محافظ صفحه نمایش شیشه ای TechMatte برای آیفون 13 اکنون با 10 درصد تخفیف

سری آیفون 13 دارای آنچه اپل می گوید بادوام ترین صفحه نمایش آن با آخرین پوشش سپر سرامیکی آن است. با این حال، این بدان معنا نیست که آنها نشکن هستند. چه می شود اگر به جای هزینه بیش از 40 دلار برای یک محافظ صفحه، چه می شود اگر بتوانید یک محافظ صفحه نمایش شیشه ای درجه یک با کسری از قیمت تهیه کنید؟

آیا می خواهید از صفحه نمایش آیفون 13 جدید خود بدون پرداخت هزینه محافظت کنید؟ amFilm توسط TechMatte محافظ صفحه نمایش شیشه ای OneTouch برای آیفون های جدید حفاظت با کیفیت بالا را با قیمت مقرون به صرفه ارائه می دهد. این محافظ های صفحه شیشه ای که در بسته های 2 عددی موجود است، نصب آسانی دارند، پوشش ضد اثر انگشت، محافظت کامل در برابر افتادگی و خراش، کار با قاب و بدون قاب و موارد دیگر را ارائه می دهند. برای مشاهده دقیق تر به زیر مراجعه کنید و اکنون برای مدت محدودی از 10٪ تخفیف برخوردار شوید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


amFilm محافظ صفحه نمایش شیشه ای OneTouch برای آیفون 13 امکانات:

  • پوشش اولئوفوبیک برای جلوگیری از اثر انگشت
  • شیشه بسیار شفاف با وضوح بالا شفافیت 99.9٪ را ارائه می دهد
  • ضخامت 0.33 میلی متر برای محافظت کامل در برابر خط و خش، اما آنقدر نازک که به سختی متوجه آن می شوید
  • سختی 9H
  • کلیه لوازم جانبی نصب گنجانده شده است
amFilm OneTouch Glass Screen Protectors for iPhone 13 - همه چیز در جعبه موجود است

همراه با 2 محافظ صفحه شیشه ای و سینی های تراز خودکار داخلی، دستمال مرطوب و خشک، پارچه های میکروفیبر و برچسب های ضد گرد و غبار را برای اطمینان از نصب بی نقص دریافت می کنید.

ما همچنین یک آیفون 13 پرو را با آن آزمایش کردیم amFilm One Touch و بدون کیس، با اپل و همچنین کیس های شخص ثالث، عالی کار می کند.

بسته های 2 تاچ TechMatte amFilm OneTouch در دسترس هستند آیفون 13 پرو مکس، آیفون 13 پرو، آیفون 13و آیفون 13 مینی، همه با همان قیمت 11.99 دلار. و برای 10% تخفیف حتما بر روی کوپن فوری کلیک کنید در فهرست آمازون amFilm.

amFilm OneTouch Glass Screen Protectors for iPhone 13 - همه اندازه ها

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

محافظ‌های صفحه‌نمایش شیشه‌ای amFilm OneTouch دقیقاً همان را با بسته‌های 2 تایی با قیمت 11.99 دلار برای هر دو ارائه می‌کنند. iPhone 13 mini، iPhone 13/Pro یا iPhone 13 Pro Max. و محافظ های شیشه سکوریت با کیفیت بالا دارای نصب واقعی One Touch هستند که نمی توانید آن را خراب کنید. سینی های برنامه ارائه شده در هر بسته کاملاً متناسب با آیفون 13 طراحی شده اند، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را روی تلفن تنظیم کرده و انگشت خود را به پایین بکشید. محافظ صفحه نمایش روی گوشی کاملاً تراز خواهد شد.

در هنگام استفاده، متوجه شدیم که محافظ صفحه نمایش شیشه ای OneTouch از صفحه نمایش واقعی آیفون 13 قابل تشخیص نیست و به قدری نازک و شفاف است که عملاً در استفاده روزمره ناپدید می شود. با قیمت 11.99 دلار برای یک بسته 2 عددی، نمی توانید محافظ صفحه نمایش OneTouch را شکست دهید.

محافظ صفحه نمایش OneTouch برای آیفون 13 خود بخرید

ما این محافظ‌های صفحه‌نمایش را در اینجا در 9to5Mac آزمایش کردیم و متوجه شدیم که نصب آن بسیار راحت و بدون حباب‌های هوا و تناسب دقیق است. این برنامه یکی از ساده‌ترین و دقیق‌ترین برنامه‌هایی بود که تا به حال امتحان کرده‌ایم – این تعداد زیادی محافظ صفحه است. سینی برنامه OneTouch 100% حدس و گمان را از برنامه خارج می کند و هر بار نصب کامل را به شما تضمین می کند.

از آنجایی که اپل برای تعمیر صفحه نمایش آیفون 13 مینی به پرو مکس بین 229 تا 329 دلار شارژ می کند، سرمایه گذاری کوچک روی محافظ های شیشه ای amFilm OneTouch چیزی است که پشیمان نخواهید شد.

[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی