مرورگر اپرا از M1 Mac با عملکرد 2 برابر سریعتر پشتیبانی می کند

آخرین نسخه اپرا برای مک باید باشد اکنون در وب سایت Opera موجود است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


صحبت از سرعت، اکنون Opera به شما امکان می دهد میانبرهای صفحه کلید خود را برای دسترسی سریع به ویژگی Flow تنظیم کنید، که مرورگر رایانه شما را به Opera در iOS و Android متصل می کند. این اتصال یک مکالمه رمزگذاری شده سرتاسر با همه دستگاه‌های شما برای ارسال یادداشت‌ها، تصاویر، پیوندها، فایل‌ها است – همه چیزهایی که نمی‌خواهید از دست بدهید. همچنین اکنون می‌توانید میانبرهایی برای کیف پول داخلی اپرا و همچنین عملکرد Player ایجاد کنید – دروازه‌ای برای همه موارد دلخواه خود در Apple Music، Spotify و YouTube Music.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

Opera اکنون به صورت بومی از خط پردازنده جدید Apple M1 پشتیبانی می کند. با انتقال اینتل به تراشه های سیلیکون اپل، اپل می تواند عملکرد سخت افزار و نرم افزار مک را که روی macOS اجرا می شود، بهتر کنترل کند.

همراه با بهینه سازی سیلیکون اپل، اپرا جدید برای مک قابلیت تنظیم کلیدهای میانبر سفارشی برای ویژگی Flow (مقایسه با تداوم/انتقال اپل) و موارد دیگر را ارائه می دهد.

هدف اپرا نیز مانند اپل این است که تجربه آنلاین شما را تا حد امکان روان کند. با این آخرین نسخه، Opera 2 برابر سریعتر از نسخه قبلی مرورگر ما اجرا می شود. این به معنای دسترسی سریع‌تر به وب‌سایت‌های مورد علاقه‌تان و انتقال سریع‌تر به ویژگی‌های داخلی اپرا مانند واتس‌اپ، تلگرام، توییتر و اینستاگرام است که همگی به‌خوبی در نوار کناری ادغام شده‌اند.

[ad_2]

Source link

بخش اپل سیلیکون 9to5mac فارسی هفته گذشته، اپرا طراحی مجدد مدرن مرورگر مینیمالیستی خود را برای iPhone و iPad راه اندازی کرد. امروز این شرکت جدید خود را ساخته است آپدیت اپرا برای مک با ویژگی اصلی پشتیبانی از سیلیکون اپل در دسترس است.

Opera امروز با آخرین به روز رسانی مرورگر مک خود منتشر شد. نسخه جدید پشتیبانی رسمی از سیلیکون اپل را به همراه دارد و این شرکت می‌گوید کاربران می‌توانند انتظار عملکرد دو برابری را در M1 Mac داشته باشند.