متاورس، دنیای بین تکنولوژی و واقعیت/ زندگی در محیط مجازی چه زمانی فرا می رسد؟ 9to5mac Farsi

اینترنتی که این روزها به آن دسترسی داریم سرعت بسیار بالایی دارد. در حالی که برای جنبش فوتوریسم تکنولوژی با سرعت و صنعت همراه بود که آنان را از گذشته عبور میداد، هگزاناکیس ایده”شهر کهکشانی” را که کاملاً تکنولوژی محور بود، به عنوان یک راه حل برای برونرفت از مشکلاتی نظیر کمبود فضا، ترافیک، آلودگی هوا و کمبود منابع غذایی برای انسان نیمه دوم قرن بیستم میدید. اگر قصد خرید یک گوشی با کیفیت با قیمتی منصفانه در این شرایط اقتصادی را دارید، حتما به لیست گوشیهای نوکیا در فروشگاه اینترتی لیپک نگاه کنید. این روزها گوشی های هوشمند در بازار ایران با قیمتی بسیار بالاتر از سال های گذشته عرضه می شوند. به عنوان مثال، کاربر می تواند با استفاده از دستکش های مجازی، واقعیت مجازی را با دستان خود احساس کند، جسم را حرکت دهد یا حتی ویالون بزند. مردم به طور مداوم و هرچه بیشتر فکر میکنند و احساس میکنند که امنیت آنها کمتر است، زیرا بیشتر اختیار و آزادی خود را از دست میدهند. تصور کنید بتوانید وارد یک داستان نزدیک به واقعیت شوید، می توانید به اتفاقات آنجا متصل شوید و آنها را کاملا احساس کنید!

رابط کاربری این دوچرخه از صفحه لامپهای LED تشکیل شده است؛ این صفحه وضعیت کلی و سرعت دوچرخه را به کاربر نشان میدهد. کیفیت عکس گوشیهای جدید هواوی یکی از دلایل عمدهای است که کاربران را بهسمت خرید گوشیهای هواوی بهخصوص بالاردهها سوق میدهد. کاربران در مقابل زمانی که برای استفاده از اینترنت صرف میکنند، میتوانند به کسب درآمد بپردازند. در نظر گرفتن درآمد برای کاربران یکی دیگر از ویژگیهای وب ۳ است. بسیاری از کاربران ادعا کرده اند که این روش در رفع داغ شدن گوشی موثر بوده است. آثار مربوط به تکنولوژی عمدتا به تشریح و توضیح موضوعاتی چون روش ها و فرآیندهای به کار رفته در تولید کالاها و خدمات مبتنی بر فناوری، تأثیر تکنولوژی بر زندگی کنونی و آینده ی نوع بشر و سایر رویدادهای مربوط به این حوزه می پردازند. نکته جالب تر نیز اینکه WattUp می تواند گجت هایی که از استانداردش پشتیبانی نموده و تا شعاع ۴.۵ متری قرار دارند را به راحتی شارژ نموده و همانند Qi، به یک فاصله ۴ سانتی محدود نیستند.

ما در این مطلب قصد داریم نگاهی گذرا داشته باشیم به 11 مورد از تکنولوژی های جدید برنامه نویسی که کارشناسان ادعا دارند احتمالا در آینده ای نزدیک این تکنولوژی ها رویکردهای فعلی فناوری اطلاعات را مختل می کند و شرایط جدیدی را برای توسعه اپلیکیشن های مختلف سایت 9to5mac فراهم می کند. خاموش یا روشن شدن ناگهانی می تواند از جمله علائم انتقال دهنده باشد. از جمله دستاوردهای فراوان این فناوری کاربرد آن در تولید، انتقال، مصرف و ذخیرهسازی انرژی با کارایی بالاست که تحول شگرف را در این زمینه ایجاد میکند. بیشتر فیلسوفان این عرصه نظیر فیلسوفان هلندی همچون ورماس و کروس یا فیلسوفان آمریکایی نظیر فینبرگ و آیده چرخشی در این حوزه ایجاد کردهاند که تمرکز آن بر یک نگاه منتقدانه و نظریه پردازانه نسبت به تکنولوژی است و لزوماً آن را تأیید یا رد نمیکنند، بلکه قائل به تحلیل و شناخت مسئله به منظور استفاده صحیح از آن هستند. دوربین اصلی در این گوشی 13 مگاپیکسل است و یک لنز 2 مگاپیکسلی کمکی هم در کنار آن قرار گرفته است. در این صورت هنگامی که انسان اطلاعاتی را از طریق اینترنت به ماشینها منتقل میکند، آنها مقصود انسان را درک کرده و بنا به موقعیتی که در آن قرار دارند، تفسیر میکنند.

دکتر امین کرمی، اعلام کرده اند که این دستگاه را بر روی انسان می توان آزمایش کرد. روزگاری قبل اطلاعات خود را برروی نخستین CD و DVD می ریختیم و فایل ها را جابجا می کردیم اما از عمر این تکنولوژی چیزی باقی نمانده است چرا که کاربران ترجیح میدهند محتوای مورد نیاز خود را به صورت آنلاین خریداری و دانلود نمایند. به این ترتیب کاریرها میتوانستند به شکل آنلاین و همزمان با هم در شبکه فعالیت داشته باشند. این یک شبکه ذخیره سازی غیرمتمرکز است که به عنوان یک جایگزین امن برای ذخیره سازی ابری متمرکز و یک روش غیرفعال برای کسب درآمد عمل میکند. درواقع تا آنجا که به کشاورزی ارتباط می یابد ، واژه بیوتکنولوژی ، روش جدیدی برای پرداختن به تکنیک کشت وکار است. از دیگر محصولات شرکت هواوی می توان به مودم های بی سیم و با سیم، ماژول ها، set top box و محصولات ویدئویی است.

این نوع فعالیت قبلاً به صورت موقت انجام می شد و یا نزدیک ارائهدهندگان خدمات نگه داشته می شد، اما اکنون به یک برنامه حاکمیتی نیاز دارد. برای رفع مشکل ، برنامه ای را که احتمال می دهید باعث ایجاد این علامت شده است حذف یا حذف نصب کنید. هدف اصلی از ایجاد اینترنت نسل سوم یا وب ۳.۰ غیر متمرکز کردن اینترنت است. این مصرف مداوم شامل اتصال به اینترنت نسل چهارم گوشی میشود که چالش سنگینی برای سنجش عمر مفید باتری به شمار میرود. بهترین محصول عرضه شده در زمینه واقعیت افزوده شامل هدست the Valve Index است که از قابلیت رزولوشن بالا، سیستم صوتی سه بعدی فوق العاده و قابلیتهای منحصر به فرد دیگر بهره میبرد. امروزه دیگر تقریبا همه افراد از تلفن همراه استفاده می کنند؛ تلفن های همراه و برنامه های آن، امکان چت تصویری و صوتی رایگان و نامحدود را در هر نقطه مقدور می سازد. این وسایل تصویر ها یا ویدئوها را از طریق هدست و سیستم صوتی نمایش می دهند و سعی می کنند محیطی کاملا واقعی را برای کاربر ایجاد کنند. در ایجاد تحولات میان روابط انسانی، بدون شک سه تغییر تکنولوژیک که اغلب تحت عنوان “انقلاب” در میان متخصصان فناوری شهرت دارد، اثربخش خواهد بود.

در واقع، فناوری در آیندهای نه چندان دور، حاکمیت روابط میان انسانها را از آن خود خواهد کرد و نیازهای عاطفی و عقلانی آنها را به روشهای هوشمند تأمین خواهد کرد. اما روزگاری نه چندان دور با صدای بوق اینترنت دایال آپ به شبکه جهانی دسترسی پیدا می کردیم، صدایی که دیگر سالهاست از خاطر رفته است. همانطور که وقتی به مندی رایسدیویس گفته شد که لُرد استرِ سیاستمدار انکار کرده که با شما رابطه داشته است، او جواب داد: «معلوم است که این را میگوید، مگر نه؟ Gen 1، حداکثر ۱۶ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR5 و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیرهسازی از نوع UFS 3.1 مجهز خواهد شد. بررسی قیمت گوشی های هواوی نشان می دهد که قیمت در سری های پی و میت به حداکثر خود میرسد زیرا از بهروزترین فناوریها در این دو سری از گوشی های هواوی استفاده شده است. می توانند به راحتی با یکدیگر و با هوش مصنوعی ترکیب شوند و در نتیجه این موضوع نیز تکنولوژی های جدید برنامه نویسی روز به روز پیشرفت خواهند کرد.

در سال ۱۹۹۷، هوآوی نخستین قرارداد بینالمللی خود را در زمینه ارائه محصولات شبکه خط ثابت با شرکت هنگکنگی Hutchison Whampoa امضاء کرد. دیگر شبکه های اجتماعی سریعترین وسایل ارتباط جمعی هستند. هایدگر این موضوع را مطرح میکند که تکنولوژی همان یک شیوه خاص ارتباط با چیزهاست. معمولا حدودا یک سال طول میکشه تا قیمت گوشی های گران قیمت سامسونگ پایین بیاد . تنها در طول ۲۳۰ سال گذشته (۱۷۸۴ تا امروز) جهان چهار مرحله از انقلاب صنعتی را پشت سر گذاشته است. به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی گلکسی زد فلیپ چهار از نظر طراحی مانند نسل قبل، یک گوشی تاشدنی عمودی است که دارای لولایی باریکتر، لبههای صافتر، شیشه چند رنگ در پنل پشت و قاب فلزی است. به گزارش ایمنا، وب ۳ به طور خلاصه نسل بعدی اینترنت و یک تغییر اساسی به سمت اینترنت دموکراتیک و غیرمتمرکز است.

در روزهایی که اکثر کمپانی های سازنده تلفن همراه به انتقال سنسور اثر انگشت به زیر صفحه نمایش روی آورده اند، هواوی در اقدامی جالب سنسور اثر انگشت و دکمه پاور این گوشی را ادغام نموده و همین امر حس بسیار مطلوب و جدیدی را به کاربر منتقل میکند و باید به این نکته نیز اشاره داشت که این سنسور اثر انگشت دقت و سرعت بسیار بالایی را به همراه دارد، به شکلی که بلافاصله پس از لمس نمودن آن و بدون هیچ وقفه ای به وظیفه خود عمل مینماید. فایلهای بزرگ به قطعات مختلف تقسیم میشوند و این قطعات از طریق وب منتقل میشوند و در رایانه گیرنده ادغام میشوند. این پروتکل چندین ابزار مورد نیاز برای توسعه برنامههای وب ۳ توسعه داده است. مورد دیگر باتریهای غیرقابل تعویض است.پس باید گوشی را انتخاب کنید که باتریاش دوام بالایی داشته باشد.

قابلیت بررسی نظرات کاربران در ایسل وجود دارد و میتواند انتخاب شما را کمی راحتتر کند. راهنمای ما به برخی از ویژگیهایی که میتوانید در یک گوشی هواوی انتظار داشته باشید اشاره میکند، و گوشیهایی که در اینجا بررسی شدهاند، بهترین مدل ها از میان تمامی محصولات هوآوی است. طبیعی است با توجه به تمام این موارد، در زمان خرید گوشی هوشمند با سوالات زیادی مواجه شویم و به راهنمای جامع خرید گوشی موبایل نیاز پیدا کنیم. گوشی هواوی Mate 50 Pro دارای قابلیت فیلمبرداری با کیفیت ۴K با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه و ۶۰ فریم در ثانیه است.

گوشی هواوی سری وای، در طبقه گوشی های میانرده قرار دارد که انواع زیادی از مدلهای میانرده اقتصادی در آن یافت میشود، در واقع با توقف خط تولید گوشی های اسند و استقلال یافتن گوشی آنر، شرکت هواوی سری Y را برای ماندن و رقابت در بازار گوشی های میان رده عرضه کرد. با این وجود عصر حاضر را می توان اوج گرایش به تکنولوژی های روز عنوان کرد، دلیل این مدعا هم خیلی دشوار نیست، هر روز خود ما با افرادی سر و کار داریم که تلفن های همراه خود را مشتقانه به کار می گیرند و برخی هم روز به روز از انواع جدید تر آن بهره می جویند. کسانی که از پرطرفدار ترین کاربران کامپیوتر هستند را انسان هایی برای کسب اطلاعات بیشتر به جای علم و به طور مشخص حکمت و دانایی می داند که برای اطلاعات ارزش بیشتری قائل هستند و مفهوم حکمت و دانایی را در این عصر به یقین از بین رفته می داند.

با این حال هنوز هم خانوادهها ترجیح می دهند حتی با بودجهای متوسط و یا اندک سامسونگ خریداری کنند. با وجود این که در ابتدا سری Honor و Ascend به صورت همزمان به بازار عرضه می شدند، ولی هواوی تصمیم گرفت که محصولات هانر را به صورت مستقل در سال ۲۰۲۰ تولید نماید. گوشیهای Galaxy Note 20 از نظر مشخصات، بسیار شبیه به گوشیهای Galaxy S20 هستند ولی بعضی از مشخصات آنها نسبت به سری گلکسی اس ۲۰، بهبود یافته است. شناختهشدهترین دیدگاه بدبینانه نسبت به تکنولوژی متعلق به فیلسوف قرن بیستمی ژاک ایلول است. همچنین ادعا میکند که برای ذخیره اطلاعات حساستر مانند اطلاعات و سوابق شرکت خصوصی به اندازه کافی ایمن است.

گوشی جدید وانپلاس در رنگهای مشکی و سبز در دسترس قرار میگیرد. بسیاری از پروژههای بلاک چینی مشهوری که امروزه مشغول فعالیت هستند، جز زیرمجموعههای این تکنولوژی قرار دارند. امروزه دیگر خطوط تلفن همراه هم اینترنت دارند و دسترسی هرچه راحتتر شده است. بروس هارل از اینکه ریاست این کمیته به وی محول شده، ابراز خرسندی کرده و مدعی شده است تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا به پیادهسازی ایدههایی بپردازد که به هوشمندسازی هرچه بیشتر شهرهای سراسر کشور کمک خواهد کرد. با وجود اینکه نسل جدید زدفلیپ هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است، اما شایعات و گزارشهای منتشر شده نشان میدهد که این محصول به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد شد. همچنین بیگ دیتاها (Big Data) و الگوریتم یادگیری ماشینی هم به لطف این نسل از وب به وجود آمده است. متاورس هنوز یک واقعیت ملموس نیست، در حالی که چشمانداز آن یک دنیای سه بعدی است که در آن زمان زیادی را صرف معاشرت، کار، سرگرمی، یادگیری و غیره خواهیم کرد. مارک زاکربرگ (Mark Zuckerberg) به عنوان رأس هرم دستاورهای فیسبوک، این تغییر نام را به پروژه متاورس نسبت میدهد. اگر متاورس اجرا شود، میتواند این امکان را بدهد تا تولید لباسهای واقعی را به حداقل برسانیم و بر روی فرآیندهای کاملا پایدار و مد آهسته تمرکز کنیم.

هریک از این روندهای زندگی، شیوه ارتباطات میان انسانها را با یکدیگر تحت تأثیر قرار داده و در واقع، به پیوند میان آنان منجر شده است. در عصر جدید، همهروزه پیشرفتهای زیادی در زمینه رباتیک، زیستفناوری، هوش مصنوعی، محاسبات کوانتومی، سیستمهای فیزیکی-سایبری و فناوری نانو در حال اتفاق است که همه این رویدادها، انقلابی بزرگ در شیوههای زندگی ما به وجود خواهد آورد و به تبع، روابط میان ما و عزیزانمان را نیز تحت تأثیر قرار خواهد داد. بدون شک، اینترنت و تکنولوژی که بر دنیای کنونی حاکم است، روابط انسانی را تحت تأثیر قرار میدهد که البته، روابط رمانتیک نیز از اثرات آن مستثنی نخواهد بود. حتی اگر، انسانها به ظاهر مایل باشند روابط تکنولوژیک میان خود و عزیزان را رد کنند، اما شواهد به درستی اثبات میکند که بخش اعظم ارتباط میان دو یا چند نفر، مبتنی بر فناوری روز دنیا شکل میگیرد و به شیوههای هوشمند انجام میشود. بدون شک، این شیوههای زندگی تغییراتی نیز در تمدن بشری به وجود خواهد آورد که برابر با تحولات رخداده در زمانهای قدیم خواهد بود. تکنولوژی وارث سامسونگ با دریافت عفو ریاست جمهوری، میتواند به کار خود ادامه دهد لی جائه-یونگ، دو سال قبل به دلیل رشوه دادن به 2.5 سال زندان محکوم شده بود و اکنون عفو ریاست جمهوری دریافت کرده است.

نوک این عصا به منظور شناسایی موانع سطح زمین مورد استفاده قرار میگیرد و موانع مرتفع یا موانعی که به طور مستقیم به زمین متصل نیستند نیز توسط پالسهای حسگر فراصوت تعبیه شده در عصای هوشمند شناسایی میشود. بر اساس آمار، از هر ۶۰ هزار تولد یک مورد دوقلوی به هم چسبیده وجود دارد که از این میان تنها ۵ درصد از ناحیه سر به یکدیگر متصل هستند. صفحه نمایش ۶۵ اینچی این تلویزیون فقط در عرض چند ثانیه به یک رول تبدیل میشود. تجهیزاتی که برای محافظت از موبایل هستند، مانند محافظ صفحه نمایش و یا قاب محافظت کننده از موبایل. یکی از تصاویر منتشر شده در فهرست آمازون رنگ مشکی یا خاکستری تیره این محصول را نشان میدهد، در حالی که قاب S Pen جدید به نظر ترکیبی از خاکستری و سبز است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، امروزه تکنولوژی بخشهای مختلف زندگی انسان را تحت تاثیر قرار میدهد و برای اینکه صنایع و شرکتهای متفاوت بتوانند قدرتمندانه به پیشرفتهای خود ادامه دهند، لازم است با تکنولوژیهای روز دنیا همراه شوند؛ این فناوریها از زمان پیدایش خود تا کنون پیشرفتهای زیادی داشته و هر روز فناوریهای جدید به فهرست آنها اضافه میشود. سومین کانفینگ با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیرهسازی داخلی با برچسب قیمت ۶۳۰ دلار در دسترس کاربران قرار میگیرد. همچنین بخشی برای مشاهده محبوبترین مقایسههای گوشی انجام شده توسط کاربران تدارک دیده شده است. گوشی جدید وانپلاس دارای باتری ۴۸۰۰ میلیآمپر ساعتی است. انرژی مورد نیاز آن نیز از طریق یک باتری ۳۷۰۰ میلیآمپر ساعتی تأمین میشود که نسبت به باتری ۳۳۰۰ میلیآمپر ساعتی فلیپ سه افزایش پیدا کرده است و از فناوری شارژ سریع ۲۵ وات پشتیبانی میکند. موبایل به عنوان یک ابزار برنامهریزی با برنامههای تقویم متنوع، یادآوری قرارهای مهم، الویتبندی کارها و اشتراک برنامه با دوستان و همکاران استفاده میشود. 4 ابزار واقعیت مجازی چیست؟ 7 ابزار تکنولوژی واقعیت افزوده چیست؟ حوزه واقعیت افزوده در سال ۹۸ بسیار پررنگ بود، زیرا دستاوردهای نرم افزاری و سخت افزاری چشمگیری از طرف شرکتهای فعال در این زمینه معرفی شد.