مدیرعامل جدید اینتل در جلسه تالار شهر، اپل را «برند سبک زندگی کوپرتینو» نامید

تماشای اینتل در چند سال آینده جالب خواهد بود، زیرا اپل و دیگران را فرا می‌گیرد، حتی اگر این شرکت در آینده هیچ تجارتی از اپل دریافت نکند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

گلسینگر به کارمندان اینتل گفت: «ما باید محصولاتی بهتر از هر کاری که یک شرکت سبک زندگی در کوپرتینو می تواند انجام دهد به اکوسیستم رایانه شخصی ارائه کنیم. ما باید در آینده هم خوب باشیم.»

بیانیه گلسینگر اشاره ای آشکار به رقابت رو به رشد اپل است که سال گذشته رسماً انتقال خط مک به پردازنده های سیلیکون اپل را آغاز کرد. اینتل نه تنها از سوی اپل، بلکه از سوی AMD و کوالکام نیز با رقابت فزاینده ای مواجه است.

اشاره گلسینگر به اپل به‌عنوان «شرکت سبک زندگی» قطعاً عجیب است، به‌ویژه وقتی همه چیز نشان می‌دهد که اپل در حال حاضر از بسیاری جهات برتری بزرگی نسبت به اینتل دارد.

گلسینگر افزود: «ما باید در آینده نیز به همان اندازه خوب باشیم.

پس از اعلام تغییر مدیر عامل، گلسینگر جلسه ای در تالار شهر با کارمندان اینتل برگزار کرد. پسندیدن اورگونی گزارشات (از طریق لبهگلسینگر از این فرصت استفاده کرد و ناتوانی اینتل در «ارائه محصولات بهتر» از اپل را محکوم کرد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


[ad_2]

Source link

بخش اپل سیلیکون 9to5mac فارسی

دنبال کردن اعلامیه که گلسینگر از ماه آینده سکان هدایت اینتل را به دست خواهد گرفت، سهام اینتل افزایش یافت با بیش از 10 درصد، که شاید یکی از واضح ترین نشانه هایی بود که سرمایه گذاران در مورد رهبری سوان فکر می کردند.

اینتل این هفته اعلام کرد که باب سوان از سمت مدیرعاملی کناره‌گیری می‌کند و پت گلسینگر از ماه فوریه هدایت این شرکت را بر عهده می‌گیرد. پیش از آغاز به کار رسمی خود به عنوان مدیرعامل در ماه آینده، گلسینگر از اینتل می‌خواهد تا تلاش‌های خود را برای رقابت با اپل یا آنچه که او «یک شرکت سبک زندگی در کوپرتینو» می‌نامد، افزایش دهد.

در اوایل این هفته، گزارشی از قدرت روند گفت TSMC در حال ساخت تراشه‌هایی برای اینتل است، زیرا تراشه‌ساز سابق با اپل و دیگران پیش می‌رود. TSMC تراشه‌های سری A اپل و همچنین تراشه‌های سیلیکون اپل را در مک می‌سازد و اعتقاد بر این است که از نظر فناوری ساخت، برتری زیادی نسبت به اینتل دارد.

9to5Macسهام