ماسک اپل را به دلیل تاخیر در بازگشت به کار با میم عجیب و غریب به تمسخر می گیرد

پاسخ عجیبی به نظر می رسد وقتی وجود دارد شواهد زیادی نشان می دهد که برای بسیاری، کار از راه دور است بهره وری را افزایش می دهد و فرسودگی شغلی را کاهش می دهد.

هنگامی که کارمندان به گزینه های کار از راه دور مانند محل کار منعطف، تیم های توزیع شده و/یا توانایی کار از خانه دسترسی داشته باشند، فرسودگی شغلی بیش از یک چهارم (26%) کاهش می یابد.

ثروت اشاره می کند که کارمندان توییتر در مورد نگرش ماسک نسبت به تعادل بین کار و زندگی به طور کلی و کار از خانه به طور خاص ابراز نگرانی کرده اند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

چه زمانی بلومبرگ ماسک با انتشار خبر تاخیر در توییتر پاسخ داد: “لباس های بدنسازی بپوش، تلویزیون تماشا کن.”

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

مشک فرهنگ کار در چین را می ستایدستایش کارگران چینی برای “سوزاندن روغن ساعت 3 صبح” و یادآوری اینکه “آنها حتی کارخانه را ترک نخواهند کرد… زمانی که در آمریکا مردم سعی می کنند از رفتن به سر کار خودداری کنند”.

به طور کلی، در مقایسه با افرادی که به کار از راه دور دسترسی ندارند، دسترسی به کار از راه دور باعث افزایش رفاه، بهره وری، نوآوری و شمول کارکنان می شود. نوآوری را تا 63 درصد، مشارکت در محل کار را تا 75 درصد، مشارکت سازمانی را تا 68 درصد افزایش می‌دهد و 93 درصد از کارکنان بیشتر احساس می‌کنند که شامل آن می‌شوند.

اکثر کارمندان اپل در ابتدا قرار بود در سپتامبر سال گذشته پس از بیش از یک سال کار از راه دور به دلیل همه‌گیری به دفتر بازگردند. رویکرد ترکیبی باعث می شود که کارکنان حداقل سه روز در هفته به دفتر بازگردند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

ربات جاروبرقی Roborock Q5+


این تاریخ چندین بار به تعویق افتاد، قبل از اینکه اپل در نهایت یک سیاست دو روزه در هفته را از ماه گذشته اعمال کرد و از 23 می به سه روز منتقل شد.

قابل ذکر است، این شرکت همچنین تاریخ جدیدی را برای زمان اجرایی شدن این الزام تعیین نکرده است. با این حال، کارکنان هنوز باید دو روز در هفته شخصا کار کنند.

ایلان ماسک اپل را به دلیل تاخیر مسخره می کند

اپل دوباره به دلیل افزایش موارد COVID-19 بازگشت خود را به برنامه های حضوری متوقف می کند. این شرکت در ابتدا اعلام کرد که کارمندان باید سه روز در هفته از هفته آینده در 23 می به صورت حضوری کار کنند، اما اکنون این الزام را به تعویق می اندازد.

با این حال، تنها یک هفته قبل از اجرایی شدن این سیاست، اپل یک تاخیر دیگر – ششمین – را اعلام کرد.

توئیتی از ایلان ماسک، اپل را به دلیل اعلام این شرکت مبنی بر به تعویق انداختن مرحله بعدی برنامه‌های پشت به آفیس خود، مورد تمسخر قرار می‌دهد.

زمینه

کارمندان توییتر، شرکت رسانه های اجتماعی ماسک می تواند در شرف تصاحب باشد-داشتن نگرانی هایی را ایجاد می کرد که در صورت انجام معامله، گزینه آنها برای کار تمام وقت از خانه می تواند نادیده گرفته شود.