لیست کامل بهترین اتاق فرار های کرج بخش اول مجموعه اتاق فرار دررو-آل اسکیپ

مدت زمان این بازی هیجان انگیز 70 دقیقه است و تنها افراد بالای 18 سال مجاز به ورود به این اتاق فرار می باشند. حداق تعداد ورودی به این اتاق فرار 4 نفر و حداکثر 8 نفر است و مبلغ بلیط برای هر نفر 55 هزار تومان می باشد. ششمین اسکیپ روم بی نظیر در تهران که در مجموعه اسکیپ ویژن قرار دارد،اتاق فرار گنج مردگاناست. سناریوی این بازی حکایت از گروهی باستان شناس دارد که برای پیدا کردن یک گنجینه افسانه ای در دل کشور هند سالها تحقیق کرده اند. حال پس از مدتها موفق به کشف یک نقشه مرتبط به گنجینه گشته اند که این نقشه باستان شناسان را به ورودی یک غار عجیب هدایت میکند. شما و گروهتان در نقش باستان شناسان این اتاق فرار هستید که باید پیدا کردن گنج وارد غار شوید و بازی ترس و هیجان از همین نقطه آغاز میشود.

ترمینال های اتوبوس تهران؛ اطلاعات پایانه های مسافربری

لیست کامل بهترین اتاق فرار های کرج بخش اول مجموعه اتاق فرار دررو-آل اسکیپ سناریوی این بازی حکایت از آلبرت، قاتل سریالی و شکنجه گر معروف دارد که اعتقاد دارد انسان ها ارزش زندگی خود را نمی دانند و برای آن ها بازی طراحی نموده است. شما و گروهتان نیز ناآگاهانه به این بازی مرگبار وارد شده اید و باید از قوانین و مقررات مشخصی که برایتان تعیین شده پیروی نمایید و کارهای خواسته شده را انجام دهید تا بتوانید از این بازی زنده خارج شوید. حال، چطور باید خودتان را از دست آلبرت نجات دهید و چطور او را به دام اندازید؟ همه ی این سوالات را می توانید با شرکت در این اتاق فرار بی نظیر پاسخ دهید.

  • داستان این بازی در مورد اتفاقی در سال 1890 میلادی می باشد که در آن تعدادی جنازه تازه دفن شده، به طور مرموزی از قبرستان ناپدید می شوند.
  • اسکیپ روم دات آی آر اسکیپ روم دات آی آر اسکیپ روم دات آی آر از قدیمی ترین اتاق فرارهای راه اندازی شده در ایران می باشد که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ آغاز نموده است.
  • در اسکیپ مستر، تمامی پروتکل های بهداشتی جهت پیشگیری از انتقال ویروس کرونا رعایت می شود و پس از هر بار خروج بازیکنان تمام قسمت های بازی ضد عفونی می گردد.
  • سومین اسکیپ روم معروف تهران،اتاق فرار سوخانوفکامی باشد کهدر مجموعه ایکس اسکیپ و منطقه شریعتی قرار دارد.
  • در این راه با مسائل مختلفی مواجه می شوید که بهتر است خودتان تجربه کنید.

اگر به تماشای سریال ها یا فیلم های سینمایی ژانرهای ترسناک، ماجراجویی، اکشن، وسترن و. علاقه دارید، احتمالا تا به حال این فکر به ذهنتان خطور کرده که اگر شما در این سریال ها و فیلم ها حضور داشته باشید، چه اتفاقاتی را رقم خواهید زد. خب این مسئله اکنون با وجود ژانرهای مختلف اتاق فرار تهران برای شما ممکن شده است. البته توجه داشته باشید تنها این مسائل در اتاق فرارها وجود ندارد و شما می توانید برای هر موضوعی که فکر کنید، اتاق فرار مخصوص خود را انتخاب نموده و آن را رزرو کنید. تمام حقوق اين وب سايت و مطالب آن متعلق به معرفی بهترین اتاق فرارهای ایران مي باشد . این اتاق فرار در یکی از خانه‌های تاریخی تهران، یعنی عمارت دبیرالملک قرار دارد و داستانش در زیرزمین اینجا می‌گذرد.

مجموعه سرنخ-اتاق فرار قم با 12% تخفیف و پرداخت تنها 80,000 تومان به جای 90,000 تومان

قفل های عددی از دیگر نمونه های پرکاربرد در اسکیپ روم ها می باشند که به مدل های مختلفی ارائه شده و کافیست رمز را به درستی وارد نمایید تا حلقه آن از جای خود خارج شده و فقل باز شود. این قفل های کاربرد بسیار زیادی داشته و در اغلب اتاق فرارهای تهران و سایر شهرها مورد استفاده قرار میگیرد. از دیگر اتاق فرارهای تهران که ترس و اضطراب و هیجان را با هم تلفیق می کند می توان به مجموعه وست روم اشاره نمود. این مجموعه فعالیت خود را از زمستان ۱۳۹۷ آغاز نموده است و در حال حاضر با سه سناریو شرایط ایده آلی را برای گروه سنی های مختلف و یک ساعت لذت از زندگی را فراهم نموده است.

جزئیات این بازی آنقدر زیاد بوده که در تمام 90 دقیقه ای که در بازی حضور دارید احتمالا مشغول این اکتشافات خواهید بود. ورود به این بازی برای افراد زیر 16 سال ممنوع بوده و برای افراد بزرگتر با نرخ 130 هزار تومان صورت می گیرد. تعداد افرادی که می توانند همراه شما در این معبد حضور داشته باشند، بین 3 تا 5 نفر است. این اتاق فرار تهران که داخل سینما سپیده قرار گرفته را می توانید در خیابان انقلاب (قسمت شرق به غرب) بعد از 4 راه وصال پیدا کنید. در این بازی 60 دقیقه زمان برای انجام ماموریت خود دارید اما در صورتی که کمتر از 35 دقیقه این کار را انجام دهید، شانس برنده شدن PS4 برای شما فراهم می شود.

بله یکی از دلایلی که مجموعه مگا اسکیپ پیشنهاد میکند حداقل تجربه 5 بازی را داشته باشید درجه سختی بازی هست. خیر درجه سختی بازی خانه پدری با اینکه بالا است ولی معماها قابل حل و با کمک گیم مستر به راحتی چالش ها را میشه پشت سر گذاشت. از آنجایی که بازی ترسناک و معماهای سختی دارد ترجیحا سن بالای 18 سال در این بازی شرکت میکنند. اگر به فیلم های پلیسی و جنایی با مضمون قتل یا پیدا کردن سرنخ های مختلف علاقه مند هستید، این موضوع را از دست ندهید. در این بازی ها می توانید حس پلیسی خود را به چالش کشیده و به دل دشمنان بروید.

خدمات تخفیفان در حوزه اتاق فرار

این اتاق فرار در گروه بازی های ترسناک و دلهره آور قرار گرفته و درجه سختی آن ۸۵ درصد اسکیپ روم ترسناک تهران می باشد. آشنایی بابهترین اسکیپ روم های تهرانبه شما کمک می کند تا در انتخاب مکان مناسب جهت گذراندن یک ساعت هیجان فراموش نشدنی، بسیار راحت تر تصمیم گیری نمایید. اگر به بازی هایاتاق فرارواسکیپ روم های ترسناکعلاقه مند هستید و در شهر تهران ساکنید، این مطلب دقیقا برای شماست! همانطور که می دانید، اسکیپ روم ها بازی هایی گروهی هستند که از فیلم های ترسناک و هیجان انگیز هالیوودی الهام گرفته شده اند و لحظاتی فراموش نشدنی را برای شرکت کنندگان رقم می زنند. امروزه اتاق فرارهای زیادی در شهر تهران راه اندازی شده اند که به دلیل داشتن تنوع بسیار زیاد و سناریو و ژانرهای مختلف، شرایطی را فراهم می کنند تا افراد با سلیقه های مختلف بتوانند لحظات خاطره انگیزی را تجربه نمایند.