مدیر کهنه کار بازاریابی محصولات اپل و “همکار” GarageBand شرکت را ترک می کنند

مدت کوتاهی پس از معرفی اولیه GarageBand، سورن به سمت “مدیر ارشد خط تولید برنامه های کاربردی صوتی مصرف کننده” برای این شرکت ارتقا یافت. سورن علاوه بر کار بر روی GarageBand و iPod، روی سایر برنامه‌های iLife، iTunes، Logic Pro، Voice Memos و غیره نیز از نزدیک کار کرده است. او همچنین به تولید برخی از اولین آهنگ های زنگ برای آیفون اصلی کمک کرد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

بر اساس پروفایل لینکدین، سورن یکی از “همکار سازندگان GarageBand” بود که اپل آن را به طور رسمی در سال 2004 معرفی کرد. در آن زمان، او یک مدیر محصول بود که در تیم های GarageBand و iPod کار می کرد. برای زمینه، GarageBand تحت هدایت گرهارد لگلینگ، که پس از خرید شرکت صوتی Emagic به اپل آمد، توسعه یافت.

در طول سال‌ها، سورن در رویدادهای مختلف اپل روی صحنه حضور داشته است. او چند بار در کنار استیو جابز ظاهر شد تا ویژگی‌های GarageBand را به نمایش بگذارد، از جمله در سال 2010 در رویداد “بازگشت به مک” اپل و در سال 2011 برای نشان دادن GarageBand برای iPad در iPad 2.

سورن در طول 21 سال حضورش در اپل عناوین مختلفی را به خود اختصاص داده است که آخرین آنها به عنوان “مدیر بازاریابی محصول برنامه های کاربردی حرفه ای” این شرکت بوده است. او ابتدا پس از مدتی به عنوان مدیر محصول در Sonic Foundry به اپل پیوست. او در نوامبر 2022 رفت.

در سال‌های اخیر، سورن از دسته نرم‌افزارهای «Pro Apps» اپل حمایت کرده است. بسته «Pro Apps» اپل شامل نرم‌افزارهایی مانند Final Cut Pro، Logic Pro، Motion، Compressor و MainStage است. به عنوان مثال، در مصاحبه های سال گذشته، او اعلام کرد که Mac Studio و Studio Display بر اساس بازخورد کاربران Pro ساخته شده اند.



[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی سورن در ماه نوامبر رسما اپل را ترک کرد و به نظر نمی‌رسد تغییری در صنعت فناوری یا موسیقی پیش‌بینی کند. در عوض، لینکدین او می گوید که او امسال یک تجارت شراب راه اندازی می کند. به نظر می رسد که این حرکت کاملا دوستانه و با شرایط خوب بوده است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.


یک مدیر محصول و بازاریابی قدیمی اپل که روی چیزهایی مانند GarageBand، Logic، iTunes و iPod کار می کرد، اخیراً شرکت را ترک کرد. 9to5Mac یاد گرفت. زاندر سورن برای اولین بار در سال 2001 به اپل پیوست و خود را به عنوان یکی از خالقان GarageBand معرفی می کند.

سورن از طریق کار بر روی برنامه هایی مانند GarageBand و Logic Pro و همچنین روزهای اولیه iTunes و iPod به اپل کمک کرد تا روابط خود را با هنرمندان و نوازندگان تسهیل کند. یک ویدیوی “خداحافظی” که توسط برخی از همکارانش در اپل ساخته شده است شامل پیام های حمایت از تعداد زیادی از هنرمندان و تهیه کنندگان مختلف است.

شانس را دنبال کنید: توییتراینستاگرام و ماستودون