مدل های جدید مک بوک در حال آماده سازی برای ارسال – گزارش زنجیره تامین

دقیقاً مشخص نیست که اپل چه چیزی را ممکن است در ماه اکتبر معرفی کند و چه چیزی ممکن است تا سال آینده به تعویق بیفتد، اما مارک گورمن ماه گذشته پیشنهاد کرد که حداقل دو مک جدید ببینیم.

رویداد Far Out اپل خط جدید آیفون 14، اپل واچ اولترا، اپل واچ سری 8، اپل واچ جدید SE و نسل دوم ایرپاد پرو را راه اندازی کرد.

منابع صنعتی می گویند که تامین کنندگان در حال آماده شدن برای محموله های سری بعدی مک بوک پرو اپل هستند، در حالی که عرضه مدل های مک بوک پرو موجود در حال کاهش است.

دیجیتایمز گزارش مختصری را بر اساس منابع زنجیره تامین ارائه می کند.

این گزارش همچنین به کاهش سرعت حمل و نقل دستگاه‌های مک‌بوک پرو موجود اشاره می‌کند، اگرچه این در میان کاهش عمومی‌تر بازار است…

رویداد برای اکتبر برنامه ریزی شده است

اما همانطور که بعداً اشاره کردیم، موارد بسیار کمی نیز وجود داشت که اپل نمی کند اعلام کنید، نشان می دهد که یک رویداد جداگانه در راه است. انتظار می رود این رویداد در ماه اکتبر برگزار شود.

انتظار می‌رود تا پایان سال، فروش مک تقریباً ثابت بماند زیرا تقاضا برای مدل‌های جدید کاهش کلی بازار را جبران می‌کند. اما نسبت به کل بازار، این خبر خوبی خواهد بود.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

منابع اشاره کردند که اپل در حال حاضر تنها برند رایانه‌های شخصی است که هنوز سفارش‌ها را مشاهده می‌کند، در حالی که سایرین شاهد کاهش 40 تا 50 درصدی حجم ارسال از سال 2021 هستند. در حال حاضر، سازندگان تخمین می‌زنند که بازیابی پس از سه ماهه دوم سال 2022 اتفاق بیفتد. […]

گزارش های متناقضی در مورد اینکه آیا اپل مدل های جدید مک بوک پرو را در رویدادی در ماه اکتبر در کنار آی پدهای جدید معرفی خواهد کرد یا خیر، منتشر شده است. گزارش جدید امروز به نفع خود است و می گوید فروشندگان اپل در حال آماده شدن برای ارسال نسخه های به روز شده هستند.

Quanta Computer، تامین کننده اپل، در ماه های ژوئیه و آگوست درآمد بی سابقه ای را به ثبت رساند. منابع خاطرنشان کردند که بخشی از حرکت Quanta در ماه جولای نتیجه سفارشات به تعویق افتاده از قرنطینه شانگهای در سه ماهه دوم بود، در حالی که آگوست از مک بوک پرو جدید بهره مند شد.

به‌روزرسانی‌های مک‌بوک پرو محتمل به نظر می‌رسند، اگرچه مینگ-چی کو در عوض به عرضه بهاری برای آن‌ها اشاره کرد.

محموله های جدید مک بوک پرو در دست ساخت است

[We estimate] که محموله‌های اپل در سال 2022 کمترین کاهش را در میان شش برند بزرگ رایانه‌های شخصی خواهند داشت. انتظار می‌رود اپل تنها 1.4 درصد کاهش سالانه داشته باشد در حالی که Asustek Computer سالانه 9.2 درصد، Lenovo 14.7 درصد، Dell 18 درصد، Hewlett کاهش خواهد یافت. -Packard (HP) 22.6% و Acer 33.2%.

با توجه بلومبرگنسل بعدی مک بوک پرو 14 و 16 اینچی می تواند در پاییز 2022 و بهار 2023 با پردازنده های M2 Pro و M2 Max معرفی شود. در نهایت، نسل دوم اپل مک مینی سیلیکونی حداقل یک سال است که انتظار می رود.

در اینجا چیزی است که ما در حال حاضر از رویداد اکتبر اپل انتظار داریم:

  • به روز رسانی مدل های آیپد پرو 11 و 12.9 اینچی با تراشه M2 و MagSafe
  • آیپد نسل دهم، با USB-C، تراشه A14 Bionic و صفحه نمایش کمی بزرگتر
  • مدل‌های احتمالی نسل بعدی مک‌بوک پرو، با پردازنده‌های M2 Pro و M2 Max
  • نسل دوم اپل سیلیکون مک مینی احتمالی

به طور جداگانه، دیجی‌تایمز ریسرچ اشاره می‌کند که اپل تنها شرکتی بود که از کاهش سرعت پس از قفل در سفارش‌های جهانی رایانه‌های شخصی ضربه سختی نخورد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اپل روی نسخه‌های مبتنی بر M2 مک مینی، مک پرو و ​​مک بوک پرو کار می‌کند، بنابراین فکر می‌کنم تا حدود دو ماه آینده حداقل یک جفت از این دستگاه‌ها را ببینیم. […]

جمع بندی اخیر ما دارای جزئیات بیشتری است.

مدل های جدید مک بوک پرو