مدل‌های مک‌بوک پرو 2021 دارای تراشه M1X هستند، بدون آرم جلو

توسعه دهنده iOS دیلندکت به طور خاص علامت تجاری M1X را ادعا می کند.

برای مک‌بوک پروهای جدید، اپل در حال برنامه‌ریزی دو تراشه مختلف به نام‌های Jade C-Chop و Jade C-Die است: هر دو شامل هشت هسته با عملکرد بالا و دو هسته کم مصرف برای مجموع 10 هسته هستند، اما در 16 یا 16 هسته ارائه می‌شوند. 32 نوع قلب گرافیکی […]

تراشه‌های جدید با طراحی M1 تفاوت دارند که دارای چهار هسته با کارایی بالا، چهار هسته کم مصرف و هشت هسته گرافیکی در مک‌بوک پرو 13 اینچی فعلی است.

M1X گسترش M1 است که دارای کانال‌های Thunderbolt، هسته‌های CPU، هسته‌های GPU، پشتیبانی از چندین نمایشگر خارجی و مصرف انرژی بیشتر است. این دستگاه ها هر دو شامل یک وب کم 1080p، یک کارت خوان SD، سه پورت USB C Thunderbolt، یک پورت MagSafe به روز شده و یک پورت HDMI خواهند بود.

تراشه ها همچنین دارای حداکثر 64 گیگابایت حافظه در مقایسه با حداکثر 16 در M1 هستند. آنها یک موتور عصبی بهبود یافته خواهند داشت که وظایف یادگیری ماشین را انجام می دهد و اجازه می دهد تا پورت های Thunderbolt بیشتری اضافه شود که به کاربران امکان می دهد داده ها را همگام سازی کرده و به دستگاه های خارجی متصل شوند، نسبت به این دو در MacBook. Current Pro M1.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اپل تعداد زیادی از دارندگان iMac را با این تصمیم ناراحت کرد، در حالی که دیگران پیشنهاد کردند که این طرح از این اطمینان صحبت می کند که طراحی آنقدر نمادین است که نیازی به علامت گذاری آشکار در جلوی دستگاه نیست.

حذف لوگو با جدیدترین iMac مطابقت دارد.

بلومبرگ نامی را که اپل برای تراشه‌های مک بوک پرو در نظر گرفته است مشخص نکرد، اما به ما گفت که انتظار داشته باشیم:

با تمرکز بر مدل‌های 14 اینچی و 16 اینچی Macbook Pro، طراحی مشابه iPad Pro با لبه‌های صاف خواهد بود. حاشیه ها کاهش می یابد و لوگوی پایینی “Macbook Pro” حذف می شود.

Dylandkt سال گذشته به درستی پیش‌بینی کرد آیپدهای امسال دارای تراشه M1 خواهند بودو اینکه iMac کوچکتر در کنار سایر ادعاهای کوچکتر که موفقیت آمیز بودند، قبل از بزرگتر عرضه خواهد شد.

آنها همچنین اظهار می دارند که اپل حروف مک بوک پرو را زیر نمایشگر حذف خواهد کرد – ادعایی که هم پیش از آخرین گزارش ها در مورد آن و هم راه اندازی iMac جدید است.



[ad_2]

Source link

بخش اپل سیلیکون 9to5mac فارسی گفته می‌شود اپل نام M2 را برای تراشه‌های سال آینده ذخیره می‌کند و احتمالاً در مک‌بوک ایر جدید معرفی خواهد شد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


یک منبع با سابقه مناسب پیشنهاد کرده است که پردازنده در مدل‌های مک‌بوک پرو امسال به جای M2 با نام تجاری M1X شناخته می‌شود. بلومبرگ پیشنهاد می کند که همان هسته ها باشد، اما فقط تعداد بیشتری از آنها، و با پیکربندی عملکرد بالا.