مدیران اپل در مصاحبه ای جدید از انقلاب دوربین آیفون 13 تمجید کردند

[ad_1]

اپل یک ماه پیش از آیفون 13 رونمایی کرد. در حالی که این محصول هنوز در سراسر جهان عرضه می شود، مدیران اپل به انقلاب 15 ساله دوربین گوشی های هوشمند نگاه می کنند و در مورد اینکه چگونه آیفون 13 این تجربه را بهبود می بخشد، بحث می کنند.

معاون مهندسی دوربین نرم‌افزار اپل، جان مک کورمک، معاون مهندسی دوربین سخت‌افزار، گراهام تاونسند و مدیر محصول آیفون، لوئیس دادلی، مصاحبه کردند. معاینه کردن’س تیاگو لاوادو.

در این مصاحبه مک کورمک و تاونسند در مورد هدف اپل برای ایجاد بهترین تجربه دوربین برای کاربرانش صحبت می کنند.

مک کورمک می‌گوید: “ما می‌توانیم بیش از 100 سال تاریخ عکاسی و فیلم را بررسی کنیم تا بفهمیم چگونه عکاسان و فیلمسازان از این ابزارهای موجود برای خلق تصاویر و فیلم‌های عالی استفاده می‌کنند. آنچه از خود پرسیدیم این است که چگونه می‌توانیم آن را برای همه بیاوریم.”

به لطف تراشه A15 Bionic و پیشرفت‌های نرم‌افزاری، اپل توانست یکی از آن ویژگی‌های «انحصاری صنعت» را به iPhone 13 با حالت سینمایی بیاورد. اینجا دارد 9to5Macهمکار ما Ben Lovejoy آزمایش بسیار خوبی را در دنیای واقعی با این ویژگی نشان داد، و اگرچه هنوز در مراحل اولیه است، او تحت تاثیر این ویژگی نسل اول قرار گرفت، همانطور که می توانید در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد آن بخوانید.

جان مک کورمک در معاینه کردن توضیح داد که اپل باید چه کاری انجام دهد تا حالت سینمایی را به کاربران آیفون 13 ارائه دهد و در عین حال آن را به آسانی فشار دادن یک دکمه انجام دهد.

«بخش‌بندی ویدیو بسیار پیچیده‌تر است. شما باید عمق یک صحنه واقعی را در هر فریم ثبت کنید، چیزی که ما با موتور عصبی A15 Bionic به دست آوردیم.»

برای تاونسند، در حالی که در مورد عمق میدان استفاده شده توسط حالت سینمایی صحبت می کند که حتی پس از ضبط صحنه قابل ویرایش است، می گوید: «جالب است که چگونه رویکرد سخت افزاری برای منعکس کننده آن تغییر کرده است. مواد اساس است. ما باید به این فکر کنیم که نرم افزار چگونه از این اطلاعات در آینده استفاده خواهد کرد و این بخشی از این همکاری است.

حالت سینمایی آیفون 13 دارای پنج قابلیت

با سبک های عکاسی، حالت سینمایی، حسگرهای بهبودیافته در نور کم، اسکنر LiDAR و بسیاری از ابزارهای دیگر که به کاربران اجازه می دهد از آیفون خود بهره ببرند و داستان های خود را تعریف کنند:

این هدف ماست. هنگامی که ما یک لنز جدید قرار می دهیم، سعی می کنیم استفاده از عکاسی را گسترش دهیم که افراد بتوانند بدون نیاز به آموزش یک ویژگی یا پیچیده کردن یک عملکرد به آنها دست یابند.تاونسند گفت.

کار ما این است که به مردم اجازه دهیم خاطرات خود را بسازند و داستان های خود را بگویند. مک کورمک نتیجه می گیرد که حرفه ای ها از دستگاه های ما برای کار استفاده می کنند، اما چیزی که ما را بیشتر هیجان زده می کند، افراد عادی هستند که داستان های خودشان را تعریف می کنند.

اگر می خواهید در مورد آیفون 13 بیشتر بدانید، حتما راهنمای ما را در اینجا بررسی کنید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی