مدیر اجرایی اپل به طرح معاملاتی کنایه آمیز خودی اعتراف کرد

همانطور که قبلاً گفته‌ایم، این مورد فوق‌العاده کنایه‌آمیز است: یکی از مسئولیت‌های Levoff در اپل شامل اجرای سیاست تجارت داخلی این شرکت است. در واقع، او حتی کارمندان اپل را از یک دوره خاموشی برای سهام AAPL مطلع کرد، در حالی که خودش سهام را خرید و فروش می کرد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


Levoff در سال 2008 در اپل شروع به کار کرد و از سال 2013 تا 2018 به عنوان مدیر ارشد حقوق شرکت ها فعالیت کرد. طبق کیفرخواست، معاملات مورد بحث بین سال های 2011 و 2016 انجام شده است.

مدیر ارشد سابق حقوق شرکت و رازداری شرکت اپل رسماً به مشارکت در یک طرح معاملاتی خودی اعتراف کرد. Gene Levoff برای اولین بار در سال 2019 به تجارت داخلی متهم شد و در حالی که در ابتدا با این اتهامات مبارزه می کرد، اکنون به نقش خود در این معاملات تجاری داخلی اعتراف کرده است.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

همانطور که توسط قانون 360لووف اعتراف کرد که اطلاعات غیرعمومی در مورد اطلاعات مالی اپل را تصاحب کرده است. سپس از این اطلاعات برای معامله در سهام اپل استفاده می کند. در مجموع، این طرح به Levoff اجازه داد تا 227000 دلار سود ایجاد کند و از 377000 دلار ضرر جلوگیری کند.

جزییات حکمی که لووف با آن روبرو خواهد شد هنوز مشخص نیست، اما هر کدام از اتهامات حداکثر ۲۰ سال حبس دارد.

وقتی Levoff می دانست که اپل درآمد و سود خالص بالایی برای یک فصل مالی معین دارد، مقادیر زیادی سهام AAPL را می خرید و زمانی که بقیه بازار به این خبر واکنش نشان می دادند، آن را می فروخت.