مدیر iCloud اپل در آخرین سفر اجرایی از در خارج می شود

مسئول iCloud، مسئولیت‌های ابوت شامل iCloud.com، iCloud Mail، رمزگذاری داده‌های iCloud، Find My، Emergency SOS در iPhone، CloudKit و زیرساخت پشت iCloud، iMessage و FaceTime بود. علاوه بر iCloud، مدیر اجرایی همچنین مسئول مهندسی حریم خصوصی و امنیت خدمات اپل بود.

اگرچه اپل کار خود را برای ایفای نقش مهم ابوت انجام خواهد داد، بخش خدمات تحت رهبری Eddy Cue بهترین درآمد خود را برای نتایج سه ماهه اول سال 2023 با 20.8 میلیارد دلار در طول فصل تعطیلات اعلام کرد.

انتظار می رود اپل در بهار امسال یکی دیگر از مدیران ارشد را از دست بدهد، این بار رئیس خدمات ابری این شرکت. این تغییر پس از آن صورت گرفت که اپل یکی از مدیران ارشد خدمات خود به نام پیتر استرن را در اواخر ژانویه سال جاری از دست داد.

در همین حال، اخیراً جانشین جانی آیو، ایوانز هنکی، جانشین جانی آیو را ترک کرد – در فوریه متوجه شدیم که اپل تصمیم گرفته است نقش “رئیس طراحی صنعتی” خود را حذف کند.

و درست قبل از آن، اپل معاون تدارکات خود را پس از اظهارات گستاخانه در یک ویدیوی TikTok که در فضای مجازی منتشر شد، اخراج کرد.

جدایی ابوت در آوریل پس از پنج سال در این نقش که مصادف با زمانی است که AAPL او جلیقه را به اشتراک می گذارد، رخ می دهد.

به روز رسانی در 12:27 بامداد PT: بلومبرگ مارک گورمن به اشتراک گذاشت این کهنه کار معاون اپل جف رابین – که به عنوان خالق iTunes شناخته می شود – به عنوان مدیر ارشد ابری قدم می گذارد.


این حرکت یک حفره قابل توجه در یکی از مهم ترین بخش های اپل ایجاد خواهد کرد. این تغییر پس از سازماندهی مجدد در تیم خدمات پس از جدایی پیتر استرن در ژانویه رخ می دهد. این باعث شد که اپل مسئولیت های استرن را بین سه بخش مختلف تقسیم کند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

بر اساس گزارش بلومبرگ، مایکل ابوت اپل که بر تمامی محصولات مرتبط با فضای ابری این شرکت نظارت می‌کند، از جمله iCloud و برنامه‌های اصلی مانند iMessage، FaceTime و غیره، قصد دارد اواخر آوریل این شرکت را ترک کند.