محصولات خانه هوشمند Philips Hue در برخی کشورها گران تر می شوند

این خبر اولین بار توسط HueBlog.com در اوایل این هفته، که افزایش قیمت برای محصولات مختلف در محدوده Philips Hue را تشریح کرد. این شرکت از آن زمان در بیانیه ای این افزایش قیمت ها را تایید کرده است. 9to5Mac.

لوازم جانبی خانه هوشمند Philips Hue در برخی از کشورهای جهان گران تر می شود. این شرکت تأیید کرده است که منتخبی از محصولات فیلیپس Hue به دلیل نوسانات ارزی، از ماه فوریه شاهد افزایش قیمت متوسط ​​10 درصدی در خارج از ایالات متحده خواهد بود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. ذیل.


این یک استراتژی خوب از Philips Hue است، زیرا قیمت محبوب ترین لوازم جانبی خانه هوشمند خود را حفظ می کند. محصولات Philips Hue به دلیل گران‌تر بودن نسبت به رقبا مورد انتقاد قرار می‌گیرند، بنابراین برای این شرکت هوشمندانه است که قیمت‌ها را برای بسیاری از محصولات خود حفظ کند.

به عنوان مثال، Philips Hue می گوید که بیشتر محصولات Philips Hue در فضای باز شاهد افزایش قیمت آنها حدود 10٪ خواهند بود. چراغ های سقفی داخلی Philips Hue بزرگتر و چراغ های آویز نیز تحت تأثیر این افزایش قیمت قرار خواهند گرفت.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

به گفته سخنگوی Philips Hue، افزایش قیمت در ماه فوریه اعمال خواهد شد و محصولات تحت تأثیر میانگین افزایش قیمت حدود 10٪ خواهند بود. برای جلوگیری از افزایش قیمت تمام محصولات خود، Philips Hue تصمیم گرفته است به دسته‌های خاص محصولات افزایش قیمت‌های بالاتر از آنچه که ممکن است صرفاً بر اساس این نوسانات ارزی لازم باشد، اعطا کند.

افزایش قیمت بر خریداران در ایالات متحده تأثیری نخواهد داشت. در عوض، به دلیل کاهش ارزش یورو در برابر یوان چین و دلار آمریکا، این تغییرات بر محصولات Philips Hue فروخته شده در اروپا تأثیر خواهد گذاشت. در این کشورها، تغییرات قیمت برای تمام خرده‌فروشانی که محصولات فیلیپس Hue را می‌فروشند اعمال می‌شود.

HueBlog.com یک نمای کلی از این افزایش قیمت ها و همه محصولات تحت تاثیر دارد.