لیست قیمت گوشی های سامسونگ – ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ 9to5mac Farsi

برای بسیاری از کاربران وقتی هدفون به گوشی متصل میشود، گوگل اسیستنت هم اجرا میگردد و در کار آنها خلل ایجاد میکند. مکمل بخش سختافزار در گوشی های اندرویدی بخش نرمافزار است که تأثیر قابل توجهی در کار کردن افراد با گوشی دارد. همچنین حافظه داخلی بیشتر از ۲۵۶ گیگابایت هم در اکثر مواقع به کار شما نمی آید و به همین خاطر بهتر است به محدوده بین ۶۴ گیگابایت تا ۲۵۶ گیگابایت رضایت بدهید. تصاویر ثبت شده توسط اکسپریا در اکثر مواقع بسیار نزدیکتر به واقعیت هستند؛ اما این واقعگرایی به قیمت از دست رفتن رنگ و جزئیات تصاویر تمام میشود. قیمت گوشی شیائومی Redmi K50 Ultra از 3000 یوآن (445 دلار) آغاز میشود. Gen 1 کوالکام رونمایی کرده است: گوشی Redmi K50 Ultra که اتفاقاً نمایشگر فوق العادهای هم دارد. گوشی Redmi K50 Ultra به نوعی ترکیب دو گوشی K50 Pro و K50 Gaming به حساب میآید، اما در برخی جهات از هر دوی آنها بهتر است. یکی از اشکالات دیگر وایلدفایر ایکس این است که خود اچتیسی کار زیادی برای این گوشی نکرده و مجوز ساخت این برند را به یک سازنده چینی داده است.

اطلاع از قیمت به روز گوشی مخصوصا در بازار ایران که با نوسان قیمتی زیادی مواجه است کمی مشکل به نظر میرسد، اما ما در تکنولایف به شما تضمین میدهیم که اخرین قیمت گوشی و قیمت به روز گوشی را مشاهده خواهید کرد. Android یا iOS. اگر iOS را انتخاب میکنید، به طور پیش فرض یک آیفون اپل را انتخاب میکنید. به طور مثال گوشی ردمی نوت 11 پرو پلاس که ظاهری شبیه به آیفون 13 دارد با قیمت 260 یورو عرضه میشود، ردمی 10 قیمتی در حدود 180 یورو دارد و ردمی نوت 11 نیز با قیمت 140 یورو فروخته میشود. QHD – به طور دقیق 2712×1220 پیکسل و تراکم پیکسلی نمایشگر آن 446 پیکسل بر اینچ است. حافظه رم این مدل از بین دو گزینه 8 و 12 گیگابایتی قابل انتخاب است و شیائومی ترجیح داده تا گزینههای معقولی را پیش روی مخاطب قرار دهد. گوشیهای ارزان قیمت این شرکت ارزش خرید بسیار بالایی دارند، گوشیهای میانرده شیائومی نسبت به رقبای دیگر از نظر امکانات یک سر و گردن بالاتر هستند و گوشیهای پرچمدار این کمپانی نیز با هزینهای کمتر نسبت به آیفونهای اپل، امکانات بروز دنیای موبایل را در اختیار شما میگذارند. از جمله دلایل پایین بودن قیمت محصولات هواوی این است که خود کمپانی تولیدکننده پردازندههای گوشی های هواوی است.

علاوه بر نسخههای عادی، یک نسخه تولید محدود با عنوان «Mercedes-AMG PETRONAS Formula One Team Summer Edition» نیز از این گوشی عرضه میشود که طراحی سفارشی با تم «تیم فرمول یک مرسدس بنز» دارد. هواوی برند چینی سازنده گوشی های محبوب است که گوشی های زیبا و کاربرپسند تولید می کند. علاوه بر آن، نرخ نوسازی صفحه این گوشی 120 هرتز و نرخ نمونه برداری تاچ آن 480 هرتز است. یک نکته جالب دیگر در خصوص این گوشی و نمایشگر آن، وجود یک سنسور اثر انگشت با قابلیت اندازه گیری ضربان قلب در زیر نمایشگر است. خرید گوشی هواوی در ایران چگونه است؟

اما در a22 با این باتری نسبتا بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپری چه داریم؟ در این زمینه قصد داریم که به یکسری ترفند های گوشی هواوی اشاره داشته باشیم تا با استفاده از انها بتوانید به ویژگی های جدیدی دسترسی داشته باشید که شمارا از نصب برنامه های مشابه بی نیاز خواهد ساخت. امروز قصد داریم کدهای مخفی گوشی های نوکیا را برای شما بنویسیم .شما با وارد کردن این کدها می توانید به اطلاعات مخفی گوشی خود از قبیل ورژن یا شماره سریال آن دست پیدا کنید. تعمیرکار پین ورک با آزاد کردن خشاب سیمکارت و گرما دادن به قاب پشتی گوشی و سپس نصب ساکشن کاپ روی درب پشتی و در آخر با باز کردن پیچ و مهرهها باتری خراب را از گوشی خارج میکند. گاهی نیز با نصب یک برنامه ی ساده، ممکن است گوشی ریبوت شود و بر روی لوگوی سازنده متوقف شود. حافظه داخلی گوشی poco f3 5g بین ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت متغیر است و می توانید آن را با توجه به نیازتان انتخاب کنید. شیائومی Mi 10 Pro با طیف وسیعی از مشخصات که موقعیت آن را به عنوان گوشی برتر برند شیائومی تقویت می کند، سردسته مجموعه قدرتمند گوشی های این شرکت در اوایل سال 2020 محسوب می شود.

گران قیمتترین گوشی حال حاضر این شرکت، Xiaomi 12 Pro نام دارد که در حدود 500 یورو سایت 9to5mac قیمتش است. بی شک برای شما نیز این مورد رخ داده است که بخواهیم ویدیو یا عکسی که در گوشی دارید را روی تلوزیون به نمایش درآورید. ما این لیست را از بهترین تلفن های شیائومی انتخاب کرده ایم تا دقیقاً ببینید چه چیزی برای رفع نیازها و بودجه شما مناسب تر است. گوشی های Mi جزو سری های میان رده همه منظوره شیائومی است در حالی که Redmi جزو سری مقرون به صرفه این شرکت می باشد. ما در این مقاله سعی داریم بهترین گوشی هواوی را از نظر قیمت، طراحی و فنی بررسی و معرفی نماییم و چنانچه به دنبال خرید گوشی هواوی هستید پشینهاد می کنیم در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

در انتهای صفحه جدید باز شده گزینه factory data reset را خواهید دید. این رابط کاربری به صورت ترکیبی از اندروید 11 و 12 گوگل استفاده میکند و دارای امکانات جدیدی از جمله ویجتهای جدید، تغییراتی در رابط کاربری، فونت جدید Mi Sans، کنترل سنتر بازطراحی شده، والپیپرهای زنده جدید و حالت استفاده تک دستی است. این گوشی از لحاظ سخت افزاری تقریباً با مدل پی 40 پرو یکسان است اما یک دوربین پنجگانه فوق العاده قدرتمند، این دو را از هم متمایز میکند. یکی از معایب آن این است که پشتیبانی شرکت سازنده از محصولات قبلی زود تمام میشود و بعد از چند سال موبایل شما آپدیتهای نرم افزاری جدید را دریافت نمیکند.

بهترین قیمتها و دقیقترین مشخصات فنی گوشیهای موبایل را درچطور پیدا کنیم؟ اما گوشیهای سری Poco و Redmi شیائومی ارزان قیمتتر هستند و تنوع بسیار زیادی دارند. در حال حاضر جدیدترین گوشیهای شیائومی که در ژانویه 2022 معرفی شدند، شیائومی 11i و شیائومی 11i HyperCharge نام دارند. ↑ «10 مدل برتر پر فروشترین گوشیهای 2020 از برندهای مختلف سامسونگ، شیائومی و غیره». شیائومی بعد از اپل و سامسونگ، یکی از قویترین برندهای تولید کننده تلفن همراه توی دنیا محسوب میشه که هرساله تعداد زیادی تلفن رو وارد بازار میکنه. این شرکت تلفنهای خودش رو تحت برندهای فرعی مثل ردمی، پوکو، می و…

در دسترس بودن یک گوشی فوق العاده را با مشکل مواجه می کند. Black Shark 3 دارای مشخصات فوق العاده زیادی مانند چیپ ست اسنپدراگون 865، اتصال G، باتری بزرگ و صفحه نمایش با نرخ تازه سازی 90 هرتز است اما قیمت آن نسبت به بسیاری از رقبای مشابه آن، پایین تر است. شیائومی موفق شده علیرغم پایین نگه داشتن قیمت نهایی تولید، محصولاتی بسیار باکیفیت را تولید کند تا کاربر در طول استفاده از گوشی خود رضایتمندی کافی را از آن داشته باشد و برای انتخاب گوشی بعدی خود هم دوباره شیائومی را انتخاب کند. شما می توانید پس از تماشای گالری عکس گوشی ها و انتخاب چند گزینه، از بخش مقایسه محصول امکانات و قیمت گوشی های مدنظر خود را مقایسه کرده و انتخاب بهتری داشته باشید. این دستگاه از توان پردازشی بالا، یک باتری با عمر بسیار طولانی و یک صفحه نمایش 120 هرتزی و همچنین قیمت بسیار پایین برخوردار است. باتری آن از عمر بالایی برخوردار بوده، تست دوربین آن عملکرد خوبی داشته و صفحه نمایش بزرگ آن برای کاربردهای مختلف مناسب است.

دو سال پس از Pocophone F1 (که قبلاً در این لیست بود) شیائومی از Poco F2 Pro رونمایی کرد. اما باید دید این گوشی واقعا از این چیپست استفاده خواهد کرد یا نه. مطمئناً دلایلی برای قیمت پایین آن وجود دارد از جمله شارژ کند باتری، دوربین های نه چندان قدرتمند و یافتن چند عیب و ایراد در حین تست گوشی. هر چند با ایجاد این تغییرات، قیمت روز خرید گوشی موبایل هواوی Y9a تقریبا یک چهارم Huawei Mate 40 Pro است. این گوشی همین حالا با پرداخت 100 یوآن قابل پیش خرید است. ضمناً اگر ساکن شهر تبریز هستید، میتوانید از خدمات پرداخت در محل برای گوشی خریداری شده خود استفاده کنید. همانطور که گفتیم، سامسونگ هرساله طیف وسیعی از انواع گوشیهای هوشمند را روانه بازار میکند، همین امر باعث شده تا همه با هر بودجهای بتوانند موبایل مناسب خود را پیدا کنند. در کلاتیک، برای انواع گوشی هواوی صفحات جداگانهای ساخته شده است تا بتوانید مشخصات گوشی مورد نظر بررسی کنید و از قیمت روز گوشی هواوی مطلع شوید. در 19کالا همواره در تلاشیم ارزانترین قیمت گوشی موبایل را برای تمامی برندها را ارائه دهیم و همواره در تلاشیم لیست قیمت موبایل های موجود در سایت را با تخفیف، پایین تر از قیمتهای بازار موبایل به خریداران خود ارائه دهیم.

به طور مثال حتی در گوشیهای اقتصادی این برند چینی که قیمتی کمتر از 300 یورو دارند هم میتوانید امکانات جذابی را مثل نمایشگر AMOLED، باتری غول پیکر با شارژدهی چند روزه و دوربینهای باکیفیت بیابید. در بین گوشیهای سری Poco نیز میتوان به قیمت حدود 250 یورو برای گوشی پوکو X3 Pro، قیمت حدود 200 یورو برای پوکو M3 Pro و همچنین قیمت کمتر از 100 یورو برای گوشی اقتصادی پوکو C31 اشاره کرد. به عنوان مثال گوشی اقتصادی ردمی نوت 10 لایت که در بازه قیمتی زیر 6 میلیون تومان قرار دارد، از قاب پشتی و جلویی شیشهای باکیفیتی استفاده میکند و محافظ توانمند Gorilla Glass 5 وظیفه دارد از آنها محافظت کند. اکسدوس جدیدترین و قدرتمندترین پرچمدار این شرکت است که در کنار U12 Plus برای کاربرانی که به یک پرچمدار قدرتمند نیاز دارند طراحی شده است کاربران میتوانند از اکسدوس به عنوان یک کیف پول برای رمزارزها استفاده کنند. Mi 10 Lite شیائومی رو میشود گوشیای دانست که در بخش صفحه نمایش و بخش سخت افزاری حرف برای گفتن دارد، کیفیت مطلوب نمایشگر و سرعت و پایداری پردازنده دو ویژگی بارز این گوشی هستند که در کنار طراحی خوب میتواند بخش زیادی از نیازهای کاربر را پوشش دهد؛ اما از نظر باتری و دوربین میشود گفت می 10 لایت عملکرد کاملا معمولیای دارد که مشخص است شیائومی خیلی روی این بخشها سرمایه گذاری نکرده است.

زمانبندی معرفی موبایلهای این شرکت برخلاف تولیدکنندگان دیگر، هرساله تغییرات جزیی دارد، ولی به نوعی میتوان زمان آنها را در یک ترتیب حدودی قرار داد که به صورت زیر است. سنسور اصلی این گوشی شامل 1 قطعه شیشهای و 5 قطعه پلاستیکی است که علاوه بر عبور نور بیشتر، دیافراگم این دوربین را به f/1.6 میرسانند. به طور کامل راه های تشخیص خرابی باتری موبایل را در این مقاله توضیح داده ایم. در دهههای ۱۹۹۰ و ۲۰۰۰، شرکت سامسونگ، آهسته آهسته راه خود را به بازار گوشیهای موبایل باز کرد. گرانترین گوشیهای این شرکت مثل شیائومی 11t Pro 5G نیز کیفیت ساخت مثال زدنی دارد و به یک قاب شیشهای پشتی مجهز است که با طراحی برس خورده، شیائومی آن را شبیه یک قاب فلزی درآورده است. در حال حاضر، آخرین نسخه رابط کاربری گوشیهای شیائومی نیز MIUI 13 است که در آخرین روزهای سال 2021 به همراه گوشیهای سری Xiaomi 12 معرفی شد. مثل همیشه، ما این لیست را به طور مرتب به روز رسانی می کنیم تا از آخرین تحولات شیائومی مطلع شوید و با ارائه تعداد زیادی گوشی جدید از جانب این شرکت در سال 2021، این روند می تواند به روزرسانی های منظمی داشته باشد. سپس گوشی را بدون باز بودن چند برنامه تست کنید.

بسیاری از کاربران ممکن است رمزی را برای گوشی خود تعیین کنند و سپس آن را فراموش کنند. برای استفاده از قابلیتهای نرمافزاری ویژه دوربین سلفی پی۵۰ پرو هواوی کافی است لنز دوربین گوشی را در فاصله ۱۴ سانتیمتری از خود قرار داده و حالت Portrait را انتخاب کنید. طراحی خاص کیفیت خوب ساخت و متمایز بودن مدل های اچ تی سی نسبت به سایر برند ها دوستدارن خاص این برند را همیشه جذب کرده است. اما این ترتیب در بهترین گوشی های شیائومی از نظر ما، جور دیگری است. این مصرف مداوم شامل اتصال به اینترنت نسل چهارم گوشی میشود که چالش سنگینی برای سنجش عمر مفید باتری به شمار میرود. باتری لیتیوم یونی گوشی موبایل اچ تی سی در مقابل باتری های لیتیوم پلیمری از توان و طول عمر کمتری برخوردار هستند. از زمان عرضه آن، گوشی های دیگری با مشخصات و ویژگی های مشابه وارد بازار شدند، اما Mi 9 هنوز هم به طور چشمگیری مقرون به صرفه بوده و نقاط ضعف کمتری نسبت به برخی از رقبای خود دارد. با توجه به گفته ها درباره آن، به نظر می رسد این گوشی رتبه بالایی کسب کند. از آن مهمتر، ترکیب این پردازشگر و این سیستم خنک کننده، بازیها را همواره با نرخ فریم 120 بر ثانیه اجرا میکند.

برای مدیریت این قابلیت، وارد تنظیمات و سپس Security و بعد Password Vault شوید تا اگر میخواهید، دادههای Password vault را مشاهده یا حذف کنید. نمایشگر 7.3 اینچی آن به قدری بزرگ است که احتمالا هر کسی که برای بار اول این گوشی را ببیند محو آن میشود. واقعیت این است که همیشه هم قیمت بالاتر نشانه بهتر بودن نیست و به شما توصیه میکنیم که قبل از خرید گوشی کمی در مورد این سیاستهای فروش هم تحقیق کنید، برای مثال اگر برندی هزینه زیادی را صرف تبلیغات میکند، قطعاً قیمتهای تمام شده محصولش نیز بالاترست. اما اگر به قیمت گوشی نگاه کنید، می بینید که اکنون که با یک سوم قیمت این محصول اکنون می توانید بزرگترین و بهترین گوشی های حال حاضر را خریداری نمایید. با سایمان دیجیتال میتوانید گوشیهای مختلف شیائومی را با یکدیگر مقایسه کنید و بهترین گوشی بر اساس بودجهای که در نظر گرفتهاید را با قیمت مناسب و گارانتی معتبر شرکتی تهیه کنید.

اگر می خواهید از قیمت گوشی به نرخ روز آگاه باشید، بهترین و راحت ترین روش، بازدید از سایت های معتبر گوشی است. برای مثال سری Galaxy S از گوشیهای گران قیمت این برند و سری A و M جزو موبایلهای قیمت مناسب برند سامسونگ دسته بندی میشوند. یه جورایی میشه گفت این لیست، چکیده کامل تمام گوشیهای شیائومی محسوب میشه. طبق اطلاعاتی قبلی، این دستگاه انرژی خود را از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی تامین میکند. این در حالی است که شرکت HTC انواع مختلفی از تبلت را نیز در کنار گوشی های هوشمندش روانه ی بازار دیجیتال کرده است و شما می توانید به راحتی از نمایندگی htc مدل های مختلف آن را تهیه کنید. اول اینکه چه بودجهای برای خرید یک گوشی جدید کنار گذاشتهاید. مشکل اصلی گوشی، قیمت آن است زیرا تقریباً دو برابر Mi Note 10 می باشد اما برای توجیه این هزینه، تغییرات عمده زیادی ایجاد نمی کند (از این رو Mi Note 10 جایگاه اول این لیست را به خود اختصاص داده است). با وجود اینکه این گوشی پسوند P30 را با خود یدک میکشد، از لحاظ قدرت سخت افزاری هیچ شباهتی به هم خانوادههای خود ندارد و بیشتر از آنکه یک پرچمدار باشد، یک گوشی میانرده محسوب میشود؛ البته یک میانرده خوب و کارآمد.

عمر باتری گوشی، سرعت شارژ آن و دوربینهای گوشی چطور؟ چطور مشخصات و قیمت گوشی ها را با هم مقایسه کنیم؟ حال نوبت به انتخاب گزینه رجیستر میشود که بعد از آن باید نام یک کشور را انتخاب نمایید و به مرحله بعدی بروید. اگر به دنبال یک گوشی هستید که برای بازی مناسب باشد اما نمی خواهید به سراغ گوشی های رده بالا بروید یک گوشیس سری Black Shark برای شما عالی بوده و Black Shark 3 جدیدترین گوشی شیائومی برای بازی محسوب می شود. همچنین این گوشی از یک دوربین عالی نیز برخوردار می باشد که تا حدی تعجب آور است. SD 865 نیز ممکن است در کشورهای مختلف بر حسب سفارش دیده شود، اما مجموعا Exynos 990 سرعت بسیار خوبی را برای پردازش فراهم خواهد کرد.