مدیر عامل اینتل در حالی که تلاش می کند تا تجارت خود را به دست آورد، با اپل “تفریح ​​رقابتی” را تبلیغ می کند

“بنابراین واضح است که شما شاهد افزایش برخی از انرژی های رقابتی بوده اید، زیرا نوآوری های زیادی وجود دارد که باید انجام شود، و ما برای یک دهه و نیم شاهد تقاضای رایانه های شخصی در این سطح نبوده ایم. جهان علاوه بر این به آن نیاز دارد. گلسینگر به Yahoo Finance Live گفت، و سرگرمی رقابتی با اپل و اکوسیستم مک وجود دارد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


چگونه اینتل قصد دارد بخشی از تجارت اپل را به دست آورد؟ همانطور که دیروز گزارش دادیم، او می خواهد اپل را به مشتری Foundry تبدیل کند. در حال حاضر، پردازنده های اپل توسط TSMC یا نیمه هادی تایوان ساخته می شوند. گلسینگر امیدوار است که اینتل بتواند وارد عمل شود و بخشی از این تجارت را انجام دهد:

اپل یک مشتری است، و من امیدوارم که آنها را به یک مشتری بزرگ ریخته گری تبدیل کنم، زیرا امروز آنها کاملاً به نیمه هادی تایوان وابسته هستند. ما همچنین می‌خواهیم گزینه‌های عالی را به آنها بدهیم تا از خدمات ریخته‌گری خود استفاده کنند، همانطور که با کوالکام و مایکروسافت برای استفاده از ریخته‌گری خود کار می‌کنیم. ما فن‌آوری فوق‌العاده‌ای را ارائه خواهیم کرد، کارهایی که در هیچ کجای دنیا قابل انجام نیستند.» گلسینگر توضیح داد.

اظهارات گلسینگر پس از آن بیان شد که اینتل هفته گذشته کمپین تبلیغاتی جدید “Go PC” را راه اندازی کرد و مک های جدید M1 اپل را با ادعاهای گمراه کننده در مورد مقایسه آنها با رایانه های شخصی مجهز به اینتل انتقاد کرد. ویدئوهای کمپین جاستین لانگ را نشان می‌دهد که سال‌ها پیش در تبلیغات نمادین اپل با عنوان “من مک هستم” ظاهر شد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

دیروز اینتل در تماس با درآمد سه ماهه خود، راه های جدیدی را برای بازگرداندن تجارت اپل، از جمله سرمایه گذاری های عمده در تولید تراشه، فاش کرد. حالا در مصاحبه با یاهو دارایی، مالیه، سرمایه گذاریمدیر عامل جدید اینتل، پت گلسینگر، توضیح داد که چگونه اینتل امیدوار است در آینده با اپل همکاری کند.

در مصاحبه امروز، گلسینگر توضیح داد که به لطف نوآوری در صنعت رایانه شخصی، «سرگرمی رقابتی» زیادی بین اپل و اینتل وجود دارد:

ممکن است این فکر آرزویی از سوی اینتل باشد، اما این شرکت 20 میلیارد دلار برای ساخت دو کارخانه جدید در آریزونا سرمایه گذاری می کند. اینکه آیا او بتواند اپل را با این سرمایه گذاری بازگرداند یا نه، مشخص نیست، اما به نظر می رسد گلسینگر مصمم به تلاش است.

[ad_2]

Source link

بخش اپل سیلیکون 9to5mac فارسی