مدیر مالی می گوید توقف استخدام فیس بوک تا حدی تقصیر اپل است

طبق معمول زمانی که شرکت‌های بزرگ اخبار بدی را ارائه می‌کنند، یادداشت وهنر تلاش می‌کند با یک یادداشت خوش‌بینانه پایان یابد، از جمله تلاش‌های شرکت برای استفاده از هوش مصنوعی برای جایگزینی داده‌های از دست رفته از طریق ATT.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی اپل همیشه گفته است که این اقدام در مورد دادن حق انتخاب به مشتریان برای محافظت از حریم خصوصی خود بوده و تنها در صورتی بر تجارت فیس بوک تأثیر می گذارد که مصرف کنندگان از ردیابی منصرف شوند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

ما هنوز در حال بررسی این موضوع هستیم که این برای هر سازمان چه معنایی دارد، اما بر اهداف استخدام تقریباً هر تیم در سراسر شرکت تأثیر خواهد گذاشت. بر اساس این دستورالعمل های به روز شده، ما می دانیم که باید اهداف استخدام خود را در همه سطوح تنظیم کنیم، از Eng شروع کنیم.[ineering].

فیس بوک بارها از تاثیر آن بر مدل تبلیغاتی خود شکایت کرده است و ریاکارانه ادعا می کند که به مشاغل کوچک اهمیت می دهد، نه تاثیر چند میلیارد دلاری بر درآمد خود. این یادداشت اما داستان دیگری را بیان می کند.

شرکت مادر متا به کارمندان گفت که چهار عامل باعث تصمیم گیری شد و معرفی شفافیت ردیابی اپلیکیشن توسط اپل اولین مورد از آنها بود.

به دنبال آن یادداشتی از مدیر استخدام جهانی میراندا کالینوفسکی منتشر شد که گفت نقش های مهندسی به طور قابل توجهی تحت تاثیر قرار خواهند گرفت.

کارآموز بازرگانی به یادداشتی که توسط مدیر مالی دیوید وهنر برای همه کارمندان ارسال شده بود دسترسی داشت. او چهار عامل را در کاهش رشد درآمد و افزایش هزینه ها فهرست می کند. معرفی اپل از شفافیت ردیابی برنامه اولین مورد لیست شده است.

  • “از دست دادن سیگنال از تغییرات iOS”
  • جنگ در اوکراین
  • “محیط کلی اقتصاد کلان”
  • کاهش محدودیت‌ها، به مردم امکان می‌دهد زمان کمتری را به صورت آنلاین بگذرانند

عکس: آستین دیستل/پاشیدن

اولین نکته به شفافیت ردیابی برنامه (ATT) مربوط می شود. این کار را برای تبلیغ‌کنندگان سخت‌تر می‌کند تا مشتریانی با علایق خاص را هدف قرار دهند، و برای شرکت سخت‌تر می‌شود که ثابت کند تبلیغات فیسبوک مؤثر است.

ما در موقعیت خوبی با یک تجارت سالم هستیم و به فرصت‌هایی برای تسریع مجدد رشد خوش‌بین هستیم، به ویژه با باز کردن جریان‌های درآمد جدید از طریق کسب درآمد از Reels، ترکیب هوش مصنوعی در سیستم تبلیغاتی خود برای غلبه بر کاهش سیگنال به دلیل iOS. تغییرات، افزایش پیام های تجاری و جان بخشیدن به متاورس. اما ما همچنین باید در پاسخ به نیروهای غیرقابل پیش بینی بازار که در ماه های اخیر بر تجارت ما فشار آورده اند، پاسخگو باشیم. در عمل، این یک ویژگی اجباری ارزشمند است تا اطمینان حاصل شود که ما به‌طور مؤثرتری اولویت‌بندی می‌کنیم و همه روی چیزهایی که مهم‌تر هستند کار می‌کنیم.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


توقف «گسترده» استخدام در فیس بوک اعلام شده است، که به گفته این شرکت «تقریباً همه تیم‌های شرکت» را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

او می‌گوید در اکثر استخدام‌های مهندسی فوراً مکث خواهد شد و هیچ پیشنهاد شغلی دیگری ارائه نمی‌شود به جز نقش‌هایی با برچسب ML IC5+ و IC7+ که به نظر می‌رسد نقش‌های بالاتر در یادگیری ماشین را توصیف می‌کنند.

ما معتقدیم که این صرفا برای دفاع از کاربرانمان است. کاربران باید بدانند چه زمانی داده‌هایشان جمع‌آوری شده و در برنامه‌ها و وب‌سایت‌های دیگر به اشتراک گذاشته می‌شود – و آنها باید حق انتخاب داشته باشند که اجازه دهند یا نه. شفافیت ردیابی اپلیکیشن در iOS 14 نیازی به تغییر رویکرد فیس بوک برای ردیابی کاربران و ایجاد تبلیغات هدفمند ندارد، بلکه فقط مستلزم آن است که به کاربران حق انتخاب بدهند.

ما با بادهای معکوس روبرو هستیم، از جمله رشد درآمد کمتر از حد انتظار در ابتدای سال. این به دلیل تعدادی از عوامل، از جمله از دست دادن سیگنال به دلیل تغییرات iOS، چالش های تجاری ناشی از جنگ در اوکراین و محیط کلی اقتصاد کلان است. همچنین […] با برداشته شدن محدودیت های مربوط به بیماری همه گیر، افراد بیشتری زمان خود را به صورت آفلاین سپری می کنند و به عادت های خرج کردن قبل از همه گیری باز می گردند.