مجسمه عمومی “Mirage” سال آینده به مرکز بازدیدکنندگان Apple Park می آید

تور جهانی مجسمه سازی Paterson در باغ زیتون سوان تپه در ورودی شمالی مرکز بازدیدکنندگان اپل پارک برگزار می شود. این بیشه به موازات خیابان N Tantau امتداد دارد و به پارکینگ مرکز بازدیدکنندگان با مسیرهای پیاده‌روی در دسترس عموم متصل می‌شود. ساخت و ساز در سال 2022 به پایان می رسد.

پيگيري كردن در توییتر برای اخبار روزانه از فروشگاه اپل.



[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

مرکز بازدیدکنندگان Apple Park مکان مناسبی برای پیاده روی عکس است و به زودی بازدیدکنندگان محیط کاملا جدیدی را برای عکس گرفتن و تجربه خواهند یافت. اپل به هنرمند Katie Paterson و استودیو Zeller & Moye دستور داد تا یک مجسمه عمومی دائمی برای مرکز بازدیدکنندگان با عنوان ایجاد کنند. سراب.

کیتی پترسون یک هنرمند اسکاتلندی است که پروژه هایش به دنبال گسترش افق های زمانی ما هستند. آثار پاترسون در سراسر جهان به نمایش گذاشته شده است و اغلب از فناوری پیچیده برای ایجاد ارتباطات انسانی استفاده می کند. زلر و مویشریک پروژه، یک استودیوی معماری جهانی است که پروژه هایی از مبلمان گرفته تا ساختمان های فرهنگی بزرگ را طراحی کرده است. هدف روش کار این استودیو این است که مردم را با محیط طبیعی خود با کاوش در رابطه بین ساخته شده و طبیعی پیوند دهد. Paterson و Zeller & Moye پس از یک جستجوی هدفمند جهانی هنرمند انجام شده توسط انتخاب شدند مشاوره Artsource.

 مجسمه Apple Park Mirage
سراب در باغ زیتون مجاور مرکز بازدیدکنندگان اپل پارک نصب خواهد شد.
هدف از اینستالیشن القای شگفتی و هیبت، ایجاد پیوندهای معنادار با طبیعت در مکانی گردهمایی است که هنر، معماری، علم و طبیعت را در هم می آمیزد. با ارجاع به نام مجسمه، اشکال شیشه‌ای مانند سراب بیابانی با پرپیچ و خم شدن در میان درختان با منظره ترکیب می‌شوند. از بازدیدکنندگانی که با آثار هنری در تعامل هستند دعوت می‌شود تا هنگام حرکت در بیابان‌های جهان از شرق به غرب، سرعت خود را کاهش دهند و با وسعت و باارزش سیاره ما هماهنگ شوند.

مجسمه میراژ اپل پارک
 مجسمه Apple Park Mirage
 مجسمه Apple Park Mirage
عکس ها: کیتی پترسون و زلر و موی

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

علاوه بر اینستالیشن هنری آینده، مرکز بازدیدکنندگان اپل پارک دارای یک تراس روی پشت بام با چشم‌اندازی از Apple Park و یک کافه، که هر دو پس از بسته شدن بهداشت عمومی در سال 2020 بازگشایی شدند. در صورت موجود بودن، فروشگاه Apple Park Visitor Center گزینه یادگیری عکاسی آیفون از Apple Creative Pro در برخی از بهترین‌ها را ارائه می‌کند. امروز در جلسات اپل در هر فروشگاه اپل در سراسر جهان موجود است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


به طور کامل از شیشه ریخته گری خالص ساخته شده است، سراب یک تجربه جهانی برای کوپرتینو به ارمغان خواهد آورد. شن و ماسه جمع آوری شده از بیابان های سراسر جهان به بیش از 400 استوانه ذوب می شود و به شکل موجی به تقلید از تپه های بیابانی چیده می شود. به گفته پاتسون، سراب حاوی شن و ماسه بیابان های نیمه گرمسیری، ساحلی، بارانی، داخلی، کوهستانی، آتشفشانی و بیابان های فسیل شده خواهد بود.