالعادهای دارد، از جمله حالت پرتره فوق العاده که به شما امکان میدهد جزئیات پس زمینه را محو کرده تا روی سوژههای خود به طور کامل فوکوس کنید و زوم فوقالعادهای داشته باشید. آیفون 7 پلاس 5.5 اینچی از سری 2016 اولین دستگاهی بود که دوربین دو لنز داشت.