محفظه خارجی USB-C SSD DockCase اکنون 2.5 اینچی است.

[ad_1]

DockCase که بیشتر به خاطر هاب‌ها و محفظه‌های مک‌بوک داخلی خود شناخته می‌شود، با یک محفظه خارجی USB-C برای درایوهای SSD بازگشته است. آنها قبلا یک محفظه برای درایوهای M.2 منتشر کردند، اما دو محفظه اخیر آنها برای درایوهای بزرگتر 2.5 اینچی طراحی شده اند تا SSD یا حتی هارد دیسک های مکانیکی سنتی را در خود جای دهند.

مثل همیشه، می خواهم با سلب مسئولیت معمول Kickstarter شروع کنم. من قبلاً چند بار محصولات DockCase را پوشش داده‌ام و آنها یک شرکت معتبر با سابقه ارسال محصولات خود هستند، اما همچنان در حال عرضه محصول در Kickstarter هستند. به این ترتیب، حمل و نقل به طور قابل توجهی بیشتر از خرید هر یک از محصولات موجود آنها از آمازون طول می کشد.

با آن خارج از راه – خود محصول!

محفظه درایو 2.5 اینچی جدید در راستای سایر لوازم جانبی هوشمندی است که قبلاً عرضه کرده بودند. محفظه 2.5 اینچی DockCase به جای اینکه فقط محفظه ای باشد که دیسکی را در آن پرتاب می کنید و فراموش می کنید، یک صفحه نمایش کوچک و دکمه های خازنی را ارائه می دهد تا به شما امکان می دهد اطلاعات بیشتری در مورد دیسک خود دریافت کنید.

جعبه هوشمند

محفظه های SSD DockCase

گرایش هوشمند ابتدا با برخی از هاب‌های آن‌ها همراه شد و به شما این امکان را می‌دهد که ببینید کدام دستگاه‌ها به کدام پورت وصل شده‌اند. همراه با محفظه SSD، به شما امکان می دهد پارتیشن های درایو، دما و ولتاژ ورودی دقیق، وضعیت حفاظت از قطع برق و وضعیت SMART درایو خود را مشاهده کنید. این شامل ساعات روشن شدن درایو، چرخه‌های برق، عمر تخمینی باقی‌مانده، تعداد خاموش شدن‌های ناایمن و مقدار داده‌های نوشته شده/خوانده شده از دستگاه است. این اطلاعات SMART اغلب هنگام استفاده از درایوها در محفظه های خارجی از بین می رود و می تواند نشانگر خوبی از طول عمر درایوهای شما برای جلوگیری از از دست رفتن اطلاعات باشد.

به نظر من این پیاده‌سازی بهتر از کیس M.2 آن‌ها بود، زیرا به جای تلاش برای پیمایش اطلاعات تنها با یک دکمه کوچک، سه دکمه خازنی در جلو، حرکت در صفحه‌ها را آسان‌تر می‌کنند.

کارایی

از آنجایی که این محفظه ای برای درایوهای 2.5 اینچی SATA است، محفظه قادر نخواهد بود بالاترین سرعت ممکن را از برخی درایوهای USB-C SSD که به طور خاص برای این کار طراحی شده اند ارائه دهد. این به سرعت رابط SATA محدود می شود، اما همچنان می تواند با درایو مناسب بیش از 500 مگابایت بر ثانیه ارائه دهد.

داخل داک کیس 2.5" محفظه SSD هوشمند

اگر هدف اصلی شما دستیابی به بهترین عملکرد ممکن در یک درایو خارجی است، بهتر است به سراغ یک محفظه Thunderbolt و یک درایو NVMe بروید. اما اگر یک درایو 2.5 اینچی دارید که دیگر از آن استفاده نمی کنید، گرفتن یک محفظه راه بسیار خوبی برای کاهش عمر بیشتر از آن است. اتصال اصلی USB-C وجود دارد، که برای SSD ها تنها چیزی است که شما نیاز دارید، و یک پورت USB-C دوم وجود دارد که می تواند برای تامین انرژی بیشتر برای هارد دیسک های پر انرژی بیشتر استفاده شود.

یکی از ویژگی های اصلی محفظه محافظت در برابر قطع برق است. بسیار شبیه محفظه M.2 آنها، دارای یک خازن برای کمک به تامین انرژی درایو برای چند ثانیه پس از قطع برق است. این به درایو اجازه می دهد تا تمام داده ها را از حافظه پنهان خود پاک کند و با موفقیت آن را در فضای ذخیره سازی بنویسد تا از از دست رفتن یا خراب شدن داده ها جلوگیری کند.

DockCase 2.5 اینچی Smart Case

دو نسخه از جعبه هوشمند 2.5 اینچی آنها وجود دارد – جعبه هوشمند استاندارد و یک نسخه حرفه ای. کیس استاندارد می تواند درایوهایی با ضخامت 9.5 میلی متر را در خود جای دهد، در حالی که نسخه حرفه ای می تواند درایوهایی تا ضخامت 15 میلی متر را در خود جای دهد.

هر دو دارای همان طراحی فلزی و شیشه ای هستند که در محصولات قبلی DockCase دیده بودیم. همچنین قاب‌های سیلیکونی اختیاری برای این قاب وجود دارد تا کمی از افتادگی محافظت کند.

با قیمت اولیه با تخفیف Kickstarter حدود 70 دلار، فروش آن کمی سخت است. اگر تنها چیزی که نیاز دارید یک محفظه خارجی برای درایو خود است، می توانید جایگزین هایی مانند Sabrent یا SSK را با کمتر از 20 دلار انتخاب کنید. اگر به ویژگی‌های SMART و کیفیت ساخت محفظه DockCase علاقه‌مند هستید، کمتر از یک هفته در Kickstarter آن‌ها برای پشتیبانی از این محصول باقی مانده است – که تقریباً ده برابر امتیاز آن بوده است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی