متاسفانه، سال گذشته سال هوآوی نبود 9to5mac Farsi

سونی برای بزرگترین فرزند ۲۰۱۹ خود، نمایشگری به اندازه ۶٫۵ اینچ در نظر گرفته است. سونی در این گوشی هوشمند از همان زبان طراحی به کار گرفته شده در تنها پرچمدار خانواده X خود، گوشی محبوب اکسپریا XZ بهره گرفته است که به Loop Design معروف است. امروز نخستین تصاویر و جزییات از ویژگیها و خصوصیات این گوشی در دسترس قرار گرفت. بیشتر این مشکلات را میتوان مشابه با مشکلات کلی ارزهای دیجیتال و فضای بلاک چین در نظر گرفت. این محصول از فناوری شارژ سریع نسل دوم کمپانی مدیاتک با نام Pump Express Plus بهره میبرد و فناوری منحصر به فرد شارژ Qnovo سونی که باعث بهبود عملکرد چرخه های شارژ و عدم آسیب به باتری در دراز مدت میشود و به نوعی باتری هوشمند خوانده میشود همچون سایر اعضای خانواده X در این محصول نیز وجود دارد. نظراتی که دقیقاً راهحلهای پرسروصدا و دیوانهواری را به سخره گرفتهاند که برای یک مشکل ارائه میشود. هر فناوری نوینی که وارد زندگی ما میشود، میتواند به بهبود زندگی کمک کند اما در بعضی شرایط میتواند تهدیدی برای سلامت جسمی و روانی ما باشد. به طور کلی با بررسی نمایشگر های گوشی های جدید سونی، در سال ۲۰۱۹ به این نتیجه می رسیم که تکنولوژی های مرتبط با نمایشگر گوشی های هوشمند این روزها ارتقا پیدا کرده اند و اگر سونی تمایل داشت قطعا می توانست بهترین فیچر ها را برای گوشی های خود ارائه کند اما به ظاهر قصد داشته از رقبا عقب بماند.

اگر هم جزو کسانی هستید که زود به زود گوشی موبایل خود را عوض میکنند، باید به دنبال گوشی موبایلی باشید که با نیازهای فعلی شما مطابقت داشته باشد. در ابتدا تصور شد که از حروف اختصاری تی.تی.کی استفاده شود ولی چنین نامی ممکن بود با نام شرکت راهآهن توکیو که با نام تی.تی.کی شناخته شده بود، آشفتگی ذهنی ایجاد کند. اگرچه مدل دقیق تراشه اعلام نشده است، ولی احتمالا سازندگان از اسنپدراگون 630 استفاده کرده باشند. معمولا، جدیدترین گوشی گلکسی نوت، بسیار مشابه جدیدترین گوشی گلکسی است ولی یک قلم الکترونیک که به S pen معروف است، همراه خودش دارد.

بهرهبرداری از فناوری که در آن فناوری در تولید یا بهبود محصولات و خدمات جدید استفاده می شود و در نهایت منجر به افزایش خلق ثروت و رقابتپذیری مبتنی بر فناوری برای سازمان خواهد شد. درحالی که اکثر قطبهای مثبت سیلیکونی بیش از ۲۰ درصد از یونهای لیتیوم خود را در چرخه نخست شارژ از دست میدهند، این قطب مثبت جدید تنها ۱ درصد از یونها را از دست داد. تراشهای که یک پردازنده چهار هستهای Cortex-A73 و یک پردازنده چهار هستهای Cortex-A53 را در خود قرار داده است. خط تولید بعدی گوشی huawei که تقریباً میتوان گفت که در اواخر هر سال به بازار میآید نیز سری Mateاین شرکت است که به طور عمده از امکانات نوآورانه در آن مورد استفاده قرار میگیرد و در کل عملکرد بسیار خوبی داشته و جز گوشیهای مدعی بازار محسوب میشود.میتوان تفاوت گوشیهای پرچمدار هوآوی Mate و هوآوی P را به این صورت بیان کرد که تمرکز هواوی در ساخت سری Mate بیشتر بر نمایشگر و پردازنده بوده و سعی میکنند که به نسبت سایر گوشیهای موبایل از جدیدترین پردازنده استفاده کند. با توجه به این اطلاعات باید گفت که سونی برای این گوشی جدید خود پردازنده متفاوت و بسیار قدرتمندتری را برگزیده است.

بسیار خب، این وسیله شاید تکنولوژی پیشرفتهای نباشد اما یک گام اساسی برای سایت 9to5mac ما بودهاست. سادهترین شکل فناوری توسعه ابزارهای اساسی زندگی و استفاده از آنهاست. تأثیر فناوری و ابزارهای آن بر زندگی مردم، سبب گشته صنعت و بازار کار نیز با این پدیده درآمیزند. در واقع، دوربین پوکو اف 3 در حد کاملاً متوسطی قرار دارد و نباید انتظار زیادی از آن داشته و با پرچمدارهای روز دنیا مقایسه کنید. با توجه به این که برای نمایشگر اکسپریا ۱۰ نیز رزولوشن متوسطی گزارش شده بود، انتظار می رفت که سونی برای گوشی پلاس ۲۰۱۹ خود، روی کیفیت نمایشگر بیشتر کار می کرد. به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، با وجود اینکه هنوز بیش از ۹ ماه تا زمان معرفی گوشی Xperia 1 V باقی ماده است شایعاتی در مورد آن اعلام شده است. رزولوشن این نمایشگر به میزان ۱۰۸۰ در ۲۵۲۰ پیکسل گزارش شده که رقم متوسطی است. در سالهای گذشته گوشیهای سری Ace سونی به صورت اختصاصی در کشور ژاپن عرضه شدند. به نظر میرسد سونی قصد دارد همچنان با گوشیهای اکسپریا Ace خود به این نیاز بازار پاسخ دهد. این گوشی که یکی از برترین گوشی های سونی 2022 است، دارای یک صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED با رزولوشن 1080 × 2520 و رفرش ریت 120 هرتزی است که قطعا کارکرد روانی خواهد داشت.

البته این پردازنده جادوگر نیست و نمیتواند پرفورمنس عمومی گوشی را به صورت صد درصد افزایش دهد، اما به لطف رم 3 گیگابایتی سیستم عامل اندروید به نرمی و خوبی اجرا میشود. بدون حاشیه بودن صفحه نمایش این محصول در دو طرف، حس بسیار خاصی به کاربر میدهد و باعث میشود این حس به کاربر القا شود که در حال تماشای تصویری بدون مرز میباشد. پیشسفارشها نیز از ۲۸ اکتبر با عرضه گستردهتر در دسامبر آغاز میشود. درواقع شما میتوانید با استفاده از اپلیکیشنی که در تلفن هوشمندتان دانلود میکنید کنترل لوازم اطراف خود را داشته باشید. پس اگر میخواهید با گوشی های پرچمدار سونی 2022 اشنا شوید ،قیمت گوشیهای جدید Sony را بدانید و مشخصات پرفروش ترین گوشی سونی را بخوانید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در این مقاله گوشی های جدید سونی را به شما معرفی میکنیم. گوشیهای فشرده و جمعجوری که ساختاری شبیه به گوشیهای پرطرفدار آیفون SE دارند. تصاویر ثبت شده توسط Xperia 1 IV رنگهایی خنثی دارند؛ در حالی که آیفون و گلکسی اس 22 تصاویر پر رنگ و اشباع شده میگیرند. شیائومی میکس فولد 2 چه شباهتها و تفاوتهایی با گلکسی زد فولد 4، اوپو فایند N و هواوی میت ایکس اس 2 دارد؟

از آنجایی که در شماره مدل این گوشی از حرف “H” استفاده شده، میتوان گفت اسمارت فون پیش رو در سال 2018 معرفی میشود. گوشی سونی اکسپریا ۱۰ پلاس یکی از نمونه های سه تایی از اسمارت فون های سونی است که برای سال ۲۰۱۹ معرفی شده است. پس از آنکه ایبوکا و موریتا موفق به گسترش بازار محصولات خود به ایالات متحده شدند، خیلی زود تحقیقاتی برای پیداکردن نامی که بتواند مشخصه و معرف محصولاتشان باشد و بتواند مشتریان را به سوی این کمپانی جلب کند، انجام دادند. بنا بر اطلاعاتی که از شیوه وبسایت بنچمارکگیری GFXBench منتشر شده، گوشی جدید سونی با شماره مدل H4133 به صفحه نمایشی 5.2 اینچی با وضوح 1080×1920 تجهیز و همراه با پردازنده هشت هستهای 2.2 گیگاهرتزی و پردازشگر گرافیکی آدرنو 508 روانه بازار خواهد شد.

اما با این حال اندازه آن برای بسیار از افراد مناسبتر محسوب میشود، در عین اینکه سایز آن 6.1 اینچ بوده و آنچنان کوچک محسوب نمیشود. در عین حال لازم است که برای اطلاع کاربران، کمی به ویژگی های گوشی سونی اکسپریا ۱۰ پلاس بپردازم. و یا میتوان به اسکنر اثر انگشت فوق العاده سریع و کارآمد گوشی اشاره کرد که در کناره بدنه تعبیه شده و کاملاً دم دست میباشد. اکسپریا XA1 که نسل جدید و ادامه دهنده راه گوشی خوش قواره و بسیار جذاب XA میباشد نیز در این مراسم به جهانیان معرفی شد. روایت آنان را جدی می­گیرند؛ اما از خاکستری چنین هولناک، مفاهیم فردگرایی، تکثر، مدارا، تساهل و عملگرایی بیرون میکشند؛ مگر نه اینکه کانت پیامبر روشنگری مدرنیته از خاکستر شکاکیت ویرانگر هیوم علیه تجربه­گرایی توانست منطق جدید تفکر انسان محور را بیرون بکشد؛ در اینجا در قرن اطلاعات نیز ما شاهد چنین تلاشی با مقتضیات خود هستیم. از میان دیگر قابلیتهای سخت افزاری گوشی اکسپریا Ace 3 میتوان به تراشه اسنپدراگون 888 5G، شش گیگابایت حافظه رم، 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی و باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت اشاره کرد. 64 مگاپیکسلی، یک باتری غول پیکر، 8 یا 12 گیگابایت رم و 128 تا 512 گیگابایت حافظه داخلی به همراه یک نمایشگر بزرگ OLED با نرخ رفرش 120 هرتزی برخوردار است، با قیمتی زیر 1000 دلار عرضه میشود.

کمی به سمت پایین اسکرول کرده و از بین گزینههای موجود Backup&reset را انتخاب کنید. اندازه نمایشگر یک گوشی میتواند در انتخاب آن تأثیرگذار باشد. دیپفیک استفادههای فراوانی دارد، این فناوری میتواند در زمینه تولید محتوا یک تحول به وجود بیاورد، به عنوان مثال افراد از راه دور و بدون حضور در شرایط خاص میتوانند ویدیو ضبط و محتوا تولید کنند. از این رو می بایست در هنگام تهیه و خرید این محصول را می بایست مانند یخچال دوقلو از مراکز معتبر و مرکزی شرکت بوش این نوع از محصولات را تهیه و خریداری کرد تا محصولی بسیار مناسب و اصلی و دارای گارانتی نصیب خریداران شود زیرا شما می توانید به راحتی این نوع از محصول بسیار با کیفیت را به همراه ضمانت بیست و چهار ماهه که دارای قابلیت بسیار فراوانی نظیر موجود و ظرفیت بسیار بالای 14 نفره و مصرف انرژی بسیار پایین و وزن بسیار مناسب به همراه انواع دکمه های لمسی را تهیه و خریداری کنید. در کنار اندروید نوقا، سونی انواع و اقسام برنامه های اختصاصی خود را برای این گوشی هوشمند نیز در دسترس کاربران قرار داده است، تا کاربران این گوشی هوشمند کمبودی از لحاظ نرم افزاری احساس نکنند.

اما سختافزار این گوشی قدرت کمتری دارد و مشخصات مختلف آن با Mate قابل قیاس نیست. استفاده بیش از اندازه از موبایل ها، باعث شده تا برندهای مختلف روز به روز مدل های جدیدتر با امکانات ویژه تری را تولید و به بازار ارائه کنند. در بخش فیلمبرداری نیز، سونی بالاترین کیفیت موجود در دسترس را کیفیت 1080p یا Full HD با نرخ 30 فریم بر ثانیه را برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته است. مشخصات گوشی سونی H4133 از شیوه “GFXBench” و اسناد موجود در وبسایت سونی لو رفت. به هرحال در یک مدل جامع مبتنی بر فرایند، اتخاذ شیوه ای منطقی و معقول برای انتخاب یک رویکرد مشخص اکتساب و آگاهی از جزئیات فرایندهای مرتبط در راستـــای پیاده سازی رویکرد مورد نظر بسیار ضروری است. اما آیا هر چیزی که نیازی را برآورده ساخت، یعنی طبیعی (به معنای درست و منطقی) و پذیرفتنی است؟ در ابتدا گوشی موبایل چیزی جز یک ابزار ارتباطی برای تماس صوتی نبود.

مشخصات دوربین این گوشی روی کاغذ بسیار خوب بنظر میرسد، اما متاسفانه در عمل چیز دیگری را نشان میدهد. گفته میشود این دوربین وضوح 13 مگاپیکسلی را در اختیار دارد. سنسور 8 مگاپیکسلی به کار گرفته شده در قسمت جلوی دستگاه دارای سایز 1/4 اینچ میباشد و به لطف گشادی دیافراگم f2.0 و لنز عریض 23 میلی متری، میتواند تصاویر سلفی بسیار با کیفیتی را حتی در نور کم از شما شکار کند. این سنسور غول پیکر عملکرد بسیار خارق العاده ای از خود به نمایش گذاشته است و تا به امروز نقدهای مثبت بسیار زیادی را از آن خود کرده است.

هرکدام از این سیستم عامل ها مزایا و معایب خاص خودشان را دارند که در ادامه به تمامی این موارد خواهیم پرداخت. Xperia 1 که یکی از بهترین گوشی های هوشمند سونی در سال ۲۰۱۹ بود، به دوربین سهگانه قدرتمند، تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ و صفحه نمایش 4K مجهز شده و کارایی و عملکرد بالایی را در اختیار کاربران میدهد. Y9A یکی از برترین مدل گوشی های هواوی است که دارای صفحه نمایش 6.63 اینچ از نوع LCD است که می تواند بهترین کیفیت تصویر را برای کاربران ایجاد کند. تکنولوژی بکار گرفته شده در ساخت و طراحی نمایشگر از نوع IPS LCD می باشد. این گوشی هوشمند مجهز به صفحه نمایشی 5.0 اینچی از نوع IPS LCD میباشد و از 16 میلیون رنگ پشتیبانی به عمل می آورد. صفحه نمایش این گوشی 5.2 اینچی میباشد و همانند اکثر پرچمداران هواوی از نوع IPS با رزولوشن فول اچ دی است. با وجود تمام ویژگی هایی که عنوان شد باز هم در نهایت، آنچه که تعیین کننده نوع موبایل شما است، هزینه ای می باشد که می خواهید برای آن صرف کنید. به نظر میرسد سونی H4133 با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی که 20 گیگابایت آن قابل استفاده خواهد بود، به دست مشتریان میرسد.

شما هم میتوانید نظرات و تجارب خود را درباره گوشیهای سونی با ما به اشتراک بگذارید. در این مطلب با بهترین گوشی های Sony که وارد بازارهای جهانی شدهاند آشنا خواهیم شد. شیائومی چگونه میتواند گوشیهایش را با این قیمتهای پایین وارد بازار کند و سود هم ببرد؟ به نظر میرسد سونی قصد دارد در سال 2022 سومین نسخه از این گوشیهای هوشمند خود را با عنوان Xperia Ace III معرفی و عرضه کند. سونی از هیچکدام از این دو در Xperia 1 III استفاده نکرد، اگرچه IMX650 در هواوی P30 و P30 Pro آزمایش شده بود. اگرچه گوشی آیفون SE 2022 که چند روز پیش از سوی اپل معرفی شد ظاهری کلاسیک و قدیمی دارد اما به نظر میرسد بتواند در بازارهای جهانی بسیار موفق عمل کند و با استقبال مناسبی از سوی کاربران همراه شود؛ چرا که در حال حاضر هنوز بسیاری از کاربران به گوشیهای فشرده و جمع و جور علاقه بیشتری دارند. همچنین سونی برای این گوشی هوشمند از سیستم مدیریت هوشمند خود نیز بهره گرفته است تا کاربران بتوانند هوشمندتر از همیشه گوشی اکسپریای خود را مدیریت کنند. برای درک تکنولوژی، باید مزایا و معایب آن را نیز در نظر گرفت. این شرکت در سال ۲۰۱۲ در فهرست فورچون جهانی ۵۰۰ در رتبه ۸۷ از بزرگترین شرکتهای جهان قرار گرفت.

البته مدتی از عرضه این گوشی گذشته است و هرچند که این گوشی از گوشی های جدید سونی محسوب نمیشود، اما از بهترین گوشی های سونی است. پیشبینی میشود که شرکت ذکر شده Xperia 5 IV و جانشین Xperia PRO-I سال گذشته را در آینده معرفی خواهد کرد. در داخل اسنپدراگون 695 جایگزین 690 مدل سال گذشته شده است. همچنین دارای چیپست اسنپدراگون 865 و ساختاری مناسب است و با توجه به سایز کوچکتر آن،نگه داری آن در دست راحتتر بوده و خوش دست تر است. نمایشگر فول اچدی بزرگ با حداقل لبه، دوربینهای دوگانه در جلو و پشت گوشی و همچنین ضخامت باریک بیشتر از یک گوشی مقرون بهصرفه بهنظر میرسد. ضمنا موبایل کمک برای تمام تعمیراتش قیمت مشخص و مقرون به صرفهای تعیین میکند که مشتری به راحتی قادر به بررسی آن خواهد بود. این سنسور غول پیکر سایزی برابر با 1/2.3 اینچ دارد و قابلیت های منحصر به فردی چون گشادی دیافراگم f2.0، لنز 24 میلی متری عریض، سیستم تشخیص فاز پیشرفته، تشخیص چهره و لبخند، تصاویر پاناروما، تصاویر HDR و فلش LED بهره میبرد. برخلاف نمونه قبلی این محصول، اکسپریا XA1 از یک سنسور غول پیکر و بسیار قدرتمند بهره میبرد، که در گوشی های بزرگی چون اعضای خانواده Z5، گوشی های اکسپریا X، اکسپریا X Performance، اکسپریا X Compact و گوشی اکسپریا XZ تا به امروز به کار گرفته شده است.

پس یکی از بهترین گزینهها برای کسانی که بیش از هر چیز به عکاسی با گوشی خود علاقه دارند، اسمارتفون های جدید سونی است. بر همین اساس کسبوکارهای مختلف برای بقا و به دست آوردن سود به ناچار میبایست با تغییرات روز همگام شده و سیستمهای مدیریتی خود را با جدیدترین تکنولوژیها سازگار کنند. صفحه نمایش این گوشی با پشتیبانی از حالت چند لمسی تا 4 انگشت را پشتیبانی میکند و سونی برای روکش محافظ صفحه نمایش این گوشی، شیشه ای با فناوری 9H به کار گرفته است که در برابر خط و خش مقاوم بوده و در برابر ضربان و آسیب های احتمالی نیز عملکرد مطلوبی از خود به نمایش میگذارد. سونی برای اکسپریا XA1 از یک باتری 2300 میلی آمپر/ساعتی همچون نسل قبل بهره گرفته است که با توجه به صفحه نمایش خوب این محصول و قطعات به کار گرفته شده در آن، بسیار مناسب به نظر میرسد و تا 2 روز با یک بار شارژ کامل کاربران را همراهی خواهد کرد.

باتری ۵۰۰۰ میلیآمپر ساعتی با شارژ سریع ۳۳ وات هم قطعا به مذاق گستره وسیعی از کاربران خواهد نشست. شما می توانید تنها با چند کلیک ساده کالای مورد نیاز خود را از مبیت خریداری کنید ؛ تیم مجرب پشتیبانی این فروشگاه بزرگ نیز در تمامی مراحل خرید، حتی پس از تحویل کالا نیز شما را همراهی خواهد کرد. •• تیم وو (Tim Wu)، نویسندهٔ جابجایی مهم (The Master Switch)، استاد دانشکده حقوق دانشگاه کلمبیا است. همین موضوع به تنهایی یک چرخه مالی ۲ تریلیون دلاری بابت حقوق های پرداختی به کارمندان را صرفا در ایالات متحده مختل خواهد کرد. فعالیتهای این شرکت، عمدتاً بر ارائه خدمات رسانه ای، سرگرمی، بازیهای رایانهای، لوازم الکترونیکی خانگی و خدمات مالی متمرکز میباشد. در مجموع، یک گوشی هواوی که مربوط به سری lite باشد برای افرادی مناسب است که از نظر مالی توان پرداخت هزینه نسخههای اصلی و Pro را ندارند.