مراحل اپل واچ، از جمله مسافت و روندها را ببینید

دو راه برای مشاهده مراحل و مسافت در آیفون وجود دارد.

گام های روزانه و مسافت

  1. باز کن اپلیکیشن تناسب اندام
  2. انتخاب برگه خلاصه
  3. را فشار دهید حلقه های فعالیت در بالا
  4. به پایین بکشید قدم ها و فاصله ات را ببین در پایین یا با کشیدن انگشت روی حلقه‌های فعالیت در بالا یا ضربه زدن روی نماد تقویم، تاریخ دیگری را انتخاب کنید.

روندهای فاصله ای

  1. باز کن اپلیکیشن تناسب اندام
  2. انتخاب برگه خلاصه
  3. انگشت خود را به پایین بکشید تا روندهای خود را با آن ببینید فاصله راه رفتن/دویدن و موارد دیگر
  4. شير آب بیشتر نشان بده، اطلاعات بیشتر برای مشاهده داده‌های بیشتر، در کنار “Trends” قرار دارد

هنگامی که اپل واچ خود را با آیفون خود جفت کردید و آن را راه اندازی کردید، هر بار که آن را می پوشید به طور خودکار مراحل را دنبال می کند.

به خاطر داشته باشید که داده های شما بین اپل واچ و آیفون همیشه به خوبی همگام نمی شوند. اما پس از چند دقیقه فعالیت جالب، آیفون شما باید با ساعت شما مطابقت داشته باشد.

تنها اخطار این است که اپل واچ خود را بردارید و آیفون خود را بر روی خود داشته باشید و مقدار مناسبی پیاده روی یا دویدن انجام دهید. در این حالت، برنامه Health در آیفون مراحل بیشتری را نسبت به برنامه Activity که از داده‌های اپل واچ استخراج شده است نشان می‌دهد.

آموزش های بیشتر 9to5Mac را بخوانید:

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

اگر ترجیح می‌دهید تعداد گام‌های خود را مستقیماً بر روی صفحه ساعت اپل خود مشاهده کنید، از طریق برنامه شخص ثالث Compplication Lab به بررسی ما در این فرآیند بپردازید:

اپل واچ هر بار که آن را می پوشید به طور خودکار مراحل را ردیابی می کند. در اینجا نحوه مشاهده پیشرفت خود آورده شده است:

  1. باز کن اپلیکیشن فعالیت در اپل واچ
  2. با Digital Crown انگشت خود را به پایین بکشید یا به پایین اسکرول کنید
  3. گام های روزانه، مسافت و پروازهای صعود شده شما خواهد بود در پایین ظاهر می شود
  4. همچنین می توانید انگشت خود را بیشتر به پایین بکشید و ضربه بزنید خلاصه هفتگی برای داده های بیشتر
  5. برای دیدن مراحل و داده‌های مربوط به فعالیت برای یک روز دیگر، باید از برنامه Fitness در iPhone استفاده کنید (نمای کلی زیر)
مراحل راهنمای اپل واچ را ببینید

تعداد مراحل را به صفحه Apple Watch خود اضافه کنید

در اینجا به نظر می رسد:

نحوه مشاهده مراحل اپل واچ در آیفون
چه به تازگی اپل واچ داشته باشید یا مدتی است که دارید و قبلاً مراحل خود را از نزدیک دنبال نکرده اید، انجام این کار آسان است. ما را دنبال کنید تا نحوه مشاهده مراحل اپل واچ، از جمله مسافت، پروازهای صعود شده و روندهای روزانه، ماهانه و سالانه را بیاموزید. همچنین نحوه ایجاد پیچیدگی‌های سفارشی برای ردیابی مراحل را مستقیماً در چهره‌های Apple Watch خواهیم دید.

در حال حاضر، اپل یک راه بومی برای دنبال کردن مراحل با عوارض ارائه نمی دهد، بنابراین باید از یک راه حل شخص ثالث مانند Complication Lab استفاده کنید.

چگونه مراحل اپل واچ را در آیفون ردیابی کنیم

در برنامه پیش‌فرض Activity در Apple Watch، می‌توانید مراحل، مسافت و پروازهای صعود شده را ببینید. و برنامه تناسب اندام در آیفون روندهای مسافت روزانه، ماهانه و سالانه شما را علاوه بر تمام داده هایی که می توانید در Apple Watch مشاهده کنید، نشان می دهد.

نحوه ردیابی و مشاهده مراحل در اپل واچ

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

همانطور که در بالا نشان داده شد، روندها به شما می گویند که آیا حرکت، ورزش و فعالیت های دور شما بالا یا پایین هستند. برای مشاهده داده های روزانه، ماهانه و سالانه روی هر یک از آنها ضربه بزنید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. ذیل.


شما نمی توانید اهداف خاصی را برای تعداد گام ها تعیین کنید، اما مشاهده سریع آن آسان است و ما همچنین گزینه ای را برای قرار دادن آن بر روی صفحه ساعت شما پوشش خواهیم داد.