مانیتور فشار خون قابل حمل: بررسی Withings BPM Connect

این مانیتور فشار خون بسیار قابل حمل که با تعدادی ارتقاء نسبت به مدل قبلی من ارائه شد، راه بسیار مناسبی برای دریافت خوانش های دقیق پزشکی است که به طور خودکار به سلامت Apple با اپلیکیشن Withings Health Mate.

عملی: مانیتور فشار خون قابل حمل Withings BPM Connect

مشخصات فنی

  • طراحی فوق العاده قابل حمل
    • 1.97 x 2.56 x 6.1 اینچ (55 x 65 x 155 میلی‌متر)
  • مناسب برای بازوهای 9 تا 17 اینچ (22 تا 42 سانتی متر)
  • نمایشگر LED ماتریس یکپارچه
  • عملکرد یک دکمه
    • قابل استفاده بدون حضور آیفون
  • باتری قابل شارژ داخلی (micro USB)
    • تا 6 ماه عمر باتری
  • فشار خون سیستولیک و دیاستولیک و همچنین ضربان قلب را اندازه گیری می کند
  • از نظر پزشکی توسط FDA دقیق تشخیص داده شده است
  • خرید واجد شرایط FSA
  • پشتیبانی سلامت اپل
  • قیمت: 99.95 دلار
یکی دیگر از ویژگی‌های عالی که اگر BPM Connect را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید، تشخیص می‌دهد که چه کسی اندازه‌گیری می‌کند با همان نامی که درست روی صفحه نمایش LED نشان داده شده است.

ادغام Apple Health

توجه: Withings بیان می کند که “پیس میکرها و دفیبریلاتورهای کاردیوورتر قابل کاشت (ICD) ممکن است اندازه گیری فشار خون را غیر قطعی کنند.”

بستن مانیتور فشار خون پوشیدنی

استفاده شده

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی

علاوه بر طراحی مناسب قابل حمل، من واقعاً تجربه کاربری را دوست دارم. پس از تنظیم، دکمه را یک بار فشار دهید تا BPM Connect روشن شود و یک بار دیگر فشار دهید تا فشار خون شروع شود.

با عمر باتری تا 6 ماه، به این معنی است که اگر می‌خواهید حتی در سفرهای طولانی BPM Connect را با خود همراه داشته باشید، دیگر نگران همراه داشتن سیم شارژ نباشید.

سنجش ​​فشار خون پوشیدنی 2
Withings Connect در مقابل Withings BPM Connect
من برای اولین بار دستگاه فشار خون Withings Connect را در سال 2014 خریدم (بالا سمت چپ) و هشت سال است که از آن استفاده می کنم. هنوز هم کار می کند، اما من کنجکاو بودم که آخرین نسخه این شرکت، BPM Connect را بررسی کنم.

Withings BPM Connect برای در دسترس است 99.95 دلار در آمازون، از Withings زندگی کنیدو بیشتر.

در Apple Health، داده‌های فشار خون وارد شده به‌طور خودکار از برنامه Withings Health Mate در زیر نمایش داده می‌شوند مرور > قلب.

همچنین می توانید دکمه را فشار داده و نگه دارید تا به خواندن سه گانه بروید. این از یک فاصله زمانی یک دقیقه ای بین هر یک از سه خواندن استفاده می کند و همچنین می توانید زمان استراحت را در برنامه Health Mate تغییر دهید.

اگر به دنبال یک دستگاه فشار خون قابل حمل و با کاربری آسان هستید که از نظر پزشکی توسط FDA تایید شده باشد، Withings BPM Connect باید در بالای لیست شما باشد. تنها انتقاد سازنده ای که دارم این است که Withings از میکرو USB برای شارژ (شامل کابل) به جای USB-C استفاده می کند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


در اینجا مروری بر برنامه Health Mate است. در برگه «دستگاه‌ها»، می‌توانید وضعیت باتری BPM Connect را مشاهده کنید، به‌روزرسانی‌ها را بررسی کنید و تنظیمات را سفارشی کنید.

پس از اتمام خواندن، نتایج خود را مستقیماً در صفحه BPM Connect خواهید دید. علاوه بر خوانش‌های دیاستولیک/سیستولیک و ضربان قلبتان، یک LED سبز، زرد یا قرمز خواهید دید تا به سرعت نشان دهد که آیا اعداد شما در محدوده سالم هستند یا بالا.

Withings پشتیبانی گسترده ای از Apple Health با دستگاه های خود دارد و ردیابی فشار خون در برنامه Health با برنامه Health mate آسان است.

خیلی خوب بود که از USB-C به جای میکرو یو‌اس‌بی استفاده می‌شد، اما شارژ آنقدر نادر است که به نظر من مشکلی نیست.

هنگام مشاهده خوانش فشار خون خود در داشبورد، می توانید یادداشت ها را اضافه کنید، به سرعت آنها را از طریق ایمیل با پزشک خود به اشتراک بگذارید (دکمه … را در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید)، خوانش ها را حذف کنید، و موارد دیگر.

برنامه Withings Health Mate

مانیتور فشار خون قابل حمل: نتیجه گیری BPM Connect

و داده ها به صورت بی سیم با برنامه Withings Health Mate و Apple Health (در صورت فعال بودن) به اشتراک گذاشته و ذخیره می شوند.

ماه می، ماه آموزش فشار خون است و 17 می روز جهانی فشار خون برای افزایش آگاهی و کمک به تشخیص، پیشگیری و کنترل وضعیت سلامتی است. در این ماه ما قابل حمل ترین مانیتور فشار خون را که از نظر پزشکی توسط FDA تایید شده است، امتحان کردیم Withings BPM Connect. برای مشاهده دقیق این مانیتور فشار خون با ادغام Apple Health و اینکه Withings در سال‌های اخیر چقدر پیشرفت کرده است، ادامه دهید.

همچنین، یک همراه عالی است Withings Body Cardio ترازو هوشمندی که خوانش ترکیب بدن از جمله چربی، ماهیچه، آب و حتی سن عروق را نشان می دهد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

Withings واقعا طراحی را میخکوب کرد اتصال BPM. به جای استفاده از کاف پوسته سخت، طرح پارچه ای آن را به یک فشار سنج بسیار قابل حمل تبدیل می کند. به اندازه یک قوطی نوشابه است و یک باتری قابل شارژ داخلی دارد.