مدیر سابق iCloud اپل وظیفه ایجاد نرم افزار اتومبیل GM را بدون CarPlay خواهد داشت

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش کارپلی 9to5mac فارسی

به عنوان بخشی از تیم رهبری، ابوت یک سازمان نرم افزاری یکپارچه و سرتاسر جدید را رهبری می کند که بر توسعه فناوری و راه حل های نرم افزاری برای وسایل نقلیه و مشاغل و ارائه خدمات و قابلیت های دیجیتال به مشتریان خرده فروشی و تجاری متمرکز است. تیم جدید ایجاد شده سه عملکرد نرم‌افزاری متمایز را در شرکت گرد هم می‌آورد، از جمله تیم‌هایی به رهبری اسکات میلر، معاون، خودروی تعریف‌شده نرم‌افزار و سیستم عامل. Stacy Lynett، معاون رئیس جمهور، اطلاعات و فناوری دیجیتال؛ و ادوارد کومر، مدیر ارشد دیجیتال تجارت دیجیتال.

داشتن شخصی که قبلاً در اپل کار می کرد و مسئول مدیریت پشته Android Automative شما بود، واقعاً معادله را تغییر نمی دهد.

در اینجا چرخشی در داستان در حال انجام GM و CarPlay است. جنرال موتورز امروز اعلام کرد مایک ابوت را برای رهبری تیم نرم افزاری خود استخدام کرده است. این همان مایک ابوت است که به تازگی اپل را پس از گذراندن پنج سال مدیریت نرم افزار iCloud ترک کرد.

نقش ابوت در اپل شامل رهبری خدمات و زیرساخت های iCloud از جمله iMessage و FaceTime بود. در جنرال موتورز، ابوت به عنوان معاون اجرایی نرم افزار خدمت می کند و مستقیماً به مری بارا، مدیر عامل جنرال موتورز گزارش می دهد.

آیا ابوت می‌دانست که وقتی اپل را ترک کرد تا این کار را به دست آورد، درگیر چه چیزی است؟ بی شک. آیا جنرال موتورز با داشتن رئیس سابق خدمات ابری اپل به این معنی است که استراتژی بعد از CarPlay آن کارساز خواهد بود؟ ضرری ندارد، اما رانندگان CarPlay را دوست دارند زیرا همه چیز را از آیفون آنها با ماشینشان ادغام می کند.

جنرال موتورز مدت‌هاست از CarPlay پشتیبانی می‌کند که به رانندگان اجازه می‌دهد آیفون‌های خود را به سیستم اطلاعات سرگرمی متصل کنند تا موسیقی و تماس‌های تلفنی را کنترل کنند. با این حال، این خودروساز از انتقال صنعت از خودروهای موتور احتراق داخلی به خودروهای الکتریکی به عنوان فرصتی برای داشتن تجربه سرگرمی درون خودرو استفاده می‌کند.

با این حال، یکی دیگر از مدیران سابق اپل را در یک شرکت خودروسازی قرار می دهد، در حالی که تلاش های خودرویی پروژه Titan-ic اپل با هر ظرفیتی ادامه دارد.

البته این خبر به دنبال کنار گذاشتن رسمی اپل کارپلی توسط جنرال موتورز به نفع نرم‌افزار Automative در خودروی خود مبتنی بر اندروید است.

ابوت گفت: “من در قلب یک محصول هستم، زیرا تحول حمل و نقل به سرعت در حال افزایش است، می دانم که نرم افزار کاتالیزوری برای بازتعریف تجربیات برای مصرف کنندگان و کسب و کارها مانند قبل است.” جنرال موتورز نقشی اساسی در این تغییر بازی می‌کند و من هیجان‌زده هستم که به تیم ملحق شده و تجربیات خود را در فضای نرم‌افزاری به ارمغان بیاورم تا نه تنها از فرصت‌های فوق‌العاده‌ای که پیش روی شرکت قرار دارد، استفاده کنم، بلکه به تغییر جهان نیز کمک کنم.»