محفظه SSD DockCase USB-C M.2: چگونه روی هم چیده می شود؟

[ad_1]

DockCase با آخرین محصول خود، یک محفظه SSD USB-C M.2 بازگشته است. این دستگاه دارای ویژگی‌های حفاظتی و نظارتی عالی از SSD در یک قاب فلزی و شیشه‌ای شیک با نمایشگر کوچک است تا شما را در مورد سلامت SSD خود به‌روز نگه دارد. اما آیا این ویژگی ها ارزش برچسب قیمت 99 دلاری (فقط 69 دلار در کیک استارتر) را دارند یا بهتر است به جای دیگری نگاه کنید؟

سال گذشته، نگاهی به هاب هوشمند DockCase انداختم. مانند عرضه این محصول، DockCase NVMe/SATA SSD Enclosure ابتدا در Kickstarter راه اندازی شد. در حالی که DockCase در راه اندازی محصولات خود قابل اعتماد بوده است، و این کمپین اخیر در حال حاضر به طور کامل تامین شده است (با جذب بیش از 100000 دلار از نزدیک به 1000 حامی)، هنوز هم یک Kickstarter است. انتظار می‌رود حمل و نقل از ماه آینده و پس از پایان کمپین چند روز دیگر آغاز شود. فقط حواستان باشد که خرید کیس دقیقاً شبیه خرید یکی از محصولات این شرکت نیست. محصولات نهایی در آمازون (اگرچه DockCase برخی را اجرا می کند انحصاری Kickstarter تخفیف ها).

محفظه SSD دارای یک کابل جداشدنی USB-C به USB-C با آداپتور USB-A داخلی مناسب است. از لحظه ای که آن را وصل می کنید، ویژگی برجسته صفحه نمایش بلندگو است. صفحه نمایش اطلاعات مختلفی را در مورد SSD و محفظه نمایش می دهد و تنها دکمه کناری امکان دسترسی به اطلاعات بیشتر را فراهم می کند. در بالای صفحه نمایش، کیس وضعیت حفاظت از قطع برق را نشان می دهد که یکی از ویژگی های کلیدی SSD است.

صفحه نمایش کوچکتر از صفحه نمایش DockCase، مطابق با قاب باریکتر است، و همچنین هنگامی که دستگاه خاموش است بیشتر قابل مشاهده است.

هاب DockCase (بالا) و محفظه SSD (پایین).

نصب SSD

محفظه SSD DockCase مانند بسیاری از محفظه های دیگر از طراحی بدون ابزار برخوردار نیست. در عوض، در پشت دستگاه، یک پیچ کوچک با سر فیلیپس وجود دارد که هیت سینک را محکم می کند. دستگاه به همراه یک پیچ گوشتی ارائه می شود.

پس از برداشتن قسمت پشتی، می توانید به داخل محفظه نگاه کنید. نصب SSD ساده است، با یک پیچ سر فیلیپس که آن را در جای خود نگه می دارد، اما من واقعا فکر می کنم طراحی بدون ابزار می توانست افزوده خوبی باشد. قبل از اینکه این اسپیکر را بگیرم از قیمت مشابهی استفاده می کردم کیس Sabrent Thunderbolt 3. از طراحی کاملاً بدون ابزار استفاده می کند و شامل چندین پد حرارتی با ضخامت های مختلف است که روی خودتان می چسبانید. محفظه DockCase SSD دارای پد حرارتی از قبل روی هیت سینک است.

اگرچه محفظه DockCase بدون ابزار نیست، اما این طراحی مزایای خاص خود را دارد، زیرا می توانید SSD هایی با طول های مختلف نصب کنید. این SSD از 2230، 2242، 2260 و 2280 پشتیبانی می کند در حالی که محفظه Sabrent تنها از SSD های 80 میلی متری 2280 M.2 پشتیبانی می کند.

DockCase به وضوح باعث می شود که قاب حتی زمانی که باز می شود خوب به نظر برسد. کنتراست بین PCB مشکی و پدهای تماس طلایی و حروف واقعا خیره کننده است. این به شدت با برد مدار آبی رنگ بهم ریخته اما کاربردی کیس Sabrent در تضاد است.

وسایل ایمنی

با استفاده از یک خازن، کیس می‌تواند SSD را پس از جدا کردن از پریز برای چند ثانیه دیگر روشن نگه دارد. در حالی که این به شما اجازه نمی دهد اطلاعات اضافی را از رایانه خود منتقل کنید، به SSD اجازه می دهد تا داده های ذخیره شده در حافظه پنهان خود را پاک کند. حفاظت از اتلاف برق همچنین کمک می‌کند تا اطمینان حاصل شود که جدول نگاشت SSD (در اصل فهرستی از محتویات که نشان می‌دهد داده‌ها در کجای SSD ذخیره می‌شوند) دست نخورده باقی می‌ماند.

خازن بزرگ در هر یک از محفظه های DockCase (محفظه در نسخه های حفاظت قطع برق پنج و ده ثانیه ای موجود است) می تواند به جلوگیری از مشکلات ناشی از قطع غیرمنتظره دستگاه کمک کند.

خازن در DockCase که حفاظت از قطع برق را فراهم می کند.

هنگامی که کیس باز است، خازن بزرگ بنفش که این محافظت از افت انرژی را ارائه می دهد در انتهای صفحه نمایش کامل است. این برچسب “SUPERCAP (EDLC)” است. سیم های این خازن قابل مشاهده هستند، اگرچه با یک فلاپ فلزی دیگر پوشیده شده اند، بنابراین هنگام نصب SSD نمی توانید به طور تصادفی سیم ها را لمس کنید.

کیس DockCase از نظر محافظت اضافی در برابر قطع برق کاملاً خاص است. من هرگز با سایر محفظه های SSD خارجی مشکلی نداشته ام، اما این آرامش بیشتر خوب است.

صفحه نمایش همچنین قادر است اطلاعات زیادی در مورد SSD نصب شده در یک نگاه به اشتراک بگذارد. همه چیز از اندازه، نوع، فضای ذخیره‌سازی باقی‌مانده و پارتیشن‌ها گرفته تا اطلاعات دقیق‌تر مانند سیستم‌افزار، زمان روشن شدن و داده‌های نوشته/خوانده شده. در حالی که استفاده از MacOS’ Disk Utility یا Windows Disk Management بیشتر این اطلاعات را در دسترس قرار می دهد، مطمئناً داشتن آن با کلیک یک دکمه خوب است.

کارایی

عملکرد یکی از مواردی است که متاسفانه محفظه USB-C DockCase از آن عقب مانده است. دو محدودیت اصلی آن اتصال USB-C 10 گیگابیت بر ثانیه و حداکثر ظرفیت 2 ترابایت آن است. محفظه از تراشه کنترلی RTL9210b استفاده می کند که یک تراشه Realtek USB به PCIe / USB به SATA است که در SSD دیگر M.2 محوطه هایی مانند ارزان با 20 دلار.

با بیشتر و بیشتر PCIe 4.0 SSD مانند کینگستون KC3000 با انتشار، که می‌تواند به سرعت 7000 مگابایت بر ثانیه برسد، اتصال سریع‌تر Thunderbolt آن را به گزینه‌ای بسیار متقاعدکننده‌تر برای کسانی که به دنبال استفاده حداکثری از SSD خود هستند تبدیل می‌کرد.

آیا محفظه USB-C M.2 DockCase ارزش آن را دارد؟

همه موارد در نظر گرفته شده، برای من، محفظه SSD DockCase USB-C M.2 قطعا ارزشش را دارد حتی با قیمت 99 دلار، و در حال حاضر در دسترس است Kickstarter فقط با 69 دلار. من گزینه‌های سرعت بالاتری در دسترس دارم که قطعاً در مواقعی از آنها استفاده خواهم کرد، اما محافظت از افت انرژی، کیفیت ساخت عالی، ویژگی‌های اضافی و زیبایی ظاهری شبیه اپل، کیس را مکمل کاملی برای تنظیمات من کرده است. همانطور که هاب DockCase به دستگاه اتصال اصلی من تبدیل شده است، من کاملاً پیش بینی می کنم که یک SSD در محفظه SSD DockCase دستگاه ذخیره سازی خارجی انتخابی من باقی بماند.

اگر محافظت از افت انرژی اضافی و طراحی شیک آنقدرها با شما صحبت نمی کند، می توانید یکی از این موارد را انتخاب کنید. گزینه های ارزان تر و به همان اندازه خرج کنید 20 دلار، یا می توانید با هزینه ای مشابه دستگاهی با توانمندی بیشتری تهیه کنید، اما آن ها معایب خاص خود را دارند. را اسپیکر سابرنت 99 دلاری من استفاده کردم پشتیبانی استاندارد USB ندارد، به سازگاری Thunderbolt 3 در هر دستگاهی که آن را به آن وصل می کنید نیاز دارد، در حالی که 79 دلار OWC Envoy Express دارای کابل غیر قابل جدا شدن

اگر زمانی DockCase نسخه گران‌تری Thunderbolt را ارائه دهد، من اولین کسی هستم که این سوئیچ را انجام می‌دهم، اما تا آن زمان اتصال USB-C 10 گیگابیت بر ثانیه کافی است تا این آخرین نسخه اضافه شده به تنظیمات دسک‌تاپ من باشد. .

محفظه USB-C SSD DockCase را با قیمت 69 دلار در Kickstarter دریافت کنید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی