مانیتور کامل مک بوک همراه؟

DualUp در جهت مخالف فوق عریض حرکت می کند و صفحه نمایش را بزرگتر می کند – اما این به این معنی نیست که *بدون* بازی روی صفحه معنا پیدا کند. بازی‌های یکپارچهسازی با سیستمعامل که برای تلویزیون‌های باکسر سال گذشته ساخته شده‌اند، بدون نوارهای سیاه عظیمی که در اکثر مانیتورهای مدرن می‌بینید، به خوبی بازی می‌کنند. این یک تجربه عالی است که با این واقعیت که می توانید مانیتور را به طرفین بچرخانید تا تجربه بازی کمی گسترده تر داشته باشید، آسان تر می شود. اگر به بازی های شبیه سازی و یکپارچهسازی با سیستمعامل علاقه دارید، DualUp با آنها کار بسیار خوبی انجام می دهد.

شبیه سازی بازی یکپارچهسازی با سیستمعامل ماریو DualUp

اما این DualUp به طور انحصاری برای Mac طراحی نشده است، بنابراین شما همچنین دارای دو ورودی HDMI و ورودی DisplayPort، علاوه بر پورت USB upstream، جک هدفون و ورودی صدا هستید. و LG شامل یک کابل USB-B، یک کابل USB-C و یک کابل HDMI در جعبه است.

ورودی های DualUp ال جی  USB-C، DisplayPort، دو پورت HDMI، پورت USB Type B رایزر، دو.  پورت های پایین دست USB-A، جک هدفون و ورودی DC آن.

می توانید ال جی DualUp را با قیمت 690 دلار از آمازون خریداری کنید

ال‌جی DualUP جوانب مثبت و منفی خود را دارد، اما در بهترین عملکردش برتری دارد: بهره‌وری. DualUP یک ابزار بسیار مفید بوده است، چه نوشتن با مطالب مرجع زیاد، چه ویرایش ویدیوها، یا فقط در حین انجام چند وظیفه ای عمومی. اگر به دنبال یک مانیتور گیمینگ جدید هستید، البته، جای دیگری را جستجو کنید، اما اگر تنظیمات اداری شما تماماً در مورد بهره وری است، من نمی توانم به مانیتور دیگری فکر کنم که با آنچه LG DualUp می تواند ارائه دهد، مطابقت داشته باشد.

اگر بخواهید از DualUp در کنار صفحه نمایش داخلی مک بوک خود استفاده کنید و به طور منظم بین این دو جابجا شوید، این امر عمدتاً مورد استفاده قرار می گیرد. در حالی که مک بوک ها دارای نمایشگرهای براق داخلی هستند، ال جی DualUp صفحه نمایش مات دارد. هیچکدام “خوب” یا “بد” نیستند، اما متفاوت هستند، و داشتن یک صفحه مات درست در کنار یک صفحه نمایش براق می تواند این دو را بسته به شرایط نوری اتاق متفاوت نشان دهد. این برای من یک معامله شکن نیست، اما قطعاً ارزش آن را دارد که قبل از انتخاب یکی از آنها آگاه باشید.

LG DualUp مات در کنار صفحه نمایش براق MacBook Air M2
نکاتی در مورد نمایشگر LG DualUp (راست) و MacBook Air M2 (سمت چپ)

گرفتن 9to5Mac

اگر به رزولوشن بالای دستگاه‌های اپل، به‌ویژه مواردی مانند نمایشگر استودیویی 5k آن‌ها عادت کرده‌اید، کاهش درجه به صفحه‌نمایش زیر 4k ممکن است به نظر یک کاهش بزرگ به نظر برسد. بسته به درخواست شما، ممکن است این مورد باشد. صفحه‌نمایش استودیو با وضوح بسیار بالا، رنگ‌های خوب و یکپارچه‌سازی سیستم عامل macOS، مزایای خود را دارد. همچنین قیمت آن حدود 1000 دلار بیشتر از DualUp است، دارای نسبت ابعاد استاندارد است و چنین پایه ارگونومیک و همه کاره ای را شامل نمی شود. اگر واقعاً رزولوشن بالاتری می‌خواهید، می‌توانید آن را با نمایشگر استودیو دریافت کنید، اما اگر می‌خواهید به نوعی بهره‌وری را به حداکثر برسانید، DualUp راهی برای رفتن است. همچنین وقتی در فاصله استانداردی از مانیتورم نشسته بودم، هرگز با تراکم پیکسل کمتر DualUp مشکلی نداشتم.

مات در مقابل براق

دستگاه‌های پایه M1 و M2 نسبت به MacBook Airs قبلی، کارایی و قدرت زیادی را ارائه می‌دهند. اما یک محدودیت آنها را از تبدیل شدن به ماشین های بهره وری واقعی باز می دارد و آن ناتوانی در اتصال به چندین نمایشگر خارجی است. (راه‌حل‌هایی وجود دارد، اما آنها محدودیت‌های خاص خود را دارند.) محدود بودن به یک نمایشگر خارجی (بدون چند راه حل محدود) بر اکثر افراد تأثیر نمی‌گذارد، اما برای کاربران قدرتمندی که به چند صفحه‌نمایش علاقه دارند، مطمئناً این می‌تواند وارد مسیر. با تراشه های سطح پایه، شما به صفحه نمایش مانیتور لپ تاپ خود و یک صفحه نمایش خارجی منفرد محدود می شوید. بنابراین چیزی مانند DualUp که دارای وضوح و اندازه دو مانیتور 21.5 اینچی 1440p است که روی هم قرار گرفته اند، می تواند گزینه های بهره وری بیشتری را ارائه دهد.

بهره وری ال جی DualUp

پایه همچنین شامل مسیریابی پایینی برای همه کابل ها است و ممکن است بیش از یک کابل داشته باشید، زیرا چندین گزینه اتصال مختلف وجود دارد.

قابلیت اتصال

DualUp هنگام کار بر روی ویدیوهای عمودی کوتاه نیز عالی است. استفاده از قاب 9×16 در مانیتور 16×9 همیشه محدود بوده است، اما فضای عمودی اضافی برای تنظیم مجدد پنجره ها با DualUp آن را بسیار بهتر می کند. با رایانه های شخصی پیشرفته یا مک بوک/مک استودیو، می توانید با قرار دادن چندین مانیتور به راه حل مشابهی دست یابید، اما DualUp این کار را به شیوه ای زیباتر انجام می دهد – و مانیتورهای متعدد گزینه ای برای MacBook Air نیستند.

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی

توانایی آن در اساساً به عنوان دو صفحه نمایش جداگانه عمل می کند – با رزولوشن بالای 2560×1440 پیکسل که یک ورودی نمایشگر را نشان می دهد و 2560x1440p پایین نمایشگر دیگری را نشان می دهد – حتی می تواند برای پخش کننده هایی که چندین دستگاه را نظارت می کنند مفید باشد.

محدودیت بهره وری M2

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

بازی به هیچ وجه تمرکز این مانیتور نیست، اما مردم می خواهند بپرسند، بنابراین من باید به آنها پاسخ دهم. برای اکثر بازی ها، DualUp منطقی نیست. نسبت تصویر فوق‌العاده می‌تواند منوها و آیتم‌های روی صفحه را در مکان‌های عجیب و غریب قرار دهد و دید محیطی ارائه‌شده توسط مانیتورهای فوق عریض واقعاً به دلایلی محبوبیت آنها را افزایش داده است. اما متکی به همان رزولوشن – 1440p – است که اکثر مانیتورهای فوق عریض از آن استفاده می کنند. این یک رزولوشن میان رده خوب است که در نرخ فریم بالا نسبت به 4k راحت تر تغذیه می شود، اما واضح تر از 1080P است.

مطابق با این هدف بهره وری، DualUp به جای تمرکز بر روی نرخ تازه سازی بالا یا فشار دادن وضوح به حداکثر، صفحه نمایش بزرگ و دقت رنگ خوبی را ارائه می دهد. در تصاویر محصولات ال‌جی، آنها بر روی کارهای خلاقانه مانند ویرایش ویدیو در پریمیر تمرکز دارند. استفاده از آن برای همین مورد استفاده فوق العاده بوده است. البته، می‌توانید یک پنجره منبع بزرگ در بالا همراه با ویدیوی خود داشته باشید، با فضای عمودی زیادی برای خط زمانی، پانل‌های جلوه‌ها، پروژه، درجه‌بندی رنگ و غیره. من عاشق کار با چنین پیش نمایش عظیمی بدون نیاز به مانیتور اختصاصی دیگر هستم.

ال‌جی پایه‌ای را که با DualUp عرضه می‌شود، «ارگو استند» می‌نامد و مطمئناً شایسته این نام است. پایه به میز شما متصل می شود، سپس بازو به شما امکان می دهد مانیتور را هر طور که می خواهید قرار دهید. تنظیم ارتفاع، توانایی حرکت مانیتور به جلو و عقب، چرخاندن و چرخاندن را ارائه می دهد. می توانید از آن برای قرار دادن مانیتور خود در جهت استاندارد کمی عمودی خود استفاده کنید یا برای نمای افقی کمی آن را به طرفین بچرخانید. این پایه برای یک پایه همراه واقعاً استثنایی است، حتی تطبیق پذیری بیشتری نسبت به پایه 1000 دلاری پرو نمایشگر Pro Display XDR (و بیش از 300 دلار کمتر، حتی با در نظر گرفتن مانیتور واقعی) ارائه می دهد.

من در مورد ال‌جی DualUp حرف‌های زیادی برای گفتن دارم، اما قبل از اینکه به جزئیات بپردازم، در اینجا خلاصه‌ای سریع از مشخصات ارائه می‌شود:

مشخصات LG DualUp

  • رزولوشن: 2560×2880 پیکسل
  • نرخ به روز رسانی: 60 هرتز
  • ارتفاع: 27.5 اینچ
  • روشنایی: 300 معمولی
  • HDR10، DCI-P3 98 درصد رنگ
  • ورودی ها: USB-C، 2xHDMI، DisplayPort
  • هاب USB: ورودی USB-C یا USB-B در بالادست، 2 برابر USB-A پایین دست

در DualUp بازی کنید؟

برای مکینتاش، تنها اتصال مورد نیاز کابل USB-C (شامل) خواهد بود. مانیتور می تواند انرژی کافی برای روشن نگه داشتن MacBook شما را تامین کند و با دو پورت USB-A پایین دست، می توانید صفحه کلید و ماوس خود (یا سایر لوازم جانبی) را برای یک راه حل یک مرحله ای به مانیتور متصل نگه دارید.

مانیتور DualUp ال‌جی… منحصر به فرد است. با نسبت تصویر تقریباً مربعی و کمی عمودی خود، قطعاً برجسته است. با این حال، به نوعی، من واقعاً این چیز را دوست دارم. این یک صفحه نمایش HDR با رزولوشن 2560×2880 است که در اصل دو صفحه نمایش 1440p روی هم قرار گرفته اند. تلاش برای تماشای فیلم یا بازی کردن در این نمایشگر می تواند کمی عجیب باشد، اما این یک پادشاه بهره وری است، به خصوص برای دستگاهی مانند M2 MacBook Air که به یک نمایشگر خارجی محدود می شود.

ویدئو: آیا LG DualUp همراه ایده آل برای M2 است؟

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


یک نقطه ضعف احتمالی در مقایسه با نمایشگر استودیو اپل یا حتی ال‌جی Ultrafine 5k، اتکا به کنترل‌های فیزیکی صفحه نمایش به جای کنترل‌های نرم‌افزار MacOS است – اگرچه برخی ممکن است این را ترجیح دهند. خوشبختانه، کنترل جوی استیک در پایین صفحه، جابه‌جایی بین تنظیمات، تغییر ورودی‌ها، تنظیم رنگ یا انجام هر کار دیگری که ممکن است در منو نیاز داشته باشید را بسیار آسان می‌کند.

ناخوشایند

تراکم پیکسلی پایین

اندازه تقریباً به اندازه‌ای است که من معقول می‌دانم – بسیار بزرگ‌تر و خواندن برخی از موارد در بالای صفحه ممکن است دشوار باشد. همانطور که می‌دانید، صفحه‌نمایش 27.5 اینچی با نسبت تصویر منحصربه‌فرد آن اندازه معقولی است.

استفاده اصلی من از DualUp کار ویدیویی بوده است، اما چه در فتوشاپ کار کنید، چه در حال ویرایش فایل‌های خام در لایت روم، نوشتن در افتر افکت یا حتی کار با صفحات گسترده گسترده و تعداد زیادی پنجره، ممکن است استفاده واقعی را پیدا کنید. مکمل صفحه نمایش املاک من مطمئن هستم که موارد استفاده بیشتری برای نسبت تصویر عجیب 16×18 وجود دارد، بنابراین اگر موردی دارید، در نظرات به اشتراک بگذارید.

ارگونومی