مروری عمیق بر برنامه HidrateSpark

اگر بطری آب HidrateSpark را وصل نکرده اید، همچنان می توانید از برنامه استفاده کنید. مصرف آب، ردیابی هیدراتاسیون، اهداف و سایر ویژگی‌ها همچنان در دسترس هستند، البته تا زمانی که به‌صورت دستی به‌روزرسانی کنید. این برنامه همچنین به کاربران اجازه می دهد تا اطلاعات خود را به Apple Health و سایر موارد مانند Fitbit، Garmin، Under Armour و Health Mate متصل کنند. همچنین می‌توانید تنظیمات برنامه را سفارشی کنید تا نوشیدنی را به شما یادآوری کند، چه در Apple Watch، iPhone یا iPad.

در تب Social، می توانید دوستان خود را با تابلوی امتیازات به چالش بکشید. اگر هیچ یک از دوستان شما بطری آب HidrateSpark ندارند، می توانید در چالش های عمومی شرکت کنید. به عنوان مثال، من بخشی از چالشی به نام “ذخیره 250 هزار بطری قبل از تابستان” با حدود 4500 کاربر دیگر هستم. مجموعاً در برنامه HidrateSpark، تعداد بطری‌های پلاستیکی را که ذخیره کرده‌ایم پیگیری می‌کنیم و در صورت تحقق هدف چالش می‌توانیم جوایز انحصاری کسب کنیم.

چالش برنامه HidrateSpark

افکار عمومی در مورد HidrateSpark

HidrateSpark PRO STEEL که در فروشگاه های اپل فروخته می شود، یک بطری آب هوشمند است که به شما یادآوری می کند که آب بیشتری بنوشید. در پایین بطری، یک پمپ حسگر وجود دارد که میزان مصرف آب شما را ردیابی می کند و از بلوتوث برای همگام سازی اطلاعات شما با برنامه HidrateSpark استفاده می کند.

در حالی که برای برخی داشتن چنین دستگاهی بی معنی به نظر می رسد، موارد استفاده وجود دارد. HidrateSpark چندین آزمایش بالینی را برای آزمایش اثربخشی یک بطری آب هوشمند انجام داده است. افرادی که نیازهای بهداشتی خاصی دارند ممکن است نیاز داشته باشند میزان مصرف آب خود را ردیابی کنند و این یک ابزار عالی برای آن کاربران است. برای کسی که فقط یک لیوان خوب برای نگهداری نوشیدنی هایش می خواهد، برعکس را توصیه می کنم.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برنامه HidrateSpark در iPhone، iPad، Apple Watch و دستگاه‌های Android در دسترس است. در این اپلیکیشن می توانید محل بطری آب خود را ردیابی کنید. شما همچنین می توانید دوستان خود را به چالش بکشید، میزان مصرف آب خود را بررسی کنید و اهداف خود را تعیین کنید.

9to5Macاین است خوزه آدورنو قبلاً در یک بررسی، HidrateSpark PRO STEEL را پوشش داده است. من همچنین مدتی است که از بطری آب هوشمند استفاده می کنم و می خواهم نگاه دقیق تری به این دستگاه بیندازم. بیایید همچنین نگاهی دقیق‌تر به برنامه بیندازیم تا تصمیم بگیریم آیا یک بطری آب هوشمند واقعاً ارزش خرید دارد یا خیر…

با برنامه HidrateSpark چه کاری می توانید انجام دهید؟

آیا از بطری آب هوشمند HidrateSpark استفاده می کنید؟ آیا به شما کمک کرد بیشتر بنوشید؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید.

همچنین بخوانید:

در آخرین به روز رسانی برنامه HidrateSpark، می توانید انواع مایعات غیر از آب را به تاریخچه نوشیدن خود اختصاص دهید. با این کار می‌توانید تمام نوشیدنی‌های دیگری که خورده‌اید را ردیابی کنید، نه فقط آب موجود در HidrateSpark. این برنامه میزان هر نوشیدنی را که نوشیده اید را تجزیه و تحلیل می کند تا بتوانید نمای کلی از مصرف خود داشته باشید. همچنین می توانید در صورت اشتباه، میزان مصرف آب خود را تنظیم یا حذف کنید.

تاریخچه برنامه HidrateSpark

چالش های HidrateSpark

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی

گاهی اوقات لازم است بطری آب هوشمند خود را دوباره کالیبره کنید. به گفته HidrateSpark، مطمئن شوید که بطری شما خالی است و روی یک سطح صاف ایستاده است. بعد، برنامه را باز کنید و به صفحه بطری ها بروید. در کنار بطری سه نقطه پیدا کرده و “Recalibrate sensor” را انتخاب کنید. دستورالعمل های ارائه شده توسط برنامه را دنبال کنید و دوباره بطری را روی یک سطح صاف قرار دهید. اجازه دهید حدود 10 ثانیه بماند.

سابقه مصرف نوشیدنی خود را با برنامه HidrateSpark دنبال کنید

شاید کار مورد علاقه من برای انجام دادن در این برنامه تغییر رنگ درخشش سنسور سنسور در پایین بطری باشد. درخشش بطری طوری طراحی شده است که به شما یادآوری می کند که آب بنوشید تا بتوانید به اهداف خود برسید. شما این امکان را دارید که درخشش برنامه را تنظیم یا کاملاً خاموش کنید. این برنامه شش رنگ روشن را به صورت رایگان به شما می دهد. اگر می خواهید رنگ ها را سفارشی کنید، باید “GlowStudio” را برای 4.99 دلار بپردازید. این چیزی نیست که من توصیه می کنم برای آن پول پرداخت کنید، اما همیشه بازاری از افرادی وجود دارد که برای سفارشی کردن هزینه اضافی پرداخت می کنند.

چگونه بطری آب HidrateSpark خود را مجددا کالیبره کنید