مدیر مهندسی اپل مسئول انتقال M1 اینتل را ترک کرد

[ad_2]

Source link

بخش اپل سیلیکون 9to5mac فارسی

اپل در دو سال گذشته تعداد انگشت شماری از مهندسان تیم سیلیکون خود را از دست داده است. مهمتر از همه، سه مهندس اپل را ترک کردند تا یک شرکت تراشه جدید به نام Nuvia ایجاد کنند که در نهایت توسط Qualcomm خریداری شد. اپل در حال حاضر درگیر یک نبرد حقوقی با یکی از این مهندسان، جرارد ویلیامز است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

Wilcox ابتدا در یک جفت پست در لینکدین تغییر شغل را اعلام کرد اعلام می کند خروج او بعدا توسعه دهنده انتقال او به اینتل ویلکاکس قبل از خروجش در این ماه، بیش از هشت سال در تیم معماری سیستم مک اپل کار کرده بود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


این یک سفر باورنکردنی بود و من نمی‌توانستم به همه چیزهایی که در طول مدت حضورم در آنجا انجام دادیم افتخار کنم، که در انتقال سیلیکون اپل با SOCها و سیستم‌های M1، M1 Pro و M1 Max به اوج خود رسید. دلم برای همه همکاران و دوستان اپل تنگ خواهد شد، اما مشتاقانه منتظر سفر بعدی هستم که در ابتدای سال آغاز خواهد شد. بیشتر به زودی!

اینکه آیا ما شروع به دیدن اثرات این خروج ها بر پیشرفت اپل سیلیکون خواهیم کرد یا نه، باید دید. با این حال، تیم تراشه‌های اپل تحت رهبری جانی سروجی، معاون ارشد فناوری‌های سخت‌افزار اپل، توانایی فوق‌العاده‌ای را ثابت کرده است.

Wilcox این هفته با اعلام بازگشت خود به اینتل در لینکدین نوشت: “نمی‌توانم بیشتر از این خوشحال باشم که دوباره با تیم‌های باورنکردنی آن‌جا برای کمک به ساخت SOC‌های متحول کننده بازی کار کنم. چیزهای بزرگی در پیش است.”

گرفتن 9to5Mac

انتظار می رود اپل امسال انتقال سیلیکون اپل را با مک بوک ایر جدید مجهز به M2 و همچنین دستگاه های جدید مک مینی، آی مک و مک پرو ادامه دهد.

در واقع، Wilcox در پروفایل LinkedIn خود به خود می بالد که “انتقال همه مک ها به Apple Silicon را رهبری کرده است”، از جمله کار بر روی تراشه M1 و تراشه امنیتی T2. ویلکاکس با انعکاس زمان خود در اپل در ماه گذشته، در لینکدین نوشت:

Wilcox اکنون عضو اینتل است و گروه مهندسی طراحی شرکت را رهبری می کند، که او را مسئول “معماری همه SoCها برای تمام بخش های مشتریان اینتل” می کند. این به طور موثر نشان دهنده بازگشت به اینتل برای Wilcox است، زیرا او از سال 2010 تا 2013 در این شرکت به عنوان مهندس اصلی برای چیپست های رایانه شخصی کار می کرد.

از آنجایی که اپل به انتقال مک به پردازنده‌های اپل سیلیکون خود ادامه می‌دهد، اینتل به دنبال این مسیر نیست. همانطور که برای اولین بار توسط وسایل تام، مدیر معماری سیستم مک اپل، جف ویلکاکس، شرکت را ترک می کند و به اینتل می پیوندد. در اینتل، Wilcox به “همکار اینتل” تبدیل خواهد شد و به عنوان مدیر ارشد فناوری گروه مهندسی طراحی خدمت خواهد کرد.