مدیر فروش اپل به زودی این شرکت را ترک می کند

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

همچنین طبق گفته وزارت دفاع ایالات متحده، بک “بیش از پانزده سال تجربه زندگی و کار در آسیا از جمله ژاپن، چین، هنگ کنگ، کره، سنگاپور و اندونزی” دارد. قبل از کار در اپل، بک به عنوان کاپیتان در نیروی دریایی ایالات متحده در طول عملیات در عراق و افغانستان خدمت می کرد.

اپل در بیانیه ای اعلام کرد که «پشتیبانی می کند[s] خدمات عمومی و آرزوی داگ[es] بهترین ها برای او همانطور که در این گزارش اشاره شد، بک یکی از «کمتر از 20 مدیر اجرایی» بود که مستقیماً به تیم کوک گزارش می داد. اما البته خروج او نشان دهنده ضرر بزرگ دیگری برای این شرکت است که در ماه های اخیر مدیرانی را در چندین حوزه از جمله طراحی صنعتی، مهندسی سخت افزار و نرم افزار و فروش از دست داده است.

اپل اخیراً مدیران کلیدی خود را از دست داده و اکنون این شرکت در آستانه از دست دادن داگ بک است. به گزارش a.، مدیر ارشد فروش اپل را به خاطر شغلی در وزارت دفاع ایالات متحده ترک می کند بلومبرگ گزارش سه شنبه

داگ بک به زودی اپل را ترک خواهد کرد

در حالی که برخی از مدیران خود اپل را ترک می کنند، برخی دیگر به زودی شغل خود را از دست خواهند داد. علیرغم تلاش‌ها برای جلوگیری از اخراج‌های دسته جمعی، اپل قرار است برخی از موقعیت‌های تیم‌های خرده‌فروشی خود را کاهش دهد. اگرچه تعداد اخراج‌ها «کم» خواهد بود، اما نشان می‌دهد که حتی اپل نیز تحت تأثیر وضعیت فعلی اقتصاد جهانی قرار گرفته است.

این خبر توسط خود وزارت دفاع ایالات متحده تایید شد و بک را به خاطر نزدیک به 15 سال کارش در اپل تحسین کرد. این مدیر اجرایی در سال 2009 به اپل پیوست و از آن زمان به طور مستقیم به مدیر عامل تیم کوک گزارش داده است. در طول این مدت، بک مسئولیت رهبری تجارت جهانی اپل و همچنین مدیریت کسب و کار این شرکت در آسیا و آمریکا را بر عهده داشت.

در سه ماهه مالی گذشته، این شرکت 164000 کارمند داشت.

یکی دیگر از مدیران اپل، مایکل ابوت، که مسئول iCloud و سایر سرویس های آنلاین اپل مانند FaceTime و iMessage بود، اواخر این ماه اعلام کرد که این شرکت را ترک می کند. این امر پس از آن صورت می گیرد که پیتر استرن، معاون خدمات اپل نیز اعلام کرد که قصد دارد شرکت را ترک کند.

اپل نقش ها را از تیم های خرده فروشی خود حذف خواهد کرد

پارک سیب

عکس: توییتر