مایکروسافت برنامه های آفیس را برای مک با پشتیبانی از Apple Silicon، حساب های iCloud در Outlook و موارد دیگر به روز می کند.

مایکروسافت می‌گوید که کاربران باید هنگام استفاده از برنامه‌های آفیس در M1 Mac متوجه پیشرفت‌های عمده در عملکرد شوند. برنامه‌های آفیس جهانی هستند، به این معنی که آنها همچنین با آخرین به‌روزرسانی‌ها و ویژگی‌ها در مک‌های اینتل کار می‌کنند.

مایکروسافت انواع مختلفی را ساخته است اطلاعیه های اصلی برای کاربران Office 365 در مک. با به‌روزرسانی‌هایی که امروز منتشر می‌شوند، Outlook، Word، Excel، PowerPoint و OneNote برای Mac اکنون برای Apple Silicon بهینه شده‌اند. برنامه ها نیز با در نظر گرفتن macOS Big Sur و موارد دیگر دوباره طراحی شده اند.

می توانید در مایکروسافت اطلاعات بیشتری کسب کنید پست کامل وبلاگ اینجا

ما با خوشحالی اعلام می کنیم که از امروز نسخه های جدید بسیاری از نسخه های خود را منتشر می کنیم مایکروسافت 365 برای برنامه‌های مکی که به صورت بومی روی مک‌های دارای M1 اجرا می‌شوند. این بدان معناست که برنامه‌های اصلی آفیس ما – Outlook، Word، Excel، PowerPoint و OneNote – سریع‌تر اجرا می‌شوند و از پیشرفت‌های عملکردی در مک‌های جدید بهره‌مند می‌شوند و شما را در جدیدترین MacBook Air 13 اینچی کارآمدتر می‌کنند. مک بوک پرو و ​​مک مینی.

مایکروسافت همچنین امروز تغییر قابل توجهی در Outlook برای Mac ایجاد می کند و برای اولین بار از حساب های iCloud پشتیبانی می کند. این بدان معنی است که اکنون می توانید حساب اپل iCloud خود را به Outlook اضافه کنید و آن را با سایر حساب های خود نگه دارید. مایکروسافت می گوید که این ویژگی از امروز شروع به کار خواهد کرد:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

ما همچنان یاد می گیریم که مشتریان چگونه می خواهند از محصولات ما از طریق بازخورد مستمر استفاده کنند. بنابراین از هر یک از شما که تجربیات خود را با ما به اشتراک گذاشتید سپاسگزاریم. امروز خوشحالیم که اعلام کنیم پشتیبانی از حساب iCloud در Outlook جدید برای مک. این به شما امکان می‌دهد ایمیل‌های کاری و شخصی، مخاطبین و تقویم‌های خود را در یک برنامه سازماندهی کنید تا راحت‌تر به آنچه مهم است متصل بمانید. ما در هفته‌های آینده با استفاده از Outlook جدید برای مک شروع به انتشار آن خواهیم کرد.

[ad_2]

Source link

بخش اپل سیلیکون 9to5mac فارسی سایر تغییرات برنامه های آفیس در مک:

  • Outlook جدید برای مک دوباره طراحی شده است تا با ظاهر جدید macOS Big Sur مطابقت داشته باشد
  • به‌روزرسانی تجربه Office Start برای Word، Excel، PowerPoint و OneNote برای Mac که دارای سیستم طراحی Fluent UI است.
  • کادر جستجوی جدید Tell Me که “به شما امکان دسترسی سریع به ابزارهای آفیس مورد نیاز یا اقداماتی را که می خواهید انجام دهید تنها با تایپ آنچه در Word، Excel، PowerPoint یا OneNote برای Mac به دنبال آن هستید، می دهد.”
  • یک نوار ابزار دیکته جدید با دستورات صوتی برای ایجاد محتوا با صدای شما به Word و Outlook برای Mac می‌آید
  • Outlook جدید برای Mac از تقویم های مشترک برای مشتریان Office Insider Channel Mac Beta “اوایل سال آینده” پشتیبانی می کند.
  • بازطراحی تجربه نظر دادن در Word برای Mac