مدیرعامل گلدمن راه‌اندازی اپل کارت را «موفق‌ترین» می‌داند

در مصاحبه جدید امروز با CNBCدیوید سولومون، مدیرعامل گلدمن ساکس، میزان هیجان خود را درباره راه اندازی اپل کارت به اشتراک گذاشته است. او چند دستاورد از بخش های دیگر کسب و کار شرکت را به اشتراک گذاشت، سپس از راه اندازی اپل کارت خوشحال شد.

از ماه آگوست، ما از دیدن تقاضای قوی مصرف کنندگان برای این محصول خوشحالیم. از منظر عملیاتی و ریسک، ما جریان‌های ورودی را به آرامی و بدون به خطر انداختن استانداردهای پذیره‌نویسی اعتبار مدیریت کردیم. »

سولومون گفت: “در سه سال کوتاه، ما 55 میلیارد دلار سپرده در پلت فرم مارکوس جمع آوری کردیم، 5 میلیارد دلار وام ایجاد کردیم، یک پلت فرم کارت اعتباری جدید ایجاد کردیم و اپل کارت را راه اندازی کردیم.” راه اندازی کارت اعتباری همیشه

اپل کارت عالی است، اما همچنین یک شروع است. بدون هیچ فناوری قدیمی واقعی یا شرکت مصرف کننده قدیمی برای دفاع، ما برخلاف بسیاری دیگر در صنعت، در موقعیتی هستیم که نوآوری کنیم. در دهه‌های آینده، من انتظار دارم که در کسب‌وکارهای مصرف‌کننده‌مان پیشرو باشیم، همان‌طور که در کسب‌وکارهای سازمانی و شرکتی خود هستیم، با تمرکز بر مشتری در قلب هر کاری که انجام می‌دهیم.

سولومون جزئیاتی در مورد پذیرش اپل کارت ارائه نکرد، اما گفت که تقاضا زیاد است در حالی که او می‌توانست استانداردهای پذیره‌نویسی خود را حفظ کند:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

علاوه بر این، سولومون گفت که اپل کارت همراه با سایر تلاش‌های نوآورانه گلدمن ساکس مانند «نسل بعدی» پلت‌فرم‌های تجارت الکترونیکی» عناصر مهمی در توسعه «موقعیت رقابتی» گلدمن ساکس در این شرکت هستند.

تقریباً دو ماه پس از عرضه عمومی اپل کارت، مدیرعامل گلدمن ساکس – شریک بانکی اپل – امروز در مصاحبه‌ای ابراز داشت که از عرضه این محصول چقدر هیجان‌زده است و ادعا می‌کند که فکر می‌کند این «موفق‌ترین راه‌اندازی کارت اعتباری» است. “. قبلا، پیش از این.”

با این حال، گزارش‌هایی نیز شنیده‌ایم مبنی بر اینکه علاقه و آگاهی مصرف‌کننده نسبت به محصول «به‌طور قابل توجهی بالا» است. و پیش‌بینی موفقیت اپل کارت.

شک و تردیدهایی در مورد سودآوری اپل کارت وجود داشته است، زیرا سیتی بانک ظاهراً قرارداد خود را با اپل به دلیل نگرانی در مورد کارت اعتباری جدید خود قبل از انعقاد قرارداد توسط گلدمن ساکس لغو کرده است.

در روز راه اندازی اپل کارت، مدیر عامل گلدمن ساکس خوش بینی خود را برای آینده بلندمدت با اپل کارت به اشتراک گذاشت.