مایکروسافت یک برنامه فوق العاده برای آیفون برای رقابت با گوگل در نظر گرفته است

اطلاعات گزارش می دهد که مایکروسافت قبلاً برای این معامله پیشنهاد داده است اما همچنان توسط گوگل شکست خورده است. در این گزارش آمده است: «مذاکرات عموماً مستقیماً بین نادلا و مدیران اصلی اپل پشت درهای بسته انجام می‌شد. این امر باعث می‌شود «بسیاری از مدیران ارشد مایکروسافت در مورد این فرآیند در تاریکی قرار بگیرند».

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


در ادامه این گزارش آمده است که مشخص نیست “آیا مایکروسافت در نهایت چنین اپلیکیشنی را راه اندازی خواهد کرد یا نه”، اما این چیزی است که در داخل مورد توجه قرار گرفته است. تلاش‌های مایکروسافت برای ادغام بهتر با محصولات تلفن همراه توسط مدیر عامل شرکت ساتیا نادلا انجام می‌شود، که به‌ویژه بر روی “فرو کردن موتور جستجوی بینگ برای کار بهتر با سایر محصولات موبایل مایکروسافت” تمرکز دارد.

با این حال، معامله بین گوگل و اپل موضوع تعداد فزاینده ای از بررسی های ضد تراست است. گزارش امروز حدس می‌زند که معامله بین مایکروسافت و اپل ممکن است توجه نظارتی را جلب نکند “زیرا سهم بینگ از بازار جستجوی وب در مقایسه با گوگل ناچیز است.”

در پلتفرم‌های اپل، بینگ مایکروسافت به دلیل معامله چند میلیارد دلاری بین اپل و گوگل در وضعیت نامناسبی قرار دارد. به لطف این توافق، اپل موتور جستجوی گوگل را به موتور جستجوی پیش فرض در تمامی پلتفرم های خود تبدیل می کند.

با این حال، در حال حاضر، هیچ نشانه ای وجود ندارد که مایکروسافت قصد دارد به طور جدی توافقی با اپل برای تبدیل Bing به موتور جستجوی پیش فرض آیفون دنبال کند. در عوض، تلاش‌های این شرکت بر بهبود ادغام بینگ با سرویس‌های موجود مایکروسافت و فکر کردن در مورد «برنامه فوق‌العاده» بالقوه متمرکز است.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

مایکروسافت می‌خواهد تلاش‌های خود را برای تلفن همراه با یک “فوق العاده برنامه” جدید برای آیفون افزایش دهد که تعدادی از ویژگی‌های مختلف را در یک برنامه ترکیب می‌کند. با توجه اطلاعاتمایکروسافت امیدوار است که چنین برنامه ای به آن کمک کند تا به جستجوی موبایلی که در حال حاضر تحت سلطه اپل و گوگل است، نفوذ کند.

مایکروسافت اخیراً در نظر گرفته است که یک «فوق‌برنامه» ایجاد کند که می‌تواند خرید، پیام‌رسانی، جستجوی وب، فیدهای خبری و سایر خدمات را در یک برنامه تلفن هوشمند ترکیب کند، که در اقدامی جاه‌طلبانه خواهد بود. طبق گفته‌های این غول نرم‌افزاری، به گسترش بیشتر در خدمات مصرف‌کننده می‌پردازد. افرادی که اطلاعات مستقیمی از مذاکرات دارند. مدیران مایکروسافت می‌خواستند این اپلیکیشن تجارت تبلیغاتی چند میلیارد دلاری و جستجوی بینگ را تقویت کند و همچنین کاربران بیشتری را به پیام‌رسانی Teams و سایر خدمات تلفن همراه جذب کند.

این به اصطلاح “برنامه فوق العاده” مواردی مانند خرید، پیام رسانی، جستجوی وب، فیدهای خبری و موارد دیگر را در یک برنامه واحد برای iPhone و Android ترکیب می کند. این گزارش با اشاره به برنامه فوق‌العاده محبوب WeChat توضیح می‌دهد که این «یک استراتژی موبایلی را تقلید می‌کند که برای Tencent کارساز بود». WeChat به طور مشابه مواردی مانند پیام‌رسانی، خرید، اخبار و بازی‌ها را در یک برنامه واحد ترکیب می‌کند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید: