محصولات اپل در سال 2022 مورد انتظار هستند – کدام یک از آنها بیشتر هیجان زده هستید؟

این مورد بزرگ برای حرفه ای است! اپل با استفاده از مدل‌های MacBook Pro M1 Pro و M1 Max بسیار بالابرده است، ما عملاً انتظار داریم اپل تراشه‌های M1 Max را دو یا چهار برابر کند تا یک CPU 20 هسته‌ای و GPU 64 هسته‌ای یا 40 – 128- داشته باشد. CPU و GPU اصلی!

صفحه نمایش Mac مقرون به صرفه تر

مشخصات مشابه مدل‌های جدید مک‌بوک پرو، با CPU 10 هسته‌ای، GPU 32 هسته‌ای و حافظه یکپارچه 64 گیگابایتی.

آی مک 27 اینچی

لطفاً در نظرسنجی ما شرکت کنید و در نظرات درباره مورد انتظارترین محصولات اپل خود اطلاعات بیشتری به ما بدهید.

با پایان یافتن رویدادهای سپتامبر و اکتبر اپل، هنوز برخی از محصولات اعلام نشده اما مورد انتظار اپل در مقطعی از سال آینده باقی مانده است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


وقتی اپل نمایشگر 27 اینچی تاندربولت را بدون جایگزینی متوقف کرد، بسیاری ناامید شدند. Pro Display XDR یک هیولای باورنکردنی برای حرفه‌ای‌های سطح بالا است، اما حفره‌ای را برای مصرف‌کنندگان و حرفه‌ای‌هایی که به قابلیت‌های سطح فیلم XDR نیاز ندارند، ایجاد کرد. شایعات در اینجا ضعیف هستند، اما عجیب به نظر می رسد که اپل این همه پول روی میز بگذارد.

هدست AR/VR

خلاصه را برای جزئیات ببینید، اما در اینجا tl است. دکتر.

مک مینی

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اما ما همچنین انتظار داریم که یکی از دو پوشیدنی جدید اپل را در سال آینده ببینیم:

  • هدست AR/VR در سال 2022 (چند سال دیگر با عینک اپل)

رویداد سپتامبر باعث شد که این شرکت سری آیفون 13، اپل واچ سری 7، آیپد مینی و آیپد 9 را معرفی کند. رویداد Unleashed اکتبر، مک بوک پرو M1 14 و 16 اینچی، ایرپاد 3 و هوم پاد مینی جدید را اضافه کرد. رنگ ها

گزارش‌ها در اینجا نیز نسبتاً متفاوت بوده است، اما واضح است که نسل اول هدست اپل چیزی بزرگ و بزرگ خواهد بود و تمرکز اصلی آن به جای واقعیت افزوده، واقعیت مجازی خواهد بود. گزارش ها حاکی از آن است که حتی بر اساس استانداردهای اپل گران خواهد بود و برخی می گویند که بازار مورد نظر می تواند توسعه دهندگان محصول بعدی اپل عینک باشد نه مصرف کنندگان.

اپل آی‌مک 21.5 اینچی را با مدل 24 اینچی M1 جایگزین کرد و امیدوار بود که آی‌مک 27 اینچی نیز اندازه‌ای مشابه به 30 یا 32 اینچ افزایش دهد، اما آخرین شایعات نشان می‌دهند که اندازه آن در 27 اینچ باقی خواهد ماند. در این مورد تردیدهایی وجود دارد، زیرا…

iMacPro

ماه گذشته محصولات کلیدی را که انتظار داریم در مقطعی در سال آینده عرضه شوند جمع آوری کردیم. اکثر آنها مک های به روز شده هستند، با Apple Silicon:

  • مک مینی قدرتمندتر
  • آی مک 27 اینچی
  • iMacPro
  • مک پرو
  • صفحه نمایش خارجی مقرون به صرفه تر

عکس: فیلیپ یوان / Unsplash

ما منتظر iMac Pro 27 اینچی هستیم که همچنان با پردازنده‌های M1 Pro/M1 Max، با فناوری صفحه‌نمایش مینی ال‌ای‌دی مشابه مک‌بوک پروهای جدید و Pro Motion نیز همراه است. اما این فناوری در یک صفحه نمایش بزرگتر هزینه زیادی خواهد داشت، بنابراین ممکن است این تنها آی مک 27 اینچی باشد و مدل 24 اینچی آن به مصرف کنندگان معرفی شود.

مک پرو

اما این هنوز ما را در انتظار تعدادی از محصولات اعلام نشده باقی می گذارد…

[ad_2]

Source link

بخش اپل سیلیکون 9to5mac فارسی